روش قطعی ترک شیره تریاک و تریاک در منزل کدام است؟

بسیار از افراد درگیر اعتیاد که تصمیم به درمان گرفته اند ترجیح می دهند در خانه ترک کنند. این افراد به دلیل اینکه درمان ‌های بستری یا حضور طولانی مدت در مراکز ترک اعتیاد و استفاده از کمک مشاور برایشان وقت‌گیر و هزینه ‌بر است. همچنین نمی ‌خواهند اطرافیان از اعتیاد آن ‌ها باخبر شوند، این روش را بهتر می دانند.

اگرچه ترک اعتیاد به تریاک نسبت به سایر مواد مخدر راحت ‌تر است اما نباید از روش ‌های غیراصولی استفاده کرد. ترک شیره تریاک در منزل نیز باید تحت نظر یک فرد متخصص باشد. در گام نخست بهتر است برای یافتن بهترین روش درمان، به یک مرکز مشاور ترک اعتیاد مراجعه شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط دریافت بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل در مدت زمان بسیار کوتاه و بدون درد برای عزیزان خود، همین حالا با شماره‌ 02188571026 تماس بگیرید و با مشاوران مجرب ما مشورت کنید.

اطلاعات تماس با کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک

اعتیاد به تریاک و شیره تریاک

تریاک یا Opium ماده مخدری است که از شیره نارس گیاه خشخاش بدست می آید. از گذشته تا کنون به دلیل همجواری ایران با افغانستان که بزرگترین تولید کننده تریاک درجهان است افراد و خانوده های زیادی با اعتیاد به تریاک و عوارض ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند.

فرد در اوایل مصرف تریاک احساس سرخوشی و شادابی و افت هوشیاری دارد اما با مصرف طولانی مدت عوارض ناشی از آن خود را نشان می دهند. مهمترین عوارض مصرف تریاک عبارتند از: تعریق زیاد، تکرر ادرار، کاهش اشتها، ناتوانی در تمرکز، اختلال در بینایی، خواب آلودگی زیاد، عدم درد و استرس، احساس گسستگی عاطفی، ناهماهنگی حرکتی، شنگولی و سرحالی، کاهش تحریکات جنسی، خارش نقاط مختلف پوست، دگرگون شدن خلق و فرایندهای اخلاقی، تهوع و استفراغ.

ترک تریاک با استفاده از دارو در منزل

بهترین روش ترک تریاک در منزل

بسیاری از افراد در جستجوی پاسخ سوال چگونه تریاک را ترک کنیم هستند، یکی از روش‌های نوین و سریع برای ترک شیره تریاک، سم زدایی با سرم است که تحت نظر پزشک در کلینیک اجرا می‌شود. در این روش ابتدا سم زدایی بدن از مواد مخدر به کمک سرم تراپی انجام می‌شود. فرد به مدت 3 روز تحت نظر پزشک در کلینیک قرار می‌گیرد و فرآیند سم زدایی با سرم انجام می‌شود. این روش نسبت به روش‌های قدیمی، سریعتر و بدون درد است و افراد می‌توانند در طی این دوره، به بهترین شکل ممکن با عوارض ترک مواجه شوند.  سپس فرد بیمار زیر نظر پزشک متخصص پس از سم زدایی در کلینیک، به منزل رفته و ادامه روند درمان خود را طی می کند.

روش‌های دیگر ترک تریاک

چگونه تریاک را ترک کنیم؟ قبل از پاسخ به این سوال، باید باور داشته باشیم که درمان و ترک شیره تریاک در منزل به تنهایی و بدون استفاده از کمک درمانگر و مشاور امکان ‌پذیر نیست. حتی در صورت موفقیت در قطع مصرف، احتمال بازگشت و مصرف مجدد بسیار زیاد است. اما امروزه می توان با روش هایی غیر از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد، تحت نظر پزشک و مشاور در منزل اعتیاد به تریاک را ترک کرد.

اعتیاد به تریاک و عوارض آن

1- روش ترک ناگهانی

در این روش که به روش یابویی نیز معروف است فرد در منزل به صورت ناگهانی و بدون استفاده از هیچ ماده جایگزین، مصرف تریاک را قطع می کند. ترک ناگهانی در منزل و بدون مشورت پزشک درمانگر اعتیاد به خصوص برای افرادی با مصرف زیاد و که بیماری های دیگری نیز دارند می توانند عوارض بسیار خطرناکی مانند تشنج، سکته، حمله قلبی، توهم هذیان داشته باشد. در حالی که با کمک پزشک و مشاور می توان این علائم را کنترل کرد و از عوارض خطرناک جلوگیری نمود.

2- روش سنتی و تدریجی

در این روش که مرسوم ترین روش ترک اعتیاد در خان ه ایت فرد سعی می کند مصرف خود را به تدریج به صورت روزانه یا هفتگی کاهش داده و به صفر برساند. این روش موثرتر از روش ناگهانی است اما احتمال منصرف شدن و بازگشت به مصرف در آن وجود دارد. این روش عوارض کمتری دارد و اگر تحت نظر روانشناس انجام شود با بکاربردن روش های روان درمانی احتمال بازگشت نیز کاهش می یابد.

3- ترک تریاک با استفاده از دارو در منزل

برای ترک اعتیاد به تریاک در منزل می توان از داروهای ترک اعتیاد استفاده نمود. ترک تریاک با متادون یکی از این روشهاست. این کار حتما باید با تجویز و نظر پزشک متخصص انجام شود. در غیر این صورت نه تنها موثر نیست بلکه اعتیاد به داروهای ترک را نیز به دنبال دارد. متادون و B2 از جمله داروهایی هستند که برای ترک تریاک مصرف می شوند.

متادون سبب بهبود وضعیت عمومی بیمار و کاهش علائم روانی ناشی از ترک می‌شود. اما چنانچه به صورت خودسرانه و بدون تجویز و تعیین میزان مصرف مورد استفاده قرار گیرد باعث وابستگی و اعتیاد می شود.

4- طب سنتی برای ترک تریاک

در طب سنتی روش هایی وجود دارد که ترک تریاک در منزل را راحت تر می کند.

  • برگ آلوئه ورا همراه عسل یا شیره انگور: مصرف ترکیب ژل آلوئه ورا و عسل یا شیره انگور به صورت 8 ساعت یکبار به میزان یک قاشق مرباخوری باعث کاهش علائم ناشی از ترک و ترک آسان تر می شود.
  • اسپند: مصرف دو الی 10 گرم دانه اسپند به همراه پودر شاخ و برگ آن باعث می شود فرد بتواند بدون استخوان درد و خماری مصرف تریاک را ترک نماید. توجه داشتهباشید دانه اسپند نباید پودر شود.
  • گیاه افتیمون: مصرف روزانه 2 قاشق مربا خوری پودر گیاه افتیمون همراه با آب پنیر باعث سم زدایی بدن و پاکسازی روده و معده می شود. همچنین آب پنیر با نفوذ به بافت های بدن باعث خروج اخلاط کثیف و فاسد از بدن می شود. گیاه افتیمون را می‌توان از عطاری‌ تهیه کرد.
  • بادکش، حجامت: باکش گرم برای کل بدن بسیار مفید است. بادکش را می توان به مدت 14 تا 19 جلسه در منزل یا مراکز طب سنتی انجام داد. در صورتی که بعد از هر 7 جلسه بادکش یک بار حجامت عام، ساکرال یا ساق پا انجام شود تاثیر گذاری بیشتری دارد.
  • ماساژ درمانی: ماساژ کل بدن با روغن زنجبیل، سیاه‌دانه یا روغن بادام تلخ باعث کاهش درد ناشی از ترک می شود.
  • مصرف دمنوش: متخصصان طب سنتی مصرف روزانه یکی از بهترین دمنوش برای سم زدایی بدن از مواد مخدر مانند گل بابونه، گل شقایق نعمانی، مریم ‌گلی، آویشن، عناب و میوه قره ‌قات همراه با عسل و آبلیمو را برای ترک اعتیاد به تریاک موثر می دانند.

افسردگی بعد از ترک اعتیاد

عوارض ترک شیره تریاک

ترک شیره تریاک می‌تواند با عوارضی همراه باشد که معمولاً به عنوان علائم ترک یا قطع مصرف مواد مخدر تجربه می‌شوند. این علائم ممکن است بر اساس میزان و مدت زمان مصرف شیره تریاک، همچنین ویژگی‌های جسمی و روحی فرد مختلف باشند. برخی از عوارض ترک شیره تریاک عبارتند از:

  • بی‌خوابی
  • بی‌قراری و اضطراب
  • افسردگی
  • درد بدن
  • عدم تمرکز
  • خلق و خو
  • افزایش اشتها یا کاهش آن
  • احساس خستگی
  • اختلالات خواب

در هر صورت، تاثیرات ترک شیره تریاک بر افراد مختلف متفاوت است و برخی از این علائم ممکن است شدیدتر یا خفیف‌تر از دیگران باشد. (در مقاله‌ای دیگر درباره راه‌های درمان بی خوابی بعد از ترک اعتیاد به طور کامل صحبت کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را نیز حتما بخوانید)

بیشتر بخوانید:برای ترک تریاک چه بخوریم درد نکشیم

عوارض و درد ترک شیره تریاک چند روز طول می کشد؟

بطور کلی، فرآیند ترک شیره تریاک در منزل به نسبت زمان‌بر است و می‌تواند مواجه با چالش‌های بیشماری باشد. گاهی این امکان وجود دارد که فرد با تلاش خود و بدون راهنمایی پزشک، به نتایج مطلوب نرسد.

در مقایسه با ترک در مراکز ترک اعتیاد که معمولاً حدود 12 روز تا سه هفته به طول می‌انجامد و با درد و اذیت همراه است، تجربه ترک در منزل ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. این زمان بندی و میزان اذیت متاثر از عواملی نظیر سن، وزن و میزان مصرف مواد مخدر مورد استفاده قرار گرفته و هر فرد ممکن است تجربه‌های مختلفی داشته باشد اما با سرم تراپی زیر نظر پزشک در کلینیک روند درمان راحت تر پیش خواهد رفت.

در مراکز تخصصی، سم‌زدایی همراه با درمان‌های روانی متنوع انجام می‌شود که بر اساس ویژگی‌ها و شرایط هر فرد تنظیم می‌شود. این حوزه درمانی می‌تواند به زودی‌تر به بهبود کامل فرد کمک کرده و فرآیند ترک را تسهیل کند.

ترک شیره تریاک چند روز طول میکشد

ترک تریاک چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان مورد نیاز برای ترک شیره تریاک به عوامل متعددی بستگی دارد و برای هر فرد نمی‌توان یک زمان دقیق و یکسان تعیین کرد. این زمان ترک تریاک تحت تاثیر عواملی چون سن، مقدار و تعداد مصرف‌ها، مدت زمان و نحوه مصرف، اختلالات روانی و سابقه بیماری‌های مزمن قرار دارد. با روش سم زدایی اولیه در کلینیک زیر نظر پزشک ،زمان ترک اعتیاد کوتاه تر و راحت تر نسبت به روش های قدیمی تر خواهد بود.

ترک شیره تریاک در منزل چند روز طول می‌کشد؟

ترک شیره تریاک در منزل ممکن است از چند هفته تا چند ماه طول بکشد. در طول این مدت، فرد ممکن است با علائم ترک شیره تریاک، از جمله بی خوابی، بی قراری، اضطراب، افسردگی و درد جسمی، مواجه شود ولی اگر با روش سرم تراپی زیر نظر پزشک در کلینیک روند ترک انجا م گیرد این عوارض با شدت کمتری اتفاق خواهند افتاد همچنین سریع تر رفع خواهند شد.

مدت زمان ترک شیره تریاک در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان مصرف شیره تریاک
  • طول مدت مصرف شیره تریاک
  • وجود سایر بیماری ها

بیشتر بخوانید: ترک تریاک چند روز طول میکشد (با روش‌های مختلف)

جدول زمانی ترک شیره تریاک

روزهای اول و دوم

 پس از مصرف آخرین دوز تریاک، نشانه‌های ترک آغاز می‌شوند. در این دو روز ابتدایی، علائمی نظیر آب‌ریزش بینی و چشم، تب، حالت تهوع، استفراغ، اضطراب، و تمایل به مصرف تریاک ظاهر می‌شوند که به نسبت خفیف هستند. این علائم به تدریج شدت می‌یابند.

سوم تا پنجم

 علائم جسمانی و روانی ناشی از ترک به شدت افزایش می‌یابند و قابل تحمل نیستند. در این بازه زمانی، میل به مصرف تریاک هم به شدت افزایش می‌یابد، به‌طوری‌که هر لحظه ممکن است فرد به استفاده از مواد بازگردد. در این مرحله، تحت نظر پزشک قرار گرفته و داروهای لازم برای کاهش علائم تجویز می‌شود.

روز ششم تا چهاردهم

مقدار قابل توجهی از سم از بدن خارج شده و فرد به مرحله مهمی از ترک رسیده است. رژیم غذایی مناسب و مصرف ویتامین‌ها و مواد مغذی از اهمیت بالایی برخوردار است. علائم فیزیکی ناشی از ترک تریاک کاهش می‌یابد، اما علائم روانی مانند اضطراب، افسردگی، بی‌خوابی، و تمایل به مصرف تریاک همچنان ممکن است باقی بماند. این ممکن است خطر عود را در این دوره افزایش دهد.

تغذیه مناسب برای ترک تریاک و ترک شیره تریاک

انتخاب مواد غذایی در دوران ترک با ارزش تغذیه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، و پروتئین‌های سالم، به مراتب به حفظ سلامت بدن و تسریع در فرآیند بهبودی کمک می‌کند.

  • پروتئین: مرغ، ماهی، گوشت قرمز کم چرب: پروتئین‌های سالم می‌توانند به بهبود ساختار عضلات کمک کنند و احساس انرژی و قدرت را افزایش دهند.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی: میوه‌ها و سبزیجات تازه حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مفیدی هستند که در فرآیند بازسازی بدن موثر هستند.
  • مواد غذایی با فیبر: حبوبات، سبزیجات فیبردار، میوه‌های تازه به بهبود سیستم گوارشی و مقابله با افت وزن کمک کنند.
  • میوه‌ها با قند طبیعی: میوه‌های تازه، خرما، می‌توانند انرژی فوری فراهم کنند و به حالت روحی بهتر کمک کنند.
  • مواد غذایی با اسیدهای چرب امگا-۳: باعث بهبود سلامتی مغز و کاهش استرس می شود.

تغذیه مناسب برای ترک تریاک

مکمل‌ها و ویتامین‌های ضروری

استفاده از مکمل‌ها و ویتامین‌ها در روند ترک اعتیاد می‌تواند به صورت کلی به بهبود وضعیت جسمی و روانی از جمله بهبود سیستم ایمنی بدن، مقابله با استرس، حفظ سلامت اعصاب و مغز، تقویت سلامت استخوان ها و تنظیم هورمون ها کمک کند. از جمله این مکمل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروبیوتیک ها: استفاده از مکمل‌های پروبیوتیک و آنزیم‌های گوارشی می‌تواند به بهبود و بهسازی دیواره روده و حفظ توازن باکتری‌های روده کمک کند.
  • ویتامین B6: برنج، مرغ، ماهی، برنج قهوه‌ای کمک به تولید سروتونین و میانجی‌گرهای عصبی.
  • ویتامین C: پرتقال، توت فرنگی، نارنج کمک به افزایش انرژی و مقاومت در برابر استرس.
  • کلسیم: پنیر، ماست، بادام، گردو کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها و اعصاب.
  • منگنز: دانه‌های کامل، بادام، دانه‌های کنجد در ارتقاء سلامت عمومی بدن نقش دارد.
  • مکمل‌های امگا-۳: ماهی چرب، روغن ماهی به حفظ سلامتی مغز و کاهش التهابات کمک می‌کند

استفاده از میان وعده‌های گیاهی و طبیعی

یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به ترک اعتیاد، استفاده از ترکیب زیر است که شامل:

  •  مقداری عسل
  •  کمی‌شیره انگور
  •  برگ آلوئه ورا (آلوورا)

طرز تهیه:

برای تهیه این ترکیب، ابتدا ژل برگ آلوئه ورا را با عسل مخلوط کرده و سپس به میزان کافی شیره انگور را اضافه کنید. این محلول را در 24 ساعت به 3 قسمت تقسیم کنید و هر 8 ساعت یک‌بار مصرف نمایید.

مزایای میان وعده گیاهی:

این روش باعث برهم زدن نظم مصرف مواد مخدر می‌شود. شخص معتاد با تغییر و نامنظم کردن مصرف مواد، قادر به ترک اعتیاد خواهد بود.  در این مسیر، استفاده از این ترکیب به عنوان جایگزین مواد مخدر، فرد را در لحظاتی که نیاز به مصرف مواد دارد، پشتیبانی می‌کند و به مرور زمان کمک می‌کند تا ترک اعتیاد به شکل ساده‌تری انجام شود.

بیشتر بخوانید: بهترین داروی گیاهی برای ترک متادون

سایر مواد غذایی مفید در دوران ترک اعتیاد

علاوه بر این، گیاه سکنجبین نیز به عنوان یک گزینه دارویی دیگر برای ترک اعتیاد معرفی می‌شود. این گیاه خاصیت ذوب کردن رسوبات سودا را دارد و باعث پاک شدن تیرگی لب و چشم و کمک به کاهش مصرف مواد مخدر می‌شود.

راه دیگری برای حمایت از فرایند ترک اعتیاد، استفاده از گیاه درمانی افتیمون (کاسنی وحشی – 2 قاشق مرباخوری) است. این گیاه با ترکیب با ماءالجبن و مصرف آن، مناسب برای پاک‌سازی روده و معده فردی که قصد ترک اعتیاد دارد، می‌باشد.

همچنین، گیاهان دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در فرآیند ترک اعتیاد و تسکین دردها کمک کنند. از این گیاهان می‌توانید با مشورت گرفتن از متخصص طب سنتی استفاده نمایید:

  • زردچوبه
  • اسپیره کوهی
  • گل مینا
  • پوست درخت بید (روزانه 3 بار – کوبیده پوست درخت بید)
  • سنبل الطیب
  • شقایق نعمان
  • حب بدل

قبل از استفاده از هر یک از این گیاهان، حتماً با پزشکان طب سنتی مشورت کنید تا راهنمایی و نصیحت آنها را دریافت کنید.

خطر ترک ناگهانی شیره تریاک

ترک اعتیاد به صورت ناگهان و یکباره ممکن است با عوارض جبران‌ناپذیری همراه باشد. فرد در ۲۴ ساعت اول و در روزهای دهم مراحل دشوار ترک را تجربه خواهد کرد، بنابراین ایشان به مراقبت پزشکی نیاز دارند. ترک اعتیاد ناگهانی ممکن است با استفراغ شدید «همراه باشد که به مشکلات ریوی مانند» ذات‌الریه منجر می‌شود. همچنین در ترک ناگهانی، بروز مشکلات زیر امری طبیعی است:

  • عبور مواد معده به دستگاه تنفسی (آسپیراسیون ریوی)
  • تجربه احساس تنگی نفس
  • شکایت از درد در قفسه سینه
  • تغییرات ناگهانی در رنگ پوست
  • کاهش شدید دمای بدن و فشار خون
  • از دست دادن هوشیاری و فرو رفتن به حالت کما

راهکارهای کاهش تمایل به مصرف مجدد تریاک در دوران ترک

برای کاهش تمایل به مواد مخدر، از گیاهان دارویی که خاصیت تسکین درد دارند، می‌توانید بهره‌مند شوید. برخی از گیاهان دارویی باعث کاهش تمایل به مواد مخدر می‌شوند. پزشکان طب سنتی هم پیشنهاد داده‌اند که از بوهای خوب برخی گیاهان دارویی (عنبر، عود و مشک) به جای مواد مخدر استفاده کنید، که هم بوی بهتری دارند و هم خلط‌های بدن را پاک می‌کنند. اما تجربه نشان داده که متاسفانه اکثر افراد از این روش استفاده نمی‌کنند!

در ادامه، چند راهکار دیگر برای کاهش تمایل به مواد مخدر آمده است:

  • استفاده از دمنوش‌ها: دمنوش گیاهانی مانند آویشن می‌تواند برای کاهش تمایل به مواد مخدر مفید باشد. همچنین، گیاه رازیانه نیز گزینه خوبی برای این منظور است.
  • زرشک: اگر مزاج گرم دارید، زرشک از جمله گیاهانی است که بدن را گرم می‌کند و ترغیب به مصرف مواد مخدر را کاهش می‌دهد. دمنوش زرشک نیز برای افرادی با مزاج گرم پیشنهاد می‌شود.
  • گیاه بیت: این گیاه دارویی برای درمان التهاب بسیار مناسب است و در فرآیند ترک اعتیاد می‌تواند کمک کند. استفاده از شیره یا عصاره بیت و دمنوش آن را در روز چند بار پیشنهاد می‌شود.

توجه: هر فرد ممکن است نیازهای غذایی متفاوتی داشته باشد. مشاوره با پزشک یا تغذیه‌شناس مهم است تا نیازهای خاص هر فرد در دوران ترک تریاک را بشناسید و برنامه غذایی مناسب برای او تنظیم شود.

بهترین روش ترک اعتیاد تریاک در منزل

ترک شیره تریاک در منزل به عنوان روشی برای ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر به شمار می رود که توسط بسیاری از افرادی که قصد دارند مصرف مواد مخدر را کنار بگذراند انتخاب می شود. این افراد به دلایل مختلف مانند بهره‌مندی از آرامش و حمایت اعضای خانواده در طول روند درمان، ترک اعتیاد در خانه را زیر نظر پزشک متخصص ترجیح می‌دهند. این روند به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

بخش اول: سم زدایی تریاک در کلینیک

در این مرحله، بیمار با سم زدایی بدن از مواد مخدر توسط سرم‌تراپی تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک قرار می‌گیرد. این فرآیند سریع، کارآمد و تحت نظر پزشک صورت می‌گیرد. در مدت سه روز، بیمار از این مرحله گذر کرده و از مراقبت‌های پزشکی برخوردار می‌شود. این روش باعث افزایش سرعت در ترک تریاک می‌شود و به حداقل کاهش درد و عوارض جانبی منجر می‌شود. به خاطر داشته باشید سم زدایی تریاک در خانه بدون مشورت پزشک و نظارت او کار بسیار خطرناکی است. (در مقاله‌ای دیگر از بلاگ کلینیک تهران پاک درباره سم زدایی بدن از مواد مخدر در خانه توضیح داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را نیز حتما بخوانید)

بخش دوم: ادامه مراحل درمان در خانه

با پایان مرحله اول، مراحل درمان در خانه آغاز می‌شود. این مرحله نیاز به نظارت و هماهنگی با پزشک دارد. بیمار با توجه به شرایط فردی خود، تحت نظر پزشک مراقبت و دارویی مناسب را دریافت می‌کند.

در واقع بهترین شیوه ترک شیره تریاک در منزل روشی است که در تمام طول مدت درمان از کمک و راهنمایی یک مشاور و پزشک ترک اعتیاد برخوردار باشد. اعتیاد به مواد مخدر و توهم زا علاوه بر جسم، تمام جنبه های زندگی معتاد را تحت تاثیر قرار می هد. از این رو وقتی فرد می خواهد به زندگی عادی برگردد باید علاوه بر قطع مصرف مواد، باید آسیب های جسمی و صدمات روحی که در طول مدت اعتیاد بر بدن و روان او وارد شده است نیز درمان شود.

بیشتر بخوانید:بهترین راه های ترک اعتیاد به گوشی

رمز موفقیت ترک شیره تریاک در منزل

به طور معمول برای اینکه روش ترک تریاک در منزل اثر بخش و موفقیت آمیز باشد، مراحل ترک از کلینیک و پس از بررسی کامل وضعیت بیمار، شرح حال گیری در مورد نوع و میزان ماده مصرفی و مدت اعتیاد و موارد دیگر، آغاز و در منزل ادامه می یابد.

معمولا افراد به دلیل اینکه در محیط خانه احساس امنیت و آرامش بیشتری دارند به صورت موفق تر اعتیاد را ترک می کنند. از طرفی معتادانی که از روش ترک شیره تریاک در منزل استفاده می کنند نسبت به افرادی که روش ترک اعتیاد در کلینیک را انتخاب کرده اند، در طول مدت درمان از آرامش و حمایت بیشتری از سوی خانواده و عزیزان خود بهره می‌برند.

در هر صورت ترک اعتیاد به مواد مخدر زمانی موفق خواهد بود که فرد انگیزه و اراده قدرتمندی برای انجام اینکار داشته باشد. انگیزه فرد می تواند مواردی مانند خانواده، همسر و فرزند، شغل، موقعیت اجتماعی و مواردی از این قبیل باشد. دنبال کردن بهترین و سریع ترین راه ترک تریاک نیازمند صبر، تعهد، تصمیم قطعی و دلایل قوی است که فرد را به تحمل سختی ها و ادامه راه ترغیب کند.

فردی که قصد ترک شیره تریاک در منزل را دارد،  باید انتظارات غیر واقع بینانه در مورد خود نداشته باشد و تصور درمان سریع و بدون عوارض را از ذهن خود بیرون کند. این گونه تصورات و تنها استرس و فشارهای عصبی را برای معتاد افزاش می دهد و او را از ادامه روند درمان ناامید می کند.

پیروی از برنامه بهترین روش ترک تریاک در منزل برای همه افراد نتیجه یکسانی ندارد. معمولا این روش برای افرادی که نتیجه مثبت دارد که تحت نظر پزشک متخصص روند درمان را شروع می‌کنند و با ادامه آن در محیط امن خانه‌،‌ اعتیاد خود را کنار می‌گذارند. البته افرادی با سابقه طولانی اعتیاد و مصرف زیاد مواد مخدر نیز می توانند تحت نظر پزشک ترک اعتیاد و مشاوره تلفنی یا حضوری با روانشناسان با موفقیت در منزل اعتیاد خود را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: مصرف دیکلوفناک برای ترک اعتیاد

آیا ترک تریاک با خود تریاک امکان پذیر است؟

برای ترک تریاک، مناسب است که کاهش دوز این ماده مخدر را به صورت تدریجی انجام دهید. اگر از داروهای مشتق شده از تریاک مثل شیره تریاک، متادون یا شربت اپیوم استفاده کنید، این روش کاملاً بی‌فایده خواهد بود، زیرا احتمال ایجاد وابستگی و اعتیاد به این داروها بسیار بالاست.

ترک تریاک در منزل توسط کلینیک تهران پاک

در کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک، رویکردهای نوین و مدرن به درمان اعتیاد در مرحله اولیه توسط پزشکان متخصص بر اساس میزان و مدت مصرف مواد و ویژگی‌های سلامتی فرد تعیین می‌شود. سپس، برنامه درمانی به‌کارگیری می‌شود که در خود کلینیک زیر نظر پزشک آغاز می‌شود. بعد از مرحله اولیه سم‌زدایی از مواد مخدر، بیماران تصمیم به ترک اعتیاد خود در محیط خانگی، با حمایت خانواده و راهنمایی مشاوران، می‌گیرند.

این رویکرد نه‌ تنها به بیماران کمک می‌کند که به سرعت به نتایج مطلوب برسند، بلکه در طول فرایند درمان، کاهش حداقلی عوارض را تجربه خواهند کرد. مشاوره، به‌صورت حضوری یا از راه دور تا زمانی که نیاز به پشتیبانی بیشتر برای بیماران وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت. ما در مرکز بهداشتی تهران پاک، به بیماران تجربه‌ای اطمینان‌بخش و احساس مثبت در مسیر ترک اعتیاد در محیط خانگی ارائه می‌دهیم.

(در نهایت اگر تمایل دارید بدانید که متادون بهتر است یا تریاک در مقاله دیگری از بلاگ کلینیک تهران پاک درباره آن کامل توضیح داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را نیز حتما بخوانید)

221 نظرات

  • توسطپرهام
    Posted 2021-09-03 1:28 ق.ظ

    سلام به همه. دوستان اکثرا میگن با قرص ب 2 اما همین دارو باید مصرفت رو پایین بیاری و بعد استفاده کنی وگرنه جواب نمیده
    و اگر هم بهت بسازه تازه میشه استفاده کرد
    بهتره اول دوز مواد رو خیلیییی کم کنید بعد از قرص استفاده کنید. اما بهترین روش مشورت با دکتر ترک هستش. همه دارو ها عوارض دارن اما با مشورت پزشک این عوارض کمتر میشه. مطمعا باشید عوارضش کمتر از تریاک یا شیرس. ایشالا همه پاک بشن. واگه کسی اول خط هستش قسم میدم بیخیال بشه بعدا میفهمه چه بلایی سر خودش آورده

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-09-03 4:04 ب.ظ

      سلام از اظهار نظر شما سپاس گزاریم

      • توسطمحسن
        Posted 2021-11-14 2:49 ق.ظ

        داداش من مشهدم ۲۱ سالم از خدمت اومدم بدبخت شدم خواهشن کمکم کنید من تو روستا زندگی میکنم واگه خوانواده ام مخصوص مادرم بفهمه من معتادم یک سال داغون میشه یک سال شیرا میکشم کمکم کنید

        • توسطرضا
          Posted 2021-12-08 10:19 ب.ظ

          فقط خدا

        • توسطبهتره که دیر بشه مادرت روز اول فهمیده خودتو گول نزن
          Posted 2022-01-06 11:36 ب.ظ

          تا زمانی که با خونوادت هماهنگ نکنی نمیشه باید ده روز خودتو بندازی مادرت بفهمه بهتره که دیر بشه مادرت روز اول فهمیده خودتو گول نزن

        • توسطمصطفی
          Posted 2022-03-22 5:09 ب.ظ

          سلام.
          چند ماه من مصرف شیره تریاک داشتم، واقعا سطح انرژی و حتی هوس رو کاهش میده و جلوی یادگیری رو میگیره، من تجربه زیادی ندارم ولی این روش واقعا جواب میده:
          یه ادم معتاد سه حالت داره، نشعه هست، خماره یا بین این دوتا. کاری که من کردم این بود که مصرف رو قطع کردم و ۲۴ ساعت صبر کردم تا خمار بشم، وقتی مطمئن شدم شروع کردم به کشیدن شیره تریاک ولی خیلی آروم تر از حد معمول. تا جایی ادامه دادم که فقط اون حالت خماری من کمتر بشه (دقت کنید که هرگز به سطح عادی یا خمار نبودن نباید برسی) و تقریباً روزی یک تا سه بار این کار رو ادامه دادم و بعد از ۴ روز دیگه میلی به مصرف نداشتم، واقعا پر انرژی بودم ذهنم خیلی بهتر بود و حتی خماری خیلی خیلی کم تر بود.
          فقط دقت کنید که هرگز از حالت خماری بیرون نیاین

        • توسطلرستان
          Posted 2022-07-20 2:43 ق.ظ

          داداش عزیزم تنها خودت میتونی خودتو کمک کنی بخدا همه این داستانایی که میگن تریاک و شیره میل جنسیو زیاد میکنه دروغه اول خودت مردونه تصمیم بگیر پاشو بگو مادرم از همه دنیا و همه چیز مهم تره بعد یهویی ولش کن مثل یه مرد

        • توسط۸
          Posted 2022-11-14 7:36 ب.ظ

          سلام دوست عزیز خواهشن این کاری که میگم رو انجام بده این تجربه یک عمر اعتیاد و ترک من هست بدون معطلی برو کمپ و اصلا نگران نباش چون شما خداروشکر اول راه هستی وچه خوب که الان تصمیم گرفتی خودتو درمان کنی مشکل فقط قطع مصرف نیست به امیدخدا برو وبعدوارد انجمن معتادان گمنام درپناه خدا باشی

        • توسطرضا
          Posted 2022-12-19 12:07 ب.ظ

          ببین عزیزم، من دو سال روزی سه وعده تریاک کشیدم تقریبا روزی 5 تا 6 گرم به شکل های مختلف، بدترین قسمت ترک اینه که عادت داشته باشی نئشه بخوابی، درد پاها و دست ها به شدت اذیت کننده خواهد بود، اما داروهای ترک مثل متادون و ترامادول از خود مواد بدتر هستند و عوارض بدتری دارند، کمپرس آب گرم و سرد، ماساژ ، خوردنی نوشیدنی های خنک و باحال مثل ماءالشعیر خنکی که جیگر آدم رو حال میاره و مشغول شدن به کار مورد علاقه مثل ساختن یه چیزی یا نقاشی یا هرچی که حواست رو پرت بکنه ، افزایش روابط اجتماعی با دوستان انرژی مثبت و باحال ، همه این ها به ترک کمک می کنه

        • توسطال
          Posted 2023-02-03 3:24 ق.ظ

          داداش تو همش یه ساله درگیری از همین الان اراده کن بیشتر از این جلو نری که کارتو سخت میکنی

        • توسطمعن با
          Posted 2023-02-10 1:22 ب.ظ

          مطمعن باش همه میدونن به روت نمیارن ،کمش کن تا راحت ترک کنی

        • توسطمحمدحمااخ
          Posted 2023-02-14 4:31 ق.ظ

          سلام شاید گفتن این چیزها به من دیگه کمک نکنه ولی دوست ندارم کسی راه منو بره. داداشا عزیزا اونایی که تازه شروع کردید نرید. من اخرشو هم دیدم. بهترین کارو داشتم سالی۲۰بار سفر می رفتم. یواش یواش کار رفت بعد ویلا بعد ماشینم. الان که همه چیز گرون شده باید از صفر شروع کنم. تاوان ۷سال رفاقت یا اشتباه نمی دونم اسمشو چی بزارم

      • توسطمهدیار قزاقی
        Posted 2022-02-16 12:47 ب.ظ

        من بعد از12 روز ترک اعتیاد یبار تریاک بکشم الان دردم دوباره از اول شروع میشه و 12 روز از طول بهبودیم کم میشع

        • توسطمحمد
          Posted 2022-05-24 11:07 ب.ظ

          سه چهار روز باز درد شدید داری از اول شروع نمیشه

      • توسطبهرام
        Posted 2022-11-16 12:59 ق.ظ

        سلام می‌خوام ترک کنم ‌‌بصورت بابویی ب قول معروف
        عمل شیره سوخته دارم
        از کی و کجا کمک بگیرم
        دوستام ازم می‌خوان تو اتاق باغ حبس بشم
        اگه کسی تجربه دارد کمکم کنه

        چه چیزای همراهم باشه منظورم دارو یا غیره
        چند روز کافیه حبس باشم
        تورا بخدا اگه کسی تجربه دارد بگه لطفا

        • توسطJoker
          Posted 2023-03-21 2:37 ق.ظ

          سلام زندانی شدن برای چی اگه بخوای ترک کنی و زده شده باشی از مواد جنسم پیشت باشه نمیکشی فقط خودت باید بخوای از مرکز ترک مشاوره بگیر برای کم شدن خماریت دارو و برنامه غذایی لازم داری و ورزشی که عرق کنی اینجوری زودتر ردیف میشی برای کم شدن درد دوش گرفتن خیلی کمکت میکنن

    • توسطرفیق
      Posted 2021-11-10 3:16 ب.ظ

      سلام
      من یه جوون ده هفتادی هستم، ۶سال بطور حرفه ایی پرورش اندام کار کردم و تا مرز قهرمانی هم پیش رفتم اما به طرق مختلف گرفتار مصرف تریاک و شیره یا حتی قرص ب ۲ شدم برای لذت بیشتر از زندگی، تا جایی که فکر میکردم بدون نئشگی نمیشه خوش گذروند تمام خوش گذرونی های قبل از مصرفم رو فراموش کرده بودم و حالا تبدیل به کسی شدم که بخاطر صرف وقت کمتر تریاک رو میخوره یا ۳تا ۳تا ب۲ میخوره،
      اما یک روز کامل قبل و بعد خودم رو مقایسه کردم و دیدم من کسی نبودم که به راحتی غرورم رو زیر پا بگذارم اما بخاطر اینکار به سادگی ازش می‌گذرم.
      حالا که از لحاظ ذهنی خودم رو آماده کردم به روش یابویی که بالا نوشته گذاشتم کنار از خدا مدد خواستم و اجابتم کرد نمیگم بدون عوارض اما با خیلی کمتراز اون چیزی که فکر می‌کنید کارش رو تموم کردم .
      برای معتاد شدن همیشه و هرلحظه که بخواید میتونید اقدام کنید، آیا برای ترک هم به همین ترتیب هستید؟

      • توسطمحراب
        Posted 2022-01-16 4:59 ب.ظ

        دوست عزیز مطمئنا شما تو منجلاب بزرگی افتادی چون واقعا این درد بی درمان است و فقط وفقط باید اول خودت بخوای ک برای همیشه کنارش بگذاری واینکه به کلینیک ترک مراجعه کنی وگرنه ک خدا هم نمیتونه تورو از ایم منجلاب بیرون بکشه

        • توسطمانداناتین
          Posted 2022-04-08 9:50 ق.ظ

          اقا این چه طرز راهنمایی و صحبته، ادبیات تند شما میتونه باعث بشه یه بیمار دست به خودکشی هم بزنه، خدارو شکر تو این زمونه این مسایل به راحتی قابل درمانه حتی بدون اینکه کسی متوجه اشتباهت بشه، در عرض سه روز سم از بدن خارج میشه، حالا یا اگر مقدوره چندروز جای امن و آرومی فقط بخوابید و تا بیقرار شدین دوش بگیرین ،یا از روش مصرف کم فقط در حد چند کام که حالت درد و تنفس عادی بشه، من قول میدم سه روزه تمومه اصلا و ابدا سخت نیست و هیچوقت خودتونو مفصر ندونین و عذاب وجدان نگیرین، تو کشوری که ما هستیم با این شرایط سخت و پراز گرفتاری و افسردگی و فشار مالی و صدها مورد دیگه طبیعیه انسان صبرش لبریز بشه و دنبال راه فرار باشه… امین که همه عزیزان از این افیون خلاص بشن ?

          • توسطااا
            Posted 2022-06-15 1:47 ب.ظ

            افرین این طرز گفتمان واقعا عالی بود.

          • توسطسجاد قبادی
            Posted 2022-06-23 2:46 ق.ظ

            نظرتون خیلی واسم مهم و جذاب بود خودم اعتیاد به شیره دارم و تصمیم دارم ترک کنم اگه میشه کمکم کنید خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم بخدا قسم بدون مواد هم زندگی قشنگ تره

          • توسطس
            Posted 2022-06-23 2:52 ق.ظ

            سلام .لطفا کمکم کنید اعتیاد به مواد دارم شیره تریاک .خدا حفظتون کنه

          • توسطخ
            Posted 2022-10-30 2:30 ق.ظ

            این خانم چقدر مهربان و خوب،دلسوز نظر دادن ممنون

      • توسطهادی
        Posted 2022-11-15 7:08 ب.ظ

        سلام دوستان من زندگیم سر این لعنتی خراب شد ..توروخدا سمت این لامصب نرید .

      • توسطبهرام
        Posted 2022-11-16 12:40 ق.ظ

        من می‌خوام بابویی ترک کنم ولی از ترس دارم که طاقت میارم عمل زیاده نمی‌دونم چیکار کنم

      • توسطرضا
        Posted 2023-04-01 8:59 ب.ظ

        دوست عزیز منم قهرمان پرورش اندامم و به دلیل دردهای عضلانی متادون مصرف کردم و تا به خودم اومدم دیدم ۱۲ ساله متادون می خورم ولی هر بار خواستم بزارم کنار ترسیدم چون میگن باعث تخریب تمام عضلاتت میشه،میخوام بدونم تو دوران ترک تا بهبودی کامل چقدر تخریب عضله داشتی و وزن کم کردی؟

    • توسطعلی
      Posted 2022-01-01 3:38 ب.ظ

      من تو خونه دارم ترک میکنم یه بچه دو ساله دارم یه بچه 12 ساله دارم یهو تصمیم گرفتم ترک کنم 6 ماه تریاک و شروع کردم امروز 11 10 1400 هستش سه روزه خیلی دارم اذیت میشم خانومم بنده خدا یه چشم بازه یه چشم بسته. دلیل شروع فرار از مشروبات الکلی. دلیل ترک خانوادم زنو بچه رو عاشقشونم هرچقدر درد بکشم تحمل میکنم سیگارم سه روزه گذاشتم کنار. همش تلقین. دیروز بیرون بودم هرکی رو میدیدم سالمه میگفتم خدایا شکرت ایشالا سالم باشن تن درست آوا سلامتی مهمه.

      • توسطیونس
        Posted 2022-01-30 3:15 ب.ظ

        عزیزم ادامه بده….یه چیز بگم گوش کن ، اگر امدوز هر کدوم از ما بمیریم دنیا کارش رو ادامه می ده بدون اینکه لطمه ای در چرخ اقتصاد کشور و جامعه بیفته .
        پس ، کار رو بهش فکر نکن و به سلامتی برس وبعد زندگی کن.
        در ضمن اگر خودمون رو گول نزنیم اینکه به مواد رو آوردیم یعنی منشا مشکلات رولنی دلشتیم و با دارویی درمان پیدا گردیم که خود اون دارو درماتی نداره .حتما اگر پیش مشاور نمی ری با مطالعه گردن مشکلات رو بشناس وتا دوباره برنگردی.موفق باشی

    • توسطبیقرار
      Posted 2022-02-01 1:36 ق.ظ

      من حدود چهل روز پیش کرونا گرفتم و پیش یکی از فامیلام رفتم گفت تریاک بکش خوب میشی . چند روز ک کشیدم خوب شدم ولی ب اصرار اون ادامه دادم الان سه روزه نرفتم سراغش و قسم خوردم ک نرم ولی شرایط برام سخته . بنظر شما چند روز باید تحمل کرد؟ باتشکر

      • توسطی بنده خدا
        Posted 2022-02-23 4:49 ق.ظ

        پسر خوب الان تو دوره طلایی مواد هستی یعنی اونقدر تو بدنت نفوط نکرده مواد پس الان ترک کنی راحت تره بعدا خیلی سخت میشه قسمت میدم ترککن تا دچار ی بدبختی خانمان سوز نشدی

      • توسط۶
        Posted 2022-05-12 12:37 ب.ظ

        سلام ۶روز صبر کن تموم میشه البته تو این ۶ روز ب اسهال و استفراغ میوفتی که طبعیه بنده امروز ۲۰ روز پاکم تو خونه نشستم

      • توسطبهزاد
        Posted 2022-10-23 8:28 ب.ظ

        زیاد نشعه‌ای داداش. ترک به این راحتی نیست

    • توسط..
      Posted 2022-02-02 8:05 ب.ظ

      سلام پدر بند اعتیاد داره ما میخوای ترکش بدیم میشه یه مشاوره به من بدید و رله کار

      • توسطحسن مقدم
        Posted 2022-05-05 1:00 ب.ظ

        سلام. ب نظرم خیلی راحت اول با یه پزشک مشورت کنید و ازش بخواید ک فقط با روش تدریجی ایشون رو ترک بدن. فقط روش تدریجی. چون هم درد کمتری میکشن و هم امکان مصرف دوبارشون خیلی کمه

    • توسطفرشته
      Posted 2022-02-19 9:51 ق.ظ

      سلام بنده الان ۸سال معتاد به تریاک هستم واصلا در. ظاهرم نشانه ای از معتادی نیست اما خلق وخوم عوض شده زود عصبی میشم در محل کارم سر چیزهای الکی با همکارام دعوا میکنم رابطه ام با همسرم خیلی سرد شده وخسته شدم الان ۲۹سال سنمه میخوام ترک کنم ولی میترسم برم کمپ آبروم بره از عزیزانی که تخصص دارند کمک میخوام که چجوری بادرد کم ترک کنم .درضمن بدجورسینه ام چرکی شده وگلوم متورم تورو به خدا کمکم کنید ?

      • توسطمدیر سایت
        Posted 2022-02-24 12:24 ق.ظ

        سلام. ترک تریاک در کلینیک و یا در منزل بهترین راهکار برای شما می باشد. پیشنهاد میکنیم جهت دریافت مشاوره بیشتر با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید.

      • توسطعلی
        Posted 2022-05-31 11:13 ب.ظ

        سلام اصلا نترس هیچی نیس اگه تو عمرت سرما خوردی بدون همونه سرماخوردگی شدید شبا قبل خاب پاهاتو بگیر زیر اب یخ ب مدت ۵ دقیقه بگیر بخاب بدون درد و خماری اب سرد معجزس

    • توسطتنها
      Posted 2022-04-18 1:17 ق.ظ

      دوست عزیز سگ زرد برادر شغاله بی 2 تپش قلب میاره بدترع

    • توسطنترس
      Posted 2022-04-18 11:53 ب.ظ

      نظرات دوستان خیلی زیباست چون همه افراد حقیقتا تجربه کافی دارن من دهه 70 هستم الانم که این کامنت و میزارم شاید به درد کسی بخوره دوستان ن ب2 ن متادون مصرف کنین من روزی یک لوبیا شیره میکشیدم 4سال ولی چون بچم به دنیا اومد قسم خوردم بزارم کنار اول اراده کنین بعد 72 ساعت هیچی مصرف نکنین. بعد 72 ساعت حتی نفس کشیدنتونم لذت بخشه کلام اخرم اول از همه ذهنتون و اماده کنین. بعد تا میتونین به زور مایعات مثل آبمیوه یا هندونه بخورین. یا علی فراموش نشه

    • توسطمسافر زمان
      Posted 2022-07-30 3:10 ق.ظ

      هیچ وقت دوست عزیز به این راحتی در مورد یک نفر حتی نزدیک ترین شخص به خودت هم روی حساب تجربه خودت نظر نده. من بعد سه روز مصرف نکردن یک سوم ب۲ رو مصرف کردم و صدمه به مغزم خورده که هیچ وقت ترمیم نمیشه. دوستان عزیز شما سی سال تریاک هم مصرف کنید با همون تریاک و فقط رسیدن به سیستم ایمنی بدن و دمنوش گیاهی و کم کم کم کردن دوز مصرف ترک کنید. به هیچ عنوان حتی نیم سیسی یا یک صدم قرص مصرف نکنید چون صدمات نابود کننده ممکنه به بدن شما برسه

    • توسطبهرام
      Posted 2022-11-16 12:34 ق.ظ

      ?

    • توسطعلیرضا
      Posted 2023-10-08 8:47 ب.ظ

      سلام میتونی کمکم کنی؟

      • توسطعلی روان‌بد
        Posted 2023-10-10 2:02 ب.ظ

        سلام
        در خدمتيم

  • توسطاحمد
    Posted 2021-09-05 3:39 ب.ظ

    آفرین پسر کسی که اول راه هستش بهش تاکید می‌کنم یکسری به انجمن معتادان گمنام بزنه چون اونها هم اول مثل تو بودن و هیچ وقت فکرشو نمیکردن کارشون به اینجاها بکشه،اگه برنامه آن ای گرفتی دنیاتو برد اگه نه که هیچ آواره و دربدر میشی واقعیت کلام میشی مثل من.قوی باش خدا هم کمکت میکنه

    • توسطمحسن
      Posted 2021-11-14 2:38 ق.ظ

      داداش ها سلام محسن هستم یک معتا قبل خدمت ورزشکار بود ۲۸۰ کلیو وزن پاورلیفتگین میزنم بعد خدمتم تا الان شده یک سال مصرب میکنم نن فقط لرز و عرق میکنم و ایا کلاس معتادی خوش داره یا نه

    • توسطاحمد
      Posted 2023-02-22 3:12 ب.ظ

      سلام دوستان وقت شما بخیر
      عزیزان بنده از سال ۸۸اولین بار تریاک کشیدم از اون روز به بعد هر روز روزی یک گرم بعضی مواقع مهمانی با بافور هفته ای ۲ یا سه بار ۵گرم بعدش خدا رو شکر تریاک گرون شد الان گرمی ۲۳تومن الان ۳ روزه از روش کم کردن روزی ۴ دود الان ۲ روزه دیگه نمیکشم درد داشتم ولی بیشتر تلقین اسهال داشتم با دوغ خوردن حل شد سعی کن به خاطر اول خودمون سپس آینده خانواده دختر و پسرامون ترک کنیم بخدا کمی همت میخواد

    • توسطگمنام
      Posted 2023-04-15 4:02 ب.ظ

      نظرات خیلی از دوستان پر از امرژی مثبت بود
      ۹ساله درگیر شیره بودم و همراهش متادون هم استفاده میکردم و چند روزی هست که رو اوردم فقط به تریاک تا دوزم پایین بیاد با خوندن نظرات نتیجه گرفتم از روش کم کردن استفاده کنم منتظر بمونم خماری بیاد سراغم و بعد تا اروم شدن حدودی بدنم استفاده کنم و تا مجدد به خماری قبل نرسیدم استفاده نکنم و هر سری کمتر از سری قبل استفاده کنم امیدوارم خدا کمکم کنه و با همین روش به صفر برسونمش
      خدا به همه دوستان کمک کنه بد دارو ایه که جز خودش هیچ دارویی نداره و جایگزینیش با هر چیزه دیگه ای اشتباه محض هستش

  • توسطحمید
    Posted 2021-09-12 4:18 ب.ظ

    من ۴ ماهه شیره میخورم میخواستم بدونم میشه تو خونه ترک کنم از ته دلم میخوام بزارمش کنار ولی از خماریش میترسم

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-09-12 8:25 ب.ظ

      سلام. بله امکان ترک تریاک و شیره در خانه هم وجود دارد. پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت کنید.

      • توسطمتین
        Posted 2021-09-23 1:51 ب.ظ

        واقعا میشه تو خونه شیره تریاک رو گذاشت کنار؟!!
        فقط کاش بدون ب۲ و متادون بشه چون به هر دوتاش حساسیت دارم مخصوصا ب۲
        اُمیدوارم خدای بزرگ به دل همه جوانها نگاه کنه و به همه کمک کنه تا یک بار دیگه همه طعم قشنگ پاکی رو بچشیم و دیگه به اُمید خودش لغزش هم نکنیم

        • توسطمدیر سایت
          Posted 2021-09-24 10:22 ق.ظ

          انشالله

        • توسطنترس
          Posted 2021-10-04 1:41 ب.ظ

          من دہ سال میکشیدم بدون دارو گذاشتم کنار

        • توسطوهابدد
          Posted 2021-12-30 4:11 ب.ظ

          کسانی که شیره میخورن یا یا تریاک میکشن و شیره همونو از صافی رد کنن با یه لیتر اب بجوشونن هرروز به یه اندازه بخورن تا خماری برطرف بشه بعد به همون اندازه که خوردی اب قاطی کن تو چند روز ادامه دامه بدی اخرش راحتتر ترک میکنی

      • توسطابراهیم
        Posted 2022-06-18 9:26 ب.ظ

        سلام من الان ۲ سال فقط بعد از ظهر میکسیدم الان ۲ روز نکشیدم یکم‌ ناراحت میشم وبدن درد دارم

      • توسطمحسن کریمی
        Posted 2023-02-20 2:41 ق.ظ

        سلام
        فقط باید بخوای راحت میشه ترک کرد
        من خودم می خوام از فردا ترک کنم

    • توسطفرزین
      Posted 2021-09-22 6:21 ب.ظ

      سلام هرگز و هرگز کسی که مصرف تریاک داره نباید با متادون ترک کنه چون این دارو ترکش صدبرابر سخت تر و مشگل تر است دوستان بنده هم خودم درگیر ترک متادون بودم چیزی حدود شش تا هشت ماه خماری شدید داره در صورتیکه تریاک خیلی باشه ۲۰ روز لطفا گول این حرفها رو نخورید و هرگز تریاک رو با متادون عوض نکنید در سایت های ترک اعتیاد غیر ایرانی اگر بتونید مطالعه کنید حقیقت متادون رو نوشته هستن و سخت ترین ترک مواد رو متادون بیان مکنن لطفا مرکز ترک اعتیاد هم وجدان داشته باشن و یک تریاکی ساده رو به نابودی نکشونن اگر اطلاع داران از کاری که می کنن واقعا جنایت مکنن در حق مردم

      • توسطکیوان
        Posted 2021-10-11 2:12 ب.ظ

        با سلام
        دقیقاً درسته// هیچ دارویی کثیف تر و سمی تر از متادون نیست// من همه رو امتحان کردم ، خوردنش راحته ولی ترکش نابود میکنه، سیستم مغز رو بکلی ازبین میبره// ماه ها خماری باید کشید/
        ایکاش این دارو ساخته نمیشد و به راحتی دست همه نمی افتاد

      • توسطصابر
        Posted 2021-10-18 12:12 ب.ظ

        ترک قرص خیلی سخت تر از تریاک شیرس با قرص ترک نکنین

      • توسطتایماز
        Posted 2021-11-01 7:03 ق.ظ

        حاجی دمت گرم
        دقیقن منم روی متادون ۸ تا ۹ ماه خماری شدید داشتم
        کاش این کلینیک های ترک مواد یه کم مرام داشتن
        معتاد خودش داغونه
        دیگه سواستفاده از یه معتاد و بخاطر پول انداختنش توی چاه دیگه خیلی نامردیه

      • توسطامیر
        Posted 2021-11-15 5:08 ب.ظ

        سلام من حدود یکسال ونیم شیره مصرف میکردم ،البته خانواده خبرنداشتن روزی ۲.۵گرم میخوردم ،الان حدود ۱۰روزه که اصلا نخوردم وگذاشتمش کنار فقط یه موضوعی منو اذیت میکنه که تو ساقهای پام از جلو احساس درد میکنم واین باعث شده سرکار به مشکل بخورم .لطف کنید راهنمایی کنید که چطوری میتونم این درد را کمتر کنم واین درد تا کی ادامه داره ممنون میشم .باتشکر

        • توسطغفاری
          Posted 2022-06-10 2:17 ب.ظ

          سلام زنجبیل دم کرده

        • توسطحداکثر پا درد
          Posted 2022-12-05 12:35 ق.ظ

          حداکثر پادرد ۱۲ روزاست ۲ روز دیگه پادرد تمام میشه پماد مسکن هم به پاهات بمالی دردت کمتر میشه خدا نگهدارت باشه

        • توسطمرتضی
          Posted 2023-02-20 11:57 ب.ظ

          سلام رفیق ۱۲روز مطمئن باش تموم میشه

      • توسطمهدی
        Posted 2021-12-30 2:09 ق.ظ

        متادون 24 ساعت نئشگی داره. فک میکنن خمار نشدن درصورتی که هنوز تو خونشونه. معمولا کسایی ک اعتیاد سخت به متادون دارن، مصرفشون رو اول ب تریاک تغییر میدن چون ترکش خیلی کم درد تر و راحت تره.

      • توسطعلی
        Posted 2022-01-01 3:44 ب.ظ

        خدا خیرت بده که گفتی ماها بدونیم اونا فقط پولو میبینن

      • توسطرسول
        Posted 2022-03-10 2:11 ب.ظ

        با سلام هیچ داروی بهت کمک نمیکنه که ترک ارامی داشته باشی فقط باید ۳ تا ۵ روز درد تحمل کنی تا ۱۲ روز سرحال میشی متادون یا ب۲ هرچی خودشون بدخماری دارن

    • توسطنترس من دہ سال شیرہ کشیدم بدون دارو گذاشتم کنار
      Posted 2021-10-04 1:40 ب.ظ

      من دہ سال میکشیدم بدون دارو گذاشتم کنار

      • توسطامید اکبری
        Posted 2022-01-01 12:28 ب.ظ

        مملکت گل بلبل میخان که بکشیم حقمونه بهترین شرایط داشتیم چه کردیم ی مشت عقب افتاده از دنیا و معتاد در به در

    • توسطکیوان
      Posted 2022-02-23 9:48 ق.ظ

      دوست عزیز اگرچهارماهه مصرف داری یعنی هنوزخونت آلوده نشده تا این هیولا وارد خونت نشده بِکِش کنار که چیزی جز آوارگی ودربدری ومریضی وبهم ریختن زندگیت نداره واصلا اینکه میتونم بذارم کنار یا نه این حرفا رونزن فقط خودتو وخانوادتو نجات دادی اگه دیگه دور وبرش نری سریعا قطعش کن وگرنه برای همیشه بدبخت میشی

      • توسطرامین
        Posted 2022-04-17 4:21 ب.ظ

        درود. بالای 15 سال هست مصرف تریاک داشتم اونم روزی 3 وعده، به لطف خدا و غیرت الان 3روز هست هیچی مصرف نمیکنم هیچ زمانی فکرم نمیکردم یک روز بتونم بدون مواد زندگی کرد، بدون درد نمیشه شکلات که مصرف نکردیم

      • توسطمحسن
        Posted 2022-04-18 3:45 ب.ظ

        اسمم محسن، از ۲۲ سالگی رفتم سراغ تریاک، ۳۲ سالم بود که ترک کردم رفتم خارجبعد چند سال. اون جا هم ولمون نکرد. اخر سال ۹۰ افتادم به متادون. تا الان که بیست روزه تریاک رو جاگزین کردم حالا هم تو ترک تریاکم.
        نمیخوام نا امیدتون کنم اما نا احظه مرگ ولتون نمیکنه این مواد. چند سال پاک میشید دوباره برمیگرده. فرض که ترک کردید خوب جای خالیشو چطور پر میکنید؟ ترک سخته اما شدنیه، دوباره سراغش نرفتن سخته.
        دنبالش نرید

  • توسطErfan
    Posted 2021-09-22 2:05 ق.ظ

    سلام بنده ۲۱ سالمه واقعا خسته شدم الان دو الی ۳ ساله همش نعشه بازی میکردم الان چندروزه ک مصرفمو اوردم‌پایین. واقعا مواد ادمو خار میکنه اول از قرص شروع شد بعد دگ افتلدم تو شیره تریاک جوری شده ک دگه رسیدم به حب کردن چون جا نداشتم دگ. واقعا دگ خسته شدم هنوز سنی ندارم . الان دو ۳ روزه مصرفمو اروم اروم دارم میارم پایین ایشالا ک درست بشه. خدا هیچ کسیو گرفتار این چیزا نکنه واقعا خیلی بده

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-09-24 10:24 ق.ظ

      برای برگشتن هیچ وقت دیر نیست.

      • توسطابوالفضل
        Posted 2022-06-01 7:53 ب.ظ

        سلام من ۲۳ سالمه یک سال و نیم میشه ک با تریاک آشنا شدم یک سال ک تفننی میکشیدم یعنی هفته بکش دو هفته نکش دو هفته بکش س هفته نکش اینجوری بودم الان شیش هفت ماه میشه ک ب طور مداوم مصرف میکنم و مصرفم کمه تا قبله عید روزی دو گرم تریاک میکشیدم بعد عید تصادف کردم کمرم شکست بخاطر درده شدیدی ک داشتم و هم نمیتونستم بکشم هم همه جام بسته بود افتادم تو شیره و شیره خوردم و دوماهع ک روزی یک گرم مصرف میکنم از خودم بدم مییاد ولی بخاطر دردش و اینکه خانوادم نفهمن نمیتونم بزارم کنار خیلی دوسدارم ترک کنم چون من جونم اصلن نباید قاطی اینجور چیزا میشدم من ورزشکار بودم کشتی میرفتیم امان از رفیق بد وقتی ک قشنگ انداختنم توش دیگ رفتن الان تکو تنها شدم و دنباله راه چاره برای ترک راستشم بگم اونقدری پول ندارم ک بخام برم کلینیک و اینجورحرفاخاهشن کمکم کنید کمتردردپس بدم من بدنم ی جوریه ک ی جوری خماری پس میدم ک انگاری روزه اخره زندگیمه نمیدونم چراولی نیاز ب کمک دارم برایه ترک????

        • توسطرحمان
          Posted 2022-06-09 7:00 ب.ظ

          یعنی اینکه پول اینم نداری که شیره و تریاک بگیری ؟
          پس پول تریاک ازکجامیاری؟
          اگه مخای بری کلینیک برووپول تریاکتو بده به کلینیک درعوض براهمیشه راحت شو البته اگه دوباره برنگردی سراغش منم پارسال بودکه هفت ماه لب نزدم و یکماهم خماری کشیدم و ده سال بود که مصرف داشتم اما بعدهفت ماه ترک دوباره مصرف کردم الانم دوباره بیشترازیکساله مصرف دارم والانم سرمنقلم ودوماهه هم مخام ترک کنم اما اینبارنمخام برگردم سراغش
          من ماهانه هفت ملیون درامدمه که شش ملیونش میره براتریاک وخانوادمم بایه ملیون سرمیکنن واین یعنی بدبختی
          الان که مصرف میکنم فقط ازاونای که این پیاممو میخونن برام دعاکنن چون امروز آخرین روزنعشه گیمه لطفابرام دعاکنیدبتونم تحمل کنم توی این چند هفته ترکم هم ازتجربه و راهکارام میزارم که بتونیدراحت شمام ترک کنید

          • توسطعلی
            Posted 2022-06-17 9:23 ب.ظ

            الان فول کردی حاجی حرف از ترک میزنی ، کنار پکنیک ازین حرفا زیاد شنیده میشه

    • توسطمهدی
      Posted 2021-12-15 2:26 ق.ظ

      دوستان عزیز و گرامی
      منم درگیر همه نوع مواد مخدر بودم به مدت ۱۵ سال تمام کشیدم
      تنها راهی که میتونه شمارو از ترک نجات بده و لغزش نکنید و تو ترکتون موفق بمونید فقط و فقط این کلاس های معتادان گمنام هستش که تو هرمحلی تو کانکس برگذار میشه خودم همش میگفتم میشینن اونجا چی میگن ما که اونطوری نیستیم ولی نه داداش گلم اینا توجیح هایی هست که یه مصرف کننده خودش رو توجیح میکنه
      حتما به تو این جلسات شرکت کنید و مشارکت کنید و خودتون رو تخلیه کنید و از پاکی لذت ببرید اخلاق و رفتارتون به طور عجیبی عوض میشه
      اگه این جلسه ها به کارتون نمیاد بهتره برید به این کلینیک های ترک اعتیاد، مثل همین کلینیک تهران پاک
      من راهنما هستم و در خدمت همه بیمارهای مصرف کننده

      • توسطمحمدرض
        Posted 2022-02-20 10:13 ب.ظ

        سلام خسته نباشی. شما گفتی راهنما هستی بی زحمت یه راهنمایی بکن چطور بزارم کنار
        من ۲۵ سالمه و ۷ ساله دارم شیره مصرف میکنم و دیگه خسته شدم از همه نظر و اینکه دیگه نفسی برام نمونده و نه پول. اگ تونستی ی راهنمایی بکن
        خیلی ممنون

        • توسطرسول
          Posted 2022-03-10 2:16 ب.ظ

          فقط با مواد ترک کن هرچقدر مصرف داری رو تو یه هفته اول نصف کن بعد هفته بعد همون رو دوباره نصف کن تا هفته سوم یک چهارم کن تو روز بعد دو روز یک چهارم و بعد ۳ روز یک چهارم بعد هم ۳ یا ۴ روز تحمل کن یه خورده اذیت میشی و کمتر درد داری

      • توسطاحسان
        Posted 2022-02-22 5:23 ب.ظ

        س،حدود6/7سال شل کن،سفت کن کشیدم،بدترین اشتباهم این بوده که شاید 30بار تا الان ترک کردم،دیگه پسرم 8ساله شده و خجالت…..دیگه قطعیت داره اینبار،فقط کنترل اعصاب برام مهمه و اینکه شب بی خوابی نکشم،البته من الآنم با کلونازپام میخابم،تو زمان ترکم میتونم بخورم؟و آرامش بخش اعصاب؟یا حق

        • توسطسس
          Posted 2022-05-08 3:54 ق.ظ

          سلام
          همیشه پاهات رو با آب سرد بشور

      • توسطبینام
        Posted 2022-04-07 3:03 ق.ظ

        بعد از ده سال پاکی به خاطر کرونا مصرف کردم الان چهار ماهه تو مصرفم دهنم سرویس شده تو مصرف هیچی نیست یکبار ک بزنی ترست میریزه حواستون باشه اون یکبار رو نزنید

      • توسطرضا
        Posted 2023-03-21 3:12 ق.ظ

        سلام دوستان من حدوداً 15ساله که با غول اعتياد مبارزه میکنم گاهی پیروز میشم و گاهی شکست و قبول میکنم الان بعد از نزدیک به سه سال مصرف متادون و اوپیوم تصمیم به ترک گرفتم تو روز هشتم هستم سرکار هم میرم و به شدت بی حال و خسته هستم ساق های پام یک ثانیه آروم نداره اما میخوام بجنگم و ادامه بدم خدا سر دشمن آدم هم نیاره اعتیاد رو به شخصه خیلی زیاد.پاکی رو دوست دارم وقتی که زمانهای که پاک بودم رو به یاد میارم میبینم بهترین روزای زندگیم بوده من برای همه معتادان در عذاب دعا میکنم خواهش میکنم شما هم برای من دعا کنید تا دوباره پاک بشم و پاک بمونم و پاک بمیرم در ضمن تجربه زیاد من دراین کار میگه مصرف خودسرانه اوپیوم و متادون هزار برابر ترکش سخت تر از مواد سیاه سنتی هست به هیچ عنوان مخصوص متادون و سرخود مصرف نکنید 90 روز خماری کشنده داره امیدوارم روزی برسه همه از بیماری اعتیاد نجات پیدا کنیم امین

    • توسطناصر
      Posted 2022-04-12 12:14 ق.ظ

      آره واقعا راست میگی.سالمی یه نعمت بزرگی هستش که ادم قدرشو نمی دونه.خدا به همه کمک کنه که بزارننش کنار.جز بدبختی هیچ چیزه دیگه ایی نداره

      • توسطمسعود
        Posted 2022-06-15 2:14 ب.ظ

        افرین این طرز گفتمان واقعا عالی بود.

    • توسطSo
      Posted 2022-05-19 4:13 ب.ظ

      دوستان گل کسایی ک علاوه بر مصرف شیره تریاک مصرف حشیش یا سیگاری هم دارن میتونن به وسیله همون سیگاری ترک‌کنن فقط باید چت باشی و تلقین کنی و دردتو‌کنترل کنی دوستان کسایی ک توانایی ترک ندارن سمت این چیزا نیان ک بدبخت عالم میشین یه نفر مصرف کننده اینجا نیست ک بگه مورفین چیز خوبیه نکننینن?

    • توسطAmi
      Posted 2022-09-02 5:29 ب.ظ

      سلام.داداش به هیچ وجه نترس .هیچی نیست .هرچی جوونتر باشی زورت بیشتره نسبت به اون.همی الان بندازش توجوب.که ۵ساله دیگه زور بالات میاره .همی الان سقوط آزادتعطیلش کن

  • توسطهادی
    Posted 2021-09-23 12:17 ق.ظ

    سلام و درود خدمت عزیزان بنده اعتیاد شدید به مصرف شیره و تریاک بصورت خوراکی داشتم تصمیم به ترک داخل خونه گرفتم که البته یک داروی گیاهی پیدا کردم و دربارش تحقیق کردمو خریدم شروع به قطع مصرف و مصرف دارو ها کردم درد داشتم اذیت بودم بی خواب بودم اما تحمل کردم
    چون من تجربه ی ترک بدون دارو رو داشتم متوجه شدم این داروهای گیاهی ۵۰ درصد درد رو کمتر میکنه و خدارو شکر پس از ۲۰ روز کاملا خوب شدم البته مصرف داروها طبق برنامه بود…
    برای ترک تریاک و شیره هرگز بسمت متادون و B2 متمایل نشید چون از چاله در میاید و میفتید توی چاه
    عزیزان مصرف مخدر برای ما شیرین بود قطعا کنار گذاشنش تلخ و سخت خواهد بود پس باید این دوران سخت رو بگذرونیم تا به پاکی برسیم
    البته پاکی برای منه معتاد به تنهایی کافی نیست چون بیماری اعتیاد فراتر از مصرف مخدراته پس از قطع مصرف حتما به جلسات بهبودی مراجعه کنید در تمام شهرهای جهان این جلسات دایر هستن
    به امید پاکی تمام هم دردان

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-09-24 10:23 ق.ظ

      سپاس از اینکه تجربه تون رو با ما و سایر عزیزان درمیون گذاشتید

      • توسطمهدی
        Posted 2021-09-25 3:30 ب.ظ

        سلام ترک برای افراد زیر ۱۸ سال سخت تر است یا اسان تر فرد دو بار در روز مصرف تریاک داشته و هر دفعه مقدار کمی مصرف داشته ایا باید به کلینیک مراجعه کند یا با کمک روانشناس به روش تدریجی ترک کند لطفا جواب دهید❤❤?

      • توسطحامد
        Posted 2023-01-03 2:13 ق.ظ

        باسلام خدمت دوستای گلم من ۱سال مصرف شیره داشتم اونم بصورت خوراکی روزی ۲گرم. تصمیم گرفتم ترک کنم الان ۱۱روزه بصورت قطع یکباره شروع کردم. درسته خیلی درد کشیدم ولی حقم بود چون هر عملی عکس العملی داره. وقتی خوشی میاد سراغت باید تحمل بدیشم داشته باشی. اراده خودت برای ترک مهمه. درسته درد زیادی تحمل کردم و بازم دارم میکنم ولی هر روز حالم بهتر میشه لذتش از دردش کم میکنه. فقط باید خودت بخوای. به امید روزی که دیگه کسی ننویسه من معتادم.

    • توسطرضا
      Posted 2021-10-01 2:50 ب.ظ

      داداش منم میخام بزارم کنار چند بار سعی کردم تو خونه بدون هیچی ترک کنم ولی تحمل ندارم دارویی ک شما مصرف کردی چی بوده داداش؟

      • توسطمهدی
        Posted 2021-11-27 1:50 ق.ظ

        اره عزیز خیلی راحت تره. مخصوصا ترک های اول خیلی راحت تر هست. هرچه تعداد ترک ها بالاتر میره و فرد دوباره گرفتار میشه ترک کردن از نظر روحی و جسمی سخت تر میشه براش
        دوستان هم گفتن. توروخدا تریاک و شیره رو بخورید و بکشید ولی سمت قرص نرید. قرص خیلی ترکش سخته به شکلی که آدم فکر‌میکنه نمیشه ترکش کرد

        • توسطnr2020588gnt
          Posted 2022-01-07 7:32 ب.ظ

          دوستان هیچی بدتر از ترک متادون نیست بعد از شش ماه ترک تازه یکم احساس آزادی کردم،خواهش میکنم طرف متادون نرید دوستان

      • توسطعقیلی
        Posted 2022-01-16 10:44 ق.ظ

        مردونه شروع ب کشیدن میکنین مردونه ام تو خونه ترک کنین یا علی مدد ❤

    • توسطاحمد دوست ابادی
      Posted 2021-11-16 7:17 ق.ظ

      فقط خسته ام دنبال یه دکتر خوبم الان باشگاه هم میرم ولی مصرف شیره و تریاک چندسال تفننی و الان دو ساله ثابت
      بارها یابویی گزاشتم ۴ ماه ۵ ماه ولی باز به به طریقه های مختلف مثل کرونا شکستگی دست خستگی دوباره آلوده شدم آرزوی من پاکبه

      • توسطمحمدامین
        Posted 2022-05-02 7:50 ب.ظ

        سلام دوستان وقت بخیر خسته نباشید من ۲۴سال سنمه و حالا چرا ودلیلش رو بخام بگم خیلی طولانی از سن ۴سالگی یعنی بیست ساله دارم هروز شیره و تریاک وشیره سوخته مصرف میکنم روزی چهارپنج گرم الان لحظه به لحظه داره بیشتر میشه دیگه خستم خار وزارم کرده اصلا نه جوانی دیدم ونه مزه سالم بودن میفهمم چیه حتی یک دندان هم برام نذاشته پارسال هم کرونا گرفتم چندباره میخوام ترک کنم هیچوقتم اقدام نکردم خیلی خستم واراضی بمرگ توروخدا بنظرتون چطوری ترک کنم اگه بکنم میترسم بکشتم بعضی هامیگن ترک نکن الاان همه بخاطرکرونا میکشن تومیخوای ترک کنی میمیری دیگه میترسم نمیدونم خسته شدم تا حدمرگ روزی دوپاکت هم سیگارمیکشم توروخداراهی بزارین برام

  • توسطSeyed.hamed_n_1
    Posted 2021-09-23 8:40 ق.ظ

    هر کسی خواست از استفاده تریاک و شیره دست بکشه جان هرکسی که دوست دارید قسم تون میدم با ب2 ترک نکنید ینی خار معده و روده و ریه هاتون رو در میاره من سال 99با ب2شروع کردم آخرش برگشتم سر خونه اول

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-09-24 10:23 ق.ظ

      ممنون از اظهار نظر شما

    • توسطمهرداد
      Posted 2022-02-21 2:32 ق.ظ

      ممنون که تجربه خوبت رو به بقیه گفتی

    • توسطسعید
      Posted 2022-09-15 12:32 ق.ظ

      راسته رو قلب هم اثر می‌زاره ب2..چکار باید کرد پس داداش

  • توسطmeysam
    Posted 2021-09-27 4:02 ق.ظ

    سلام…
    من حدود ۴ ساله که مواد مصرف میکنم ۲ سال اول تریاک بعدشم شیره..
    مصرف شیره من روزی ۴ گرم بود و میخوردم چون جا نداشتم..متاهل هم هستم..و هیچ وقت خودم رو نمیبخشم بخاطر ظلمیدکه به خودم وخانوادم کردم..
    البته الان ۱۰ روزی هست که مصرفم رو به صورت تدریجی کاهش دادم الان هر ۲۴ ساعت نیم گرم مصرف میکنم اونم کشیدنی…
    دوستان سعی کنید با متادون و ب ۲ ترک نکنین اگه بخاین تو خونه ترک کنین!!
    میدونم سخته خودم الان که دارم پیام میدم استخونای پام دارن آتیش میگیرن ولی باید تحمل کرد…سعی کنید با دوش آب سرد رطوبت بدنتون رو خارج کنید درد داره ولی بعدش از دردتون کاسته میشه…
    به امید پاکیه همه ما❤️

    • توسطم
      Posted 2022-01-17 9:49 ب.ظ

      سلام. چندین بار ترک کردم. به نظرم اگر خواب خوب داشته باشین هیچوقت اذیت نمیشین. امان از نداشتن خواب خوب که کل سیستم بدن را بهم میزنه. سعی کنید با مصرف انواع ویتامین ها و سرم بدن را مقاوم کنید. هفته ای یک بار آمپول نوربین بزنید. هر روز ویتامین ث فراموش نشه. هر شب قبل خواب ی دوش و ماساژ دادن عضلات پا و مفاصل خیلی کمک میکنه.

    • توسطمجید
      Posted 2022-06-29 12:33 ب.ظ

      درود بنده ۴۵ سالمه طی این به انواع مواد مخدر گرایش داشتم دوران دبیرستان تفننی حشیش و تریاک می کشیدم بعد ازدواج کاملا معتاد تریاک شدم و بعد از ۲ سال روی آوردم به کراک یعنی دوسال کشیدم سال ۸۳ و ۸۴ بعد خواستم ترک کنم روی آوردم به متادون چند ماهی متادون مصرف کردم که روزی تصمیم گرفتم ترک کنم سخت ترین ترک و بدترین اعتیاد معتاد شدن به متادون که من دقیقا ۳ ماه بی خوابی داشتم و بالاخره ترکش کردم و مشروب میخوردم دوسال پاک بودم که رفقا ناباب باعث شدن روی آوردم به تریاک و بعدم دوباره کراک که این بار بعد از ۱ سال کشیدن بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومد مجبور شدم ترک کنم دردش فقط ۳ یا ۴ روز ترک کراک خیلی راحت تر از تریاک و شیره

      سر تون را درد نیارم بعد از اون زمان ۸ سال پاک بودم که زمان کرونا درگیر تریاک شدم و الان که باهاتون صحبت میکنم دارم ترک میکنم

      • توسطعلیرضا
        Posted 2022-11-23 8:29 ب.ظ

        برای منم دعا کنید پنج روزه ترک کردم شبا که خواب ندارم وقتی صبح خورشید طلوع میکنه با تموم دردایی که میکشم طلوع خورشید و روشنایی رو میبینم امیدوار میشم که هنوز زنده هستم
        شبای پر از درد رو به امید طلوع خورشید صبح میکنم امیدوارم هیچ هم وطنی درگیر مواد نشه

  • توسطمحسن@
    Posted 2021-09-28 11:10 ب.ظ

    سلام به همه دوستان و هم در دردان من خلاصه بگم میخوام بزارم کنار متاهل هستم با دو فرزند خیلی ها از بیکار شدن و خواب زیادم و تو خونه نشستن و از رفتار و بی تاب بودنم و بدتر از همه چهره ام فهمیدن به صورت کامل ۳ سال هر روزمصرف دارم میخوام بزارم کنار به نظر خودم با کم کردن مصرف میتونم بزارم کنار چون دو بار یابویی گذاشتم کنار ولی ۳ روز برگشتم هر چند جدی نذاشتم خواستم تست کنم ترک رو و دردش رو الان ۳سال هست که حداقل روزی ۲گرم میزنم شیرتریاک گاهی هم شیره تریاک خالی بهم نمیسازه شیرتریاک یا همون شیرافغان میزنم میخوام برگردم به گذشته و کارم و اینکه این مواد من رو از ۳تا مربی گری ورزش رزمی انداخت کمکم کنید

    • توسطحمید
      Posted 2021-10-06 12:42 ب.ظ

      کدوم استان هستی؟
      تلگرام پیام بده hmehr282@

    • توسطامیرعلی
      Posted 2021-11-04 2:47 ب.ظ

      سلام بله در خانه هم میشه ترک کرد من درحال ترکم اگ خدا بخواد. ولی من 10ساله مصرف میکنم شیره و تریاک و بیشتر از 50بار ترک کردم ولی نهایت بتونم تا 4ماه خودمو نگهدارم و با متادون و ب2 و بدون دارو همه جوره ترک کردم چجور بگم هیچ کدوم موافق نشدم ولی ب خیلی از نتیجها رسیدم درمورد ترک و مصرف ب نظر من فقط دلت خوش باش همه جوره میتونی ترک کنی ممنون از صحبت تون

      • توسطامین
        Posted 2022-09-08 7:50 ب.ظ

        سم زدایی فوق سریع اطلاع دارین؟

  • توسطناشناس
    Posted 2021-10-03 12:29 ق.ظ

    سلام کمک نیاز دارم مصرفم رو کم کردم روزی نیم گرم حتی کمی کمتر آیا میتونم ترک کنم چه کار کنم

  • توسطعلی
    Posted 2021-10-04 8:05 ق.ظ

    سلام دوستان.من یک سال درگیر اعتیاد ب شیره هستم روزی یک وعده یا دو وعده اونم مقدار خیلی کم. شاید روزی یک ده تومنی بکشم.زنو بچه دارم .میخوام بزارم کنار .تاحالا چندین بار گزاشتم کنار درو خماری اسهال دل درد مور مور شدناش همرو تحمل کردم و گزاشتم کنار ، شاید ده بار.ولی دوستام نزاشتن.دوستاتونو بدون رو دروایسی حتی داداشتون اگه بود بلاک کنید موقع ترک هم حتما سرتون رو با یک چیزی بند کنید . خوردنی تنقلات بازی .ولی از خونه بیرون نرین ۳ روز من یابویی گزاشتم کنار. ولی دوستم مکان نداشت از رو دل رحمی گفتم بیاد خونمون بکشه .تحمل کردم اون کشید ولی ته سنجاقش ک مونده بود گول خوردم.فقط قط رابطه راه حلشه

    • توسطکابل هشتی یما
      Posted 2021-10-17 3:29 ب.ظ

      هم بازی،زمین بازی،وسیله بازی
      یه مدت سعی کن از همه این ها دوری کنی منم یه سال شیره می‌کشیدم سنی هم ندارم ۲۱ سالمه هنوز!!! ولی خدارو شکر به خودم اومدم و ۳ سالی میشه ترک کردم دیگه برنگشتم بهش فقط اول از همه دوز بدنت رو بیار پایین ب طوری که روزی ۲۰ تا دود تریاک بکش بعدش روز ب روز کمش کن تا برسی روزی ۵ تا دود ۲ تا ظهر بکش وسوسه ت بیفته ۳ تا شب و چند روز ادامه بده عادت کنی بهش بعدش ولش کن یه بطری نوشابه شراب بگیر روزی 2تا استکان بخور و در حین این کار ورزش کن بهت قول میدم ۲ هفته ای راحت میشی بعدش شراب رو هم بزار کنار اگر چیزی ازش موند

  • توسطحمید
    Posted 2021-10-06 12:39 ب.ظ

    با سلام خدمت همه دوستان
    من ۴ ساله پس از مصرف شیره دارم ب٢ مصرف میکنم و قسمتون میدم از مواد دوری کنین الان دارم از درد پا و بدن به خودم میپیچم
    چند روزه با داروهای گیاهی یه دکتر که گفت تا ١۵ روز دوتا کپسول بخورم البته هر پنج روز یه نوع کپسول و الان داروها تموم شدن و دردها سراغم اومدن البته فقط اینکه بعد چند سال الان ١۵ روزه دیگه ب٢ مصرف نکردم خداروشکر میکنم.. اما خیلی اذیتم
    من مسول اتاق عمل یه بیمارستانم و الان که سرکارم و به همه همکارام نگاه میکنم از خودم بدم میاد
    الان یه گوشه اتاق رو صندلی نشستم و دارم درد میکشم

    • توسطوحید
      Posted 2021-10-13 1:02 ق.ظ

      به نام خدا
      من ۴ساله تریاک میکشم
      از روزی ۱گرم به روزی ۴۰ گرم بافوری
      اعتیاد و عادت خیلی خطرناک بود
      تجربه کردن هم بهترین روزهای زندگیم ازم گرفت.
      درد آروم میشه
      بیقراری و بدحالی تموم میشه
      اما ذهن و لطمه های روحی چی؟؟
      هرکی کشید=باخت
      هرکی پاک بود =آیندش رو ساخت
      مصرفم با کم کردن تموم کردم
      با یک فنجون قهوه در روز به پاکی ادامه میدم تا چیزهایی که توی ۴سال باختم رو بدست بیارم البته توی ۲۸سالگی..
      به امید پاکی همه با معرفتایی که روی سادگیشون و مرامشون توی این دام افتادن.
      یا حق

      • توسطاحسان
        Posted 2021-12-01 4:08 ق.ظ

        دمت گرم ما معتادا از رو کم توجهی و درک نکردنمون به این روزا افتادیم کاش به جای ترسیدن و ترک شدن از طرف خانواده ی کم درکمون میکردن و کنارمون بودن

  • توسطعبدالحمید
    Posted 2021-10-06 4:26 ب.ظ

    سلام ب همه همدردا
    قبل از هرچیز باید بگم ترک به کمک B2 فرمول داره !!!!!!!
    من تا پارسال روزی ۲/۵ تا ۳ گرم با قرری
    میکشیدم که بدترین نوع مصرف تریاکه بهترینش استفاده از بافورر ….عید امسال تصمیم ب ترک گرفتم اونم چون واقعا خسته شدم دیگه برای من لذت نداشت اینو از ته دل میگم دیگه باهاش حال نمیکردم بقول ساقی وقت تبدیلت سر اومده یعنی باید شیره یا شیشه مصرف کنی…. تا وقتی میل ب مصرف داری کارت سختتره،، اول سنگ های خودت رو با خودت وابکن بعد بسم الله بگو ،،،،،،،خلاصه عید یک شیت متادون ۴۰خریدم صبح نصف زدم شب نصف (نکته دوز مصرفی متادون به سن ، مقدار مصرف و مدت زمان مصرف بستگی داره)من چهارسال مصرف داشتم تازه کارا با متادون ۵ هم جواب میگیرند خلاصه بعد ده روز اومدم روی متادون ۵ یعنی یک چهارم رو نصف میکردم اون هم بدون کوچکترین علایم ترک اتفاقا خیلی هم سرحال بودم… ناگفته نماند من تو اوج مصرف هم ورزش رو ترک نکردم …یطورهایی تریاک بهم میساخت…از طرفی خواب و خوارکم خوب بود…. چون مسول باشگاه هم بودم و کارمند سازمان آب خیلی برام مهم بود که ظاهرم رو حفظ کنم ….خلاصه یهو همون پنج رو هم قطع کردم هنوز پنج ساعت از زمان مصرف متادون نگذشته بود ،،،که تا بخودم اومدم دیدم با یک بنده خدایی درگیر شدم و بزن بزن اصلا نفهمیدم چی شد
    تازه اونجا متوجه شدم علایم ترک یعنی چی
    اینقدر ریخته بودم بهم که برگشتم پا بساط ولی اینبار با نیم گرم اوکی میشدم ولی عذاب وجدان منو رها نمیکرد بعد از ۲۰ روز رفتم ی شیت B2 خریدم روز اول یک قرص و تا یک هفته بعد اومدم روی ۱/۴ قرص همین روال رو تا ۲۰روز ادامه دادم یعنی اون یکچهارم رو با ناخون گیر دونصف میکردم که میشد ۱/۸ ناگفته نماند کار سختیه تا اینجا مثل بارقبل بدون کوچکترین علایم آزار دهند حتی ورزش هم میکردم بعد از ۲۰ روز شدیدا سرما خوردم دکتر به من دیکلوفناک داد و انتی هیستامین تو گوگل خوندم این داروها با B2 سازگاری نداره و اصلا خودشون مسکن هستند پس دیگه ب۲نخوردم …..خلاصه از همون روز تا حالا که تقریبا ۶ماه گذشته پاک هستم …..بعد از اینکه داروهای سرماخوردگیم تمام شد شبها پاهام داغ میکرد و گاها بیقرار یا لرز میشدم دمنوش ورزش ….و پر کردن وقت ….کمک کرد و ولی بلطف خدا تمام شدن
    کم کم متوجه شدم چ بلایی سرخودم آورده بودم ….،اطرافم رو احساس میکردم …..تغییر فصل رو متوجه میشدم …صدای پرنده ها رو میشنیدم ….پسرم رو بغل میکردم و گاها یواشکی گریه میکردم… نمیدونم چرا عاشق صبح ها شدم ..زودتر از معمول پرانرژی بیدار میشم و گاها تا محل کار که نیم ساعت فاصله داره پیاده میرم…. دوستای جدید پیداکردم …..دوران مصرف اینگار بدن و ذهن آدم سست و کرخت میشه خیلی چیزها رو متوجه نمیشی

    ((((حالا فرمول ترک با نگهدارنده ها یعنی متادون و ب۲ اینه که هرگز و هرگز و هرگز دوز مصرف رو بالا نبرید حتما و حتما و حتما باید با یک شیب ملایم رو ب پایین باشه در غیر اینصورت با یک بار یا دوبار عدم رعایت این فرمول بخود نگهدارنده اعتیاد پیدا میکنید که ب مراتب از تریاک بدتره و سعی کنید کل ماجرا رو تو یکماه جمع کنید )))

    یا حق

  • توسطفرزین
    Posted 2021-10-08 12:39 ق.ظ

    با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سوال من این هست افرادی که در شهرهای مختلف هستن و نمیتونن به مرکز مراجع کن چطوری میتونن از خدمات شما استفاده کنند و کلا چنین سرویسی دارید مرسی و تشکر در ضمن دوستان توجه کنند که بخصوص افرادی که مدت زمان زیادی وابستگی داشتن ودر سن بالا هستن هرگز بدون مراجعه به پزشگ متخصص و دلسوز اقدام به ترک نکنند که میتونه براشون عواقب جبران ناپذیر داشته باشه بخصوص ترکهای سقوط ازاد

  • توسطفریبرز
    Posted 2021-10-08 5:30 ب.ظ

    بنده روزی به اندازه یک نخود ریز می خوردم شیره حالا پنج روزه تو ترکم خوشبختانه دردی نداشتم و فقط از روحیه ضعیف شدم و کمی بی قرارم ………مصرف کم ترکم را راحت کرد ..

    • توسطMj
      Posted 2021-10-15 6:10 ب.ظ

      با سلام من ۲۰ سالمه ۲ ساله که شیره تریاک مصرف میکنم اعتیاد همه چیزمو نابود کرد ۱۲سال همیشه تو مدارس جزو ۲ شاگرد برتر بودم ولی ار وقتی که گیر منجلاب مواد افتادم نابود شدم ۲ سال کنکور خراب کردم دانشگاه دولتی قبول شدم ولی اونم نرفتم و مشروط شدم و در کل زندگی و آینده ام نابود شد و سوخت همش بخاطر مواد از خودم بدم میاد از بقیه فاصله گرفتم دیگه زندگی واسم زیبا نیست هرچی کارمیکنم خرج مواد میکنم چون خماری مجبورم میکنه از طرفی هم چهره ام داغون شده صورتم لاغر شده زیرچشمم سیاه شده و پوستم تیره شده
      درکل نابود شدم واقعا ازته دل میخوام ترک کنم چون دانشگاه رو که نتونستم برم باید برم سربازی و باید ترک کنم ترک شیره هم سخته چون وقتی خمار میشم دهن زیاد باز میکنم و استخونای پام سوت میکشن و بیقراری شدید دچارم میشه ولی باید پاک شم باید آینده مو بسازم باید از این لجن زار بیام بیرون خدایا کمکم کن
      به امید پاکی همگی

  • توسطMasood
    Posted 2021-10-10 1:23 ق.ظ

    سلام با استامینوفن کدئین میشه ترک کرد؟

    • توسطسئوکار
      Posted 2021-11-11 1:48 ق.ظ

      من روزی یک گرم شیره خوراکی مصرف دارم. رفتم کنگره ولی نتونستم اون شربت اوتی را بخورم. تلخ بود مثل طعم مرگ و عصبیم میکرد. حالا میخوام یابویی ترک کنم. خدایا به امید تو

    • توسطکیوان
      Posted 2022-02-23 10:04 ق.ظ

      دوست عزیز با استامینوفن کدئین درصورتی میشه ترک کرد که درابتدای کارباشی یعنی تازه کارباشی وازاعتیادت نهایت دو سه سال نگذشته باشه من اون موقع ها با استامینوفن ترک کردم بستگی به نوع مواد ونوع مصرفت هم داره البته انشالله که تازه کارباشی وبااراده قوی تصمیم به ترک گرفته باشی ودیگه هیچ وقت سروقتش نری

      • توسطسلام
        Posted 2022-03-08 4:44 ق.ظ

        سلام اقا کیوان.
        من دو ماهه روزی یک گرم شیره سوپر مصرف دارم میتونم با کدئین و گاباپنتن ترک کنم یا نمیتونم

  • توسطهیچکس
    Posted 2021-10-14 7:53 ق.ظ

    آفرین، بهترین روش ترک همینه ، چون من خودم هم همینطوری گذاشتم کنار. من 4 سال فقط روزی یکبار تریاک مصرف می کردم اونم حدود 2 گرم اما بعد از آخرین مصرف گذاشتم تا خوب خمار شم بعدش یک قرص متادن 20 خوردم و تا 30 ساعت تحمل کردم بعد از اون متادن 20 رو نصف کردم و 33 ساعت تحمل کردم و بعد از اون یک عدد متادن 5 خوردم و 36 ساعت رو گذروندم منظورم به اینه که همزمان با پایین آوردن دوز مصرفی باید مدت زمانش را هم افزایش بدین تا به نتیجه لازم برسین البته من ورزش هم می کردم و سیگار هم نمی کشیدم این دوزهای مصرفی برای هرکسی فرق می کنه و خودش یا یک فرد آگاه باید اون رو مشخص کنه و مصرف چه بی 2 و چه متادون نباید بیشتر از 3 هفته طول بکشه هرچی کمتر بهتر کار نشد نداره در دنیا خیلی ها این مواد رو ترک کردن بقیه هم اگه بخوان حتما میتونن

  • توسطحمید
    Posted 2021-10-15 2:11 ق.ظ

    سلام بله به راحتی و کمترین خماری میشه ترکش کرد من خودم روزی دو گرم شیره مصرف میکردم و برای ترک ۶۰ گرم سوخته تهیه کردم و با اب جوشوندم و صافش کردم و بعد صاف کردن گذاشتم روی گاز تا حجم کل مواد اندازه یه شیشه شربت دارو بشه. روزی ۳ سی سی در دو نوبت صبح و عصر میخوردم و به جاش همون مقدار اب به شربت سوخته که درست کرده بودم اضافه کردم و طی چهل روز بدون خماری تونستم ترکش کنم. از خماریش نترسید خیلی راحت ولی وسوسه مصرف خیلی بالاس باید با اراده قوی انجامش بدین. دقت کنید که توی این دوره هر بار مواد مصرف کنید باید از اول راه شروع کنید چون بعدش به شدت خمار میشین

  • توسطمژگان
    Posted 2021-10-15 4:01 ق.ظ

    برای درمان تکرر ادرار ناشی از ترک اعتیاد باید چکار کرد

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-10-17 9:29 ب.ظ

      دمنوش گرم مثل دارچین و زنجبیل میل کنید

    • توسطناجی
      Posted 2021-11-15 8:44 ق.ظ

      گرمی بخور فقط عسل خرما زنجبیل

  • توسطدانیال
    Posted 2021-10-15 7:09 ق.ظ

    سلام به دوستان من ۱۵ ساله عمل الف مشروب شیره تریاک باهم داشتم رفتم کمپ ۶ ماه پاک بودم یه داستان پیش امد که ناراحتم کرد رفتم زدم.الان فقط تریاک میکشم نه الف میزنم نه مشروب میخورم.ادمه عصبی هستم.اصلا این حالم دوست ندارم زندگی زهرمارم شد چقدر موقعت از دست دادم الان واقعا دیگه میخوام بزارم کنار مخدر بد شیطانی در هر صورت باید کنترلش کنی بهونه نچینی الان ناراحتم بزار ۲ کام بزنم چیزیم نمیشه همون کام اول بدبختت میکنه باز میفتی توش کسی که ترک میکنه دیگه خلافش باید بشه سیگار دیگه هیچ چیز مخدری نباید بزنه همون سیگارشم بد از همون سیگار شروع میشه مهمانمون بود بیشرف بقیه مخدرهام دعوت کرد تو بدنمون خواهشن جلاسات بهبودی با کلاس های ۱۲ قدمو جدی بگیرید تا ابزار نداشته باشی نمیتونی زندگی کنی ابزارتم کلاس ۱۲ قدمه

  • توسطاسما
    Posted 2021-10-15 10:11 ق.ظ

    سلام من کرونا گرفتم ۲۴ سالمه و خانوم هستم بهم گفتن شیره بکش چندروزی که شیره کشیدم و خوب شدم بعد یه هفته نکشیدم بازکشیدم دوروزنکشیدم وکشیدم هی ادامه دادم حدود یکسال کمترهست مصرف خیلی کم بوده ۱۰هزار رو ۳ روز میبردم اما اومدم اینسری نکشم روزاول که گذشت روز دوم حالم بدشد اسهال و استفراغ شدیدوبی تابی حتی نمیتونستم صحبت کنم گفتن مسموم شدی اما فکرمیکنم بخاطرترک بود تاحالااینجوری نبودم میشه کمکم کنید لطفا داغونم توچاه افتادم نوزاد کوچک دارم اصلا دوسندارم مصرف کنم فقط نکشم و ترک کنم اما توخونه فقط کمکم کنید عاجزانه درخواست میکنم من نمیخوام مصرف کنم دق کردم التماس میکنم من کوچیکم وهیچکس خبرنداره

    • توسطرضا
      Posted 2021-10-21 6:47 ب.ظ

      سلام خانوم
      شما دو راه دارید.
      راه اول اینه که کمی شیره داخل یک بطری آب جوشیده حل کنید و بزارید خنک بشه و بعد بریزین داخل یک بطری نوشابه. بسته به میزان مصرف و خماری که دارید هر ردز سه مرتبه صبح و بعد از ظهر و شب موقع خواب چند سی سی بخورید. هر بار که میخورین کمی آب جوشیده بهش اضافه کنید تا بطری بازم پر بشه. با همین روش ادامه دهید تا آخر. روزی که حس کردید دیگه زیاد نیاز بهش ندارید میتونین قرص باکلوفن ۱۵ یا ۲۵ از داروخانه تهیه کنید و صبح و شب یک عدد مصرف کنید. این تجربه خودم بود.
      راه دوم اینه که هر هفته کشیدن شیره را کاهش دهید ( بصورت دود شمار ) و بعدا که میزان مصرفتون کم شد قرص باکلوفن را استفاده کنید.

    • توسطپوریا
      Posted 2021-10-23 1:10 ق.ظ

      بکش مشکلی نداره ولی اندازه نگه دار که اندازه نکوست

    • توسطخسته ?
      Posted 2021-11-14 5:35 ب.ظ

      سلام . برو کلینیک ترک اعتیاد . کمپ نه . کلینیک . شرایططو بگو . قرص ب ۲ بگیر و نصفه یا کمتر استفاده کن . کم کم کمش کن

    • توسطم
      Posted 2022-01-17 9:54 ب.ظ

      قرص های ضد اسهال و تهوع استفاده کنید. انواع ویتامین ها و ویتامین ث هر روز باشه و اگر قرص جوشان باشه بهتره چون مایعات زیاد باید مصرف بشه و امپول نوربین. دوش قبل از خواب و ماساژ عضلات زیر آب و همچنین مفاصل. خود دوش باعث خسته شدن بدن و لاقل چند ساعت خواب میشه. تا میتونید خوابتون را تنظیم کنید که خواب خوب باعث میشه از کلافگی کم کنه

  • توسطفرزاد
    Posted 2021-10-15 3:52 ب.ظ

    چند تا از پزشکان متخصص معرفی کنید در اردبيل باشد بهتر است
    سپاس

  • توسطمهدی
    Posted 2021-10-22 4:22 ب.ظ

    من ۲۰ روز دارم متادون میزارم کنار به خدا رسیدم دعا کنید ترخدا دعا کنید بتونم ادامه بدم

    • توسطخسته ?
      Posted 2021-11-14 5:37 ب.ظ

      انشالله پاکی تا ابد
      مرد باش

  • توسطاحمد مولا
    Posted 2021-10-23 1:08 ق.ظ

    هرکس ترک کنه دیوانه هست

    • توسطرضا
      Posted 2021-11-01 5:03 ب.ظ

      داری اشتباه میکنی

  • توسطمسعـود
    Posted 2021-10-23 5:42 ق.ظ

    سلام بچه ها من تازه رفتم توی سی و پنچ سالگی و حدود هشت سال تریاک میکشیدم و جوری که دوسال اخر یه کله پای گاز بودم و همش یا بافوری یا با قول‌قلی میزدم . اما یهو به خودم اومدم و واقعا ازش خستـه شده بودم و ترک کردم و خیلی راحت گذاشتم کنار. بدون درد و خماری و حتی بودن گـُر گرفتگی و عرق کردن بیش از حد .
    الانم حدود یکسالی هست که نمیکشم و دارم بجاش بدنسازی میرم و به جرات میتونم بگم تا چن وقت دیگه بهترین آرایشگر تهران میشم چون دارم تمام کلاساشو میرم و قوی میرم رو به جلو چون خیلی از روزای زندگیمو هدردادم و میخوام جبران کنم .
    بهترین راه برای ترک رقتن به کلینیک هایی هست که تخصصی و حرفه ای روی ترک اعتیاد کار میکنن.

    • توسطروزبه
      Posted 2021-12-31 6:14 ق.ظ

      برای معتاد شدن همیشه زوده و برای ترک کردن همین امروز هم دیر
      ببینید ادم معتاد کم کم بالا میره مصرفش تا اون حال به اصطلاح خوب رو داشته باشه، هیچکس بار اول چند گرم مواد یا چنتا قرص رو نخورده چون کارش به مرگ میکشه برای ترک هم همین مساله باید مد نظر باشه، کم کم کمش کنید نه یکباره، اگر واقعا اراده به ترک دارید اشکالی نداره یک ماه با برنامه وقت بزارید براش، این نردبانی هست ک پله پله بالا رفتیم ازش و پله پله باید پایین بیاییم
      پریدن یکباره فقط استخوان های اراده مارو میشکونه
      خودتون رو بسپارید به خدا و شروع کنید

    • توسطMoein
      Posted 2022-03-28 6:12 ق.ظ

      سلام.هم سن و هم صنف هستیم.۳۵سالمه.۲۰ساله ارایشگرم.۸ساله اعتیاددارم ب تریاک.از زندگی افتادم.بهترین ارایشگر شهرمونم.ولی همه ازم جلو زدن.میخوام ترک کنم و روزای رفته رو جبران کنم.خدایا خودت کمکم کن

    • توسطدمت گرم مرد باش
      Posted 2022-06-23 3:26 ق.ظ

      دمت گرم …

  • توسطامیر
    Posted 2021-10-25 7:08 ب.ظ

    سلام چکار کردی که راحت گذاشتی کنار

  • توسطنه
    Posted 2021-11-07 11:35 ب.ظ

    من یه نکته رو به افراد بالای50سالگی بگم بیشتر از 10مورد ترک این افراد و دیدم که چند ماه بعد ترک کردن.
    خیلی مواظب باشید الکی نیست یه عمر بکشی توقع داشته باشید چند ماهه ترک کنید.حداقل بدون خطر سکته یک سال ترکش طول می‌کشه و اینو بگم ترک نیمه راه خیلی بده.یا حق

  • توسطیک بیمار در حال ترک
    Posted 2021-11-13 12:56 ق.ظ

    سلام
    الان که دارم اینو مینویسم روز 5 ترک تریاکمه . اونم با کاهش دوز. بیقراری و درد یکم هست .
    یک امتیاز مثبت که داشتم به شغلم نه لتمه خورد نه افت کرد
    متادون و ب2 را اصلا برای ترک استفاده نکنین . فقط با کاهش دوز اونم وقت خواب شب
    تریاک در مقابل متادون و ب 2 هیچی نیست . دوستانی که به همین اشاره کردن واقعا درد و مشکلاتشو دیدن .منم دیدم .دفعه اول با همینا گذاشتم کنار . به خودم اومدم دیدم متادون رو از کنار برداشتم 🙂

    منم مثل خیلی هاتون زیبایی و خوشتیپی جوونیم رو یکم سوزوندم ولی بازم شکر سن 28 برگشتم صاحب کارخوبی هستم خدا هم کمک کرد .فقط بگم که بهترین راه ترک دوز کم کردنه همراه با یک اراده ای که جلو نفس و هوستون رو بگیره .
    یکم درد و بیقراری هست ولی با کدیین و انتی هیستامین میشه چند شبی کمک کرد .
    ( از هرچی که باعث لغزش و وسوسه میشه دور باشین . ترک یک بحثه . لغزش نکردن یک بحث دیگست .)

    به امید روزی که هرکس اراده کرد ترک کنه . پاک تو جامعه ببینیمش . 🙂

  • توسطناصر
    Posted 2021-11-13 8:20 ب.ظ

    به امید پاکی همه فقط فقط اراده کنید برید جلو

  • توسطخسته ?
    Posted 2021-11-14 5:29 ب.ظ

    سلام . منم سه بار ترک کردم هر بار ۶ ماه تا یکسال پاک بودم اما باز دوباره گرفتار شدم . نمیدونم چ مرضیه لامصب . خسته شدم . امروز زنم دست بچه رو گرفت و رفت خونه مادرش ???

  • توسطامیر
    Posted 2021-11-16 3:57 ق.ظ

    دقیقا گل گفتی داداش
    خلاصه بگم دوستان از قدیم گفتن هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک دوستان واسه ترک همه مواد مخدر چه ادم شیشه ای چه کراکی چه شیرگی بهتون تو کمپ متادون میدن ینی ببین خیلی قویه و همونجور ک دوستمون گفت به شدت ترکش سخته ینی پاره میشین دوستان اگه تریاک میکشین باور کنین سگش به متادون شرف داره نرین متادون بخورین ک دیگ نمیتونین متادونو بزارین کنار
    ایشالا پاکی قسمت همه

  • توسطامیر صابر
    Posted 2021-11-17 3:59 ق.ظ

    با سلام خدمت همه همدردها
    من از 15 سالگی گهگاهی سیگار می‌کشیدم و بعدش شد بنگ و گراس و چند سالی هم مشروب الان 30 سالمه و تقریبا 7 سال یکسره مصرف تریاک و شیره داشتم.
    الان درست 5 روزه که بصورت بابویی یا همون یکباره گذاشتم کنار،میخوام بگم به همه شما عزیزان که ((اصلا نترسید اراده کنید و تحمل کنید چون به نظر من اگه درد بکشید دیگه از این غلطا نمیکنید،یادتون نمیره که چه دردی رو تحمل کردید بخاطر شادی زندگی خودتون و خانوادتون.
    البته هر کی میخواد بزارن کنار،اگه شیره میکشید بزنید به تریاک شاید یه خرده اذیت کنه ولی نشد نداره و بعدش هم با برنامه ریزی روز به روز مصرفتون رو بیارید پایین تا در حد ارزن بعدش هم ویتامین اگه تونستید مصرف کنید.
    1-رفت و آمد با آدمی که اعتیاد داره رو قطع کن بی رو در وایسی.
    2-اصلا فکر خماریش نباش رفیق کسی تا حالا از ترک کردن نمرده.
    3-هیچ موقع به آدمی که اعتیاد داره حرفی از ترک کردن نزن،چون مطمئن باش که میگه نمیشه،چون اون نمی‌خواد راحت بشه واز زندگیش لذت ببره.چون دنبال همراه میگرده و انرژی منفی بهت میده چون ارادشو نداره دوست من.
    4-سعی کن با قرص هایی که برای درد مفاصله مثال ژلوفن،استامینوفن،دیکلوفناک وغیره…ترک کنی،هر 6 ساعت مصرف کنید هفته اول،در هفته دوم هر 12 ساعت.
    5-اگه نزدیکتون کلاس های ان ای برگزار میشه صددرصد برید!!! به جای خجالت از مردم،از خانواده ، شوهر یا زن و بچه تون خجالت بکشید.
    6-هر موقع ارادت ضعیف شد به خانواده ات نگاه کن و به خودت بگو:من میتونم اینارو سربلند کنم،مگه عزیزانم چه تقصیری دارن که باید به پای من بسوزند،من به خودم ایمان دارم و از پس این اعتیاد بیخود برمیام،من می‌خوام شاد باشم،به همه آرزو هام برسم،من بمب انرژی ام،هیچ زمان دیر نیست،ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست،

    اینارو انجام بده اگه نشد،بدرک دوباره انجام بده ولی اول ذهنت رو پاک کن بگو به خودت که میشه،
    تو میتونی ایمان داشته باش

    • توسط۸
      Posted 2021-12-20 4:03 ب.ظ

      سلام دوست عزیز به خدا دارم گریه میکنم و اینو مینویسم منم مصرف خوراکی شیره دارم هربار که ترک کردم همه جوره خوب و سرحال شدم و از زندگیم لذت بردم تنها مشکلم اینه که نمیدونم چرا بعد چن ماه پاکی دستم به کار نمیره و نمیتونم برم سرکارم شغلم هم مکانیک موتور سیکلته قبل از اعتیاد مثل فرفره کار میکردم ولی بعد ده سال که دو سال یه بار ترک میکردم دیگه نمیتونستم برم سرکارم حتی حال نداشتم یه آچار و از زمین بردارم تمرکز نداشتم و نمیتونستم برم سرکارم به خاطر همین مجبور میشدم دوباره مصرف کنم تا حالا هرکاری بگین کردم توی دوران پاکی ولی تنها مشکلم که همین سرکار نرفتن باشه و نتونستم حل کنم التماس میکنم اگه کسی راهش و بلده بهم بگه اینم بگم بعد ترک پیش روانپزشک تا حالا نرفتم

    • توسطسید
      Posted 2022-05-08 4:03 ق.ظ

      دمت گرم حرفای کاملا خوب و شیرین بودن

  • توسطامیر صابر
    Posted 2021-11-17 4:16 ق.ظ

    البته ناگفته نماند این ترفند ها بیشتر برای قشر ضعیف و یا کسی که بودجه کمپ رفتن یا متخصص رو نداره گفتم،بهترین راه هم به نظر خودم قاووت کرمان اصلی یا زنجبیل و دارچین ،جوز بوآ،هل سبز،عسل، شیره انگور،و گرمینه های گیاهی از این قبیل روتوصیه میکنم.به پاهاتون ضربه نزنید و آرام قدم بردارید که شب پا درد نگیرید،
    ((اخطار))
    اصلأ متادون یا ترامادول،ب۲,مصرف نکنید برای ترک کردن،
    عادت کردن انسان ها در 21 روز به انجام میرسه پس 21 روز بعد من+وجدانت+خانواده+زندگی بهت افتخار میکنیم.
    با دنیا نسازید
    یک دنیا بسازید???

  • توسطKami
    Posted 2021-11-17 12:41 ب.ظ

    سلام دوست عزیزم. این درد پای شما رو اصطلاحاً بهش میگن سندرم پای بی قرار، ممکنه یک تا سه ماه طول بکشه، اما با گذشت هر روز از شدت دردش هم کاسته میشه. ماشاژ با آب گرم، کمپرس گرم یا سرد بسته به تاثیر گذارترینشون به شما در رفع و اتمام درد قطعاً کمک خواهد کرد. مطلب بعدی اینه که با مراجعه به پزشک سطح آهن خونتون رو چک کنید که در صورت لزوم از مکمل‌های آهن استفاده بشه. به هیچ وجه سرخود آهن مصرف نکنید. موفق و پیروز و تندرست باشید

  • توسطوشگتلو
    Posted 2021-11-21 8:18 ب.ظ

    سلام من حدود یک ماهی میشه که دوباره به دام خوراکی افتادم.روزی نیم گرم ولی واقعا از زمانی که میخوام بخورم به خودم فحش میدم تا زمانی که خمار بشم.واقعا هیچ لذتی بهم نمیده و هیچ جذابیتی برام نداره غیر از رفع خماری.من شرایط کمپ رفتن رو ندارم و میخوام به صورت یابویی ترک کنم امیدوارم که بتونید کمکم کنید.

  • توسطم.م
    Posted 2021-11-27 12:31 ب.ظ

    سلام.خاهشا با متادون وشربت وقرص و… ترک نکنید که دردش چند برابر.میشه.

  • توسطامین
    Posted 2021-12-09 5:57 ب.ظ

    سلام من چهار سال کراک میزدم یک سال آخر روزی پنج گرم بعد که کراک جمع شد به مدت دوسال انواع قرص گیاهی بعد به مدت هشت سال متادون شربت و قرص روزی چهارتا چهل بعدم یک سال آخر شربت اوپیوم و تریاک.یابویی گذاشتم کنار الان چون بدنم سالم هست حرف میزنم کار انجام میدم لذت میبرم و نئشه میشم خلاصه که یه جو غیرت میخواد من تونستم پس شما هم میتونید انشاالله.

    • توسطاحمد
      Posted 2021-12-20 4:15 ب.ظ

      سلام دوست عزیز به خدا دارم گریه میکنم و اینو مینویسم منم مصرف خوراکی شیره دارم هربار که ترک کردم همه جوره خوب و سرحال شدم و از زندگیم لذت بردم تنها مشکلم اینه که نمیدونم چرا بعد چن ماه پاکی دستم به کار نمیره و نمیتونم برم سرکارم شغلم هم مکانیک موتور سیکلته قبل از اعتیاد مثل فرفره کار میکردم ولی بعد ده سال که دو سال یه بار ترک میکردم دیگه نمیتونستم برم سرکارم حتی حال نداشتم یه آچار و از زمین بردارم تمرکز نداشتم و نمیتونستم برم سرکارم به خاطر همین مجبور میشدم دوباره مصرف کنم تا حالا هرکاری بگین کردم توی دوران پاکی ولی تنها مشکلم که همین سرکار نرفتن باشه و نتونستم حل کنم التماس میکنم اگه کسی راهش و بلده بهم بگه اینم بگم بعد ترک پیش روانپزشک تا حالا نرفتم از چن نفر پرسیدم میگن بری پیش روان پزشک بهت کمک میکنه که بتونی بری سرکارت
      حالا دوستان ازتون خواهش میکنم التماس میکنم اگه راهی بلدین بهم بگین چون قراره برای چهارمین بار همین روزا ترک کنم ولی میترسم دوباره اول بهار بیاد و نتونم برم سرکارم

  • توسطاحمد
    Posted 2021-12-20 4:12 ب.ظ

    سلام دوست عزیز به خدا دارم گریه میکنم و اینو مینویسم منم مصرف خوراکی شیره دارم هربار که ترک کردم همه جوره خوب و سرحال شدم و از زندگیم لذت بردم تنها مشکلم اینه که نمیدونم چرا بعد چن ماه پاکی دستم به کار نمیره و نمیتونم برم سرکارم شغلم هم مکانیک موتور سیکلته قبل از اعتیاد مثل فرفره کار میکردم ولی بعد ده سال که دو سال یه بار ترک میکردم دیگه نمیتونستم برم سرکارم حتی حال نداشتم یه آچار و از زمین بردارم تمرکز نداشتم و نمیتونستم برم سرکارم به خاطر همین مجبور میشدم دوباره مصرف کنم تا حالا هرکاری بگین کردم توی دوران پاکی ولی تنها مشکلم که همین سرکار نرفتن باشه و نتونستم حل کنم التماس میکنم اگه کسی راهش و بلده بهم بگه اینم بگم بعد ترک پیش روانپزشک تا حالا نرفتم از چن نفر پرسیدم میگن بری پیش روان پزشک بهت کمک میکنه که بتونی بری سرکارت
    حالا دوستان ازتون خواهش میکنم التماس میکنم اگه راهی بلدین بهم بگین چون قراره برای چهارمین بار همین روزا ترک کنم ولی میترسم دوباره اول بهار بیاد و نتونم برم سرکارم

    • توسطمحمد
      Posted 2022-01-11 9:42 ب.ظ

      سلام
      باید حتما برید پیش یه روانپزشک منم همین مشکل رو داشتم

  • توسطاحمد
    Posted 2021-12-20 4:26 ب.ظ

    استاد چرا نظر منو نذاشتین من تازه واردم نمیدونم درست نوشتم یا نه اگه درسته نظر منم بذارین واقعا به کمک احتیاج دارم ممنون

  • توسطاحمد
    Posted 2021-12-22 2:28 ب.ظ

    دوستان عزیز اگه کسی تجربه ای مثل من داشته قبلا که نمیتونسته بعد ترک کردن بره سرکارش اگه راه حلش و پیدا کرده خواهشن اینجا نظرش و بگه شاید خدا خواست و مشکل منم حل شد من قراره این بار که ایشالا پاک شدم برم مشاوره اعتیاد امیدوارم مشکلم حل بشه دوستان اگه کسی پیشنهاد دیگه ای داره بگه خدا خیرتون بده من توی پست قبلی همه چی و نوشتم ممنون میشم کمک کنین منم بعد درمان نتیجه رو میگم شاید کمکی کرده باشم از مدیر عزیز این سایت ممنونم که اینجا رو برامون درست کردن که نظر بدیم

  • توسطرضا
    Posted 2022-01-01 8:33 ب.ظ

    سلام من حدودا ۳ساله دارم متادون مصرف میکنم روزی یک دانه قرص متادون چهل قبل اینکه متادون بخورم شیره می‌کشیدم هم می‌خوردم الان چند روزه دارم تریاک میکشم البته با قلیون میخام داماد بشم واقعا هم خسته شدم نمی‌دونم چکار کنم دنبال یه راهی میگردم که راحت ترک کنم که اذیت نشم که دوباره مصرف کنم اگه کسی می‌تونه کمکم کنه راهنماییم کنه

    • توسطاحمد
      Posted 2022-01-02 8:42 ب.ظ

      دوست عزیز درسته چن روزه متادون نخوردی ولی اون متاسفانه طول میکشه از بدنت در بیاد الان چون تریاک میکشی خیلی اثرش معلوم نیست ولی وقتی تریاک و بذاری کنار از روز دوم بد جور درد جسمی و تعریق شدید داری خودم سرم اومده که میگم منم مصرفم مثل شما بود من برای ترک میرم کمپ چون توی خونه خیلی اذیت میشم شما اگه شرایط کمپ رفتن نداری اگه وضع مالیت خوبه برو سم زدایی فوق سریع توی تهران انجام بده یا برو پیش مشاور ترک اعتیاد پیش مشاور نه پزشک چون پزشک بهت متادون یا بی دو میده وضعت بد تر میشه یا نهایت اگه واقعا انگیزه و حوصله اش رو داری همین تریاک و هر روز یه ذره ازش کم کن تا راحت ترک کنی اگه عجله نداری الان به سلامتی داری داماد میشی چون حس و حال عاشقی و داری فکر کنم انگیزه داشته باشی و راحت تر ترک کنی چون انگیزه و روحیه ی خوب خیلی کمک میکنه توی ترک کردن باز اگه سوالی داشتی در خدمتم ایشالا موفق باشی

  • توسطکامران
    Posted 2022-01-07 7:56 ق.ظ

    سلام کامرانم معتاد من بعدازسه سال پاکی ازمصرف شیره بیتفاوتی به ترک اومد سراقم ویهوبه خودم اومدم دیدم شروع به مصرف کردم حدودده ماه تولقزش بودم ولی توهمین مدت کارمو ول کردم خانومم گزاشت رفت منو بایه بچه وطلاق میخاد الان ۲۴ روزه قطع مصرف کردم ولی ازلحاظ روحی وعاطفی داقونم وخانومم هم حاظربه برگشت نیست بخدا زیراین فشارا دارم خوردمیشم واسه خابمم شبی یه الپرازولام یک میخورم ازخدامیخام بهم صبر بده فقط صبرکه این روزا بگزره دردجسمانی ندارم ولی ازلحاظ روحی داقونم برام دعا کنین

    • توسطاحمد
      Posted 2022-01-10 12:12 ق.ظ

      سلام کامران عزیز نگران نباشین من براتون دعا میکنم مشکلتون حل بشه و خانومتون برگرده خدایی خیلی ناراحت شدم متن شما رو خوندم آقا کامران به نظر من اگه اون موقع که پاک بودین رابطه ی شما با خانومتون خوب بوده احتمالش زیاده که ایشالا دوباره پاک بشین خانومتون برگرده طبق تجربه ی اطرافیان این و میگم شما هم نگران نباشین شما یه بار لغزش کردین خیلی ها چن بار لغزش میکنن ولی آخرش میذارن کنار برای همیشه خوب میشن من قصد نصیحت ندارم فقط از ته دل برات دعا میکنم زندگیتون دوباره شیرین بشه براتون فقط آقا کامران مرد و مردانه برادرانه التماست میکنم اگه به زندگیت و زن و بچه ات علاقه داری همین الان که شروع کردی به پاک شدن ایشالا حالت که بهتر شد کلاس های ان ای رو برو بعدش اگه میخوای تا آخر عمر پاک بمونی حتما حتما یه مدت برو پیش یه روان شناس خوب تا دیگه تا آخر عمر پاک بمونی اگه پیام و خوندی بیشتر از زندگیت بگی بهتر راهنماییت میکنم ولی نگران نباش امیدت فقط به خدا باشه

      • توسطکیوان
        Posted 2022-02-23 10:23 ق.ظ

        دوست عزیز اگرچهارماهه مصرف داری یعنی هنوزخونت آلوده نشده تا این هیولا وارد خونت نشده بِکِش کنار که چیزی جز آوارگی ودربدری ومریضی وبهم ریختن زندگیت نداره واصلا اینکه میتونم بذارم کنار یا نه این حرفا رونزن فقط خودتو وخانوادتو نجات دادی اگه دیگه دور وبرش نری سریعا قطعش کن وگرنه برای همیشه بدبخت میشی

    • توسطموسوي
      Posted 2022-01-18 5:11 ب.ظ

      سلام داداش، من مثل تو بودم، زنم ولم كرد رفت، بچه نداشتم، اما انقدر فشار روم اورد كه ريش ام سكه اي ريخت، بعد ١ سال مواد ترك كردم در سن ٣٦ سالگي
      سركار دولتي بودم با قرارداد ساليانه
      پدر زن سابق بهم گفت مگه دكتري كه از دختر من جهاز زياد خواستي
      تحقيرم كرد
      منم بعد طلاق
      رفتم كتاب خريدم
      با اينكه ليسانس عمران بودم
      از اول كنكور دادم با رتبه ٢٠٠ دندان پزشكي دانشگاه تهران سراسري قبول شدم
      خودت رو باور داشته باش
      الان زن سابق م مثل سگ پشيمونه
      ولي من الان دانشجو دندان هستم و بهم ميگن دكتر

    • توسطRamin
      Posted 2022-04-21 6:49 ب.ظ

      سلام.من سه ساله ک شیره سوخته میکشم.۲۴سالمه،قبل از این ک گرون بشه،روزی پنجتا دهزاری شیره سوخته،،دونصفی صب دونصفی شب،تو شهر ما زاهدان مواد ارزون تره تقریباه روزی سه چهار گرم میکشیدم.شیره سوخته خیلی قوی تر از شیره معمولیه.خیلی،تا الان پنج روزه ک مصرفو اوردم به زیر صفر.روز اول ظهر یه سه چهار دود تریاک زدم،شبش هم یه نصف دهزاری شیره سوخته زدم.روز دوم ظهر سه چهار دود ترک،شبم پنج شیش دود تریاک،الان دو سه روزه ،روزی سه چهار دود شیره میزنم،منظورم سه تا چهار تا پوک سبک.الان ک روز پنجمه چهار پنجا دود زدم تمام.تو همین پنج روز چقدر درد کشیدم.درد عضلانی بی نهایت شدید،اشفتگی پریشانی،امیدوارم خدا کمکم کنه ترک کنم،ولی سوختمو خیلی پایین اوردم.خداراشکر.تو دوره ترکم تو خونه،خدا کمکم کنه،چ درد بدی دارع این شیره سوخته،انگار قرص ب ۲ و متادون میخوردم تا،همونجوری دارم درد میکشم..البته شیره های سوخته ای ک مصرف میکردمو از بین میخریدم.نمیدونم واقعا شیره سوخته بوده یا قرصی چیزی قاطی داشته،خیلی اذیتم خیلی …

  • توسطحمید
    Posted 2022-01-10 10:02 ب.ظ

    سلام من الان 2ساله که معتاد شده ام و تریاک میکشم و روزی 1.5گرم3بارم باقرص ترامادول خیلی راحتم ترک کردم ومن خانه هم می‌کشیدم 3تابچه هم دارم بچه‌ها م کاری ندارن.چون کارامه به موقع انجام میدم کشاورزی هم دارم ولی متاسفانه خیلی معذرت میخواهم که بی ادبی میکنم یک زن دارم که مثل سگ هار پاچه ام را میگیرد این 3بارهم که بازکشیدم باعثش زنم بود ودرکل معتاد شدنم هم زن شد چون همیشه دعوا داریم گفتم باید تریاک بکشم تاتورا عذاب بدم خیلی دلم میخواهد ترک کنم ولی اعصاب دیگه ندارم یعنی خونه که میام خودبه‌خود دیگه اعصابم خورد میشه حالا به من بیچاره یه راه حلی نشان بدین ممنونم

    • توسطاحمد
      Posted 2022-01-12 2:53 ب.ظ

      سلام آقا حمید منم شرایطم تقریبا مثل شما بود البته نمیدونم چطور راهنمایی تون کنم که بتونم کمکتون کنم من ازدواج اجباری کرده بودم از زنم متنفر بودم تریاک میکشیدم که غصه نخورم که خوشبخت نیستم الانم بعد ده سال طلاق گرفتم و دارم ترک میکنم من پیش روان پزشک رفتم بهم گفت تا زمانی که اجباری زندگی کنی نمیتونی ترک کنی چون افسردگی شدید گرفتی ولی الان که مجرد شدم دارم زندگیم و از نو میسازم حالا حرفم به شما اینه اگه به همسرت علاقه داری و ایشون هم به شما علاقه داره فقط با اخلاق و رفتارش مشکل داری ایشالا ترک کن اخلاق خانومتون هم با مشاور درمانی قطعا درست میشه بهت قول میدم زندگیت خوب میشه ولی به خانومت علاقه نداشته باشی سر لج بازی نمیتونی ترک کنی بیشتر عذاب میکشی چون مشکل باید از ریشه حل بشه اگرم خانومت با مصرف تریاک شما مشکل نداره و لج بازیش دلیل دیگه ای داره به نظر من مصرف و کم کن و فقط دنبال خوب شدن رابطه باش اگرم با تریاک کشیدن شما مشکل داره و میدونی ترک کنی باهات خوب رفتار میکنه ایشالا ترک کن همه چی درست میشه امیدت به خدا باشه

    • توسطرضا
      Posted 2022-05-06 3:13 ق.ظ

      شما با مصرف داری خودتو عذاب میدی نه خانومتو

  • توسطناشناس
    Posted 2022-01-14 10:23 ق.ظ

    باسلام من بعد۹ونیم سال پاکی ازهرنوع مواد صنعتی ومحرک وفلان تقریبا سه ماه پیش کروناگرفتم وبراثر شایعاتی که کشیدن شیره مانع ازعفونت ریه میشه تقریبا حدود۵۰گرم شیره کشیدم بعد بهبودی کرونا تازه یادم اومد بعدنزدیک ده سال باز چه بلایی به سرخودم آوردم براترک کردنش خواستم باتریاک عملم رو پایین آورده و ازاین بلای خانمان سوز خلاص بشم که تاالان هم ۷۵گرم تریاک مصرف کردم اما دریغ از ترک کردن
    بخدا دیگه هیچ راهکاری ندارم و نمیدونم لطفا وخواهشا میتونه کمکی کنه راه حلی داره بگه ممنون میشم.

  • توسطویروس
    Posted 2022-01-15 2:48 ق.ظ

    سلام من شیره مصرف میکنم و بعد از مصرف دقیقا بعد از‌مصرف خیلی از‌اوقات بخاطر ضایع نشدن در‌خونه جلوی همسر‌وجمع های دوستان مشروب میخورم. اما‌ فردای اون روز اصلا خمار نمیشم
    آیا برای ترک مشروب استفاده کنم یا نه؟ ایا مشروب سم زدایی میکنه از بدن؟

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2022-01-17 3:36 ق.ظ

      نوشیدن مشروب بعد از هیچ نوع ماده مخدری توصیه نمی شود و بسیار خطرناک است و می تواند منجر به اوردوز شود. نوشیدنی های الکلی خاصیت سم زدایی ندارند. برای ترک اعتیاد به شیره بهتر است با اراده قوی به روش اصولی اقدام کنید.

  • توسطکامران
    Posted 2022-01-21 3:33 ق.ظ

    سلام احمدجان ازاینکه مطلبموخوندی ممنونم الان که این مطلبومینویسم حدود۳۷روزارپاکیم گزشته وسه روزه الپرازولامم نمیخورم خانومم اصلااهمیت به ترکم نداده تاحالابراش مهم نیست که پاک شدم حتی حالمونمیپرسه من موندمویه بچه هشت ساله بازم برام دعا کن که خدابهم صبربده من نمیخام زندگیم بهم بخوره به خاطربچه اینم بگم توزندگی مشترکمون به خاطراشتباه بزرگی که خانومم کردومن بعدش فهمیدم رابطم باهاش خوب نبودوهمینم بیشترباعث رفتنش شدولی الان که میشینم وفکرمیکنم اونجام مقصرخودم بودم به خاطربیتوجهیام وکمیودعاطفی که داشت اون اشتباهوکردولی من گزشت کردم به خاطربچم که بی مادرنشه الانم خانومم حاضربه برگشتوگزشت نیست موندم چیکارکنم

    • توسطاحمد
      Posted 2022-01-25 1:55 ب.ظ

      سلام آقا کامران بهت تبریک میگم که پاک شدی به نظر من نگران نباش بذار یه کم پاکیت بره بالا بعد الان تا میتونی بدنت و تقویت کن تا وقتی خانومت دید خوشحال بشه و برگرده ولی خیالت راحت باشه آقا کامران خیلی پیش اومده خانومی قهر کنه بره ولی برمیگرده هیچ نگران نباش این مسائل طبیعیه برای همه پیش میاد شما فقط تا میتونی به خودت برس وقتی حسابی سرحال شدی برو دنبال خانومت اگرم تونستی یه واسطه که حرفش خریدار داره رو بفرست باهاشون حرف بزنه ولی یادت نره چی گفتم اول بدنت وسرحال کن بری دکتر تغذیه خودش بهت میگه چی کار کنی ایشالا سرحال و ردیف شدی خانومت هم برمیگرده خیالت راحت باشه بعد آقا کامران خانوم ها خیلی حساسن ایشالا برگشت توی خونه خیلی خوش اخلاق باش
      ایشالا موفق باشی

    • توسطمهران
      Posted 2022-02-01 7:09 ب.ظ

      سلام کامران جان امیدوارم پاکیت ادامه داشته باشه و هر روز که میگذره بیشتر قدرشو بدونی
      در مورد همسرتون باید بگم که اگه قصد طلاق داره بهتره قبلش به مشاور خانواده مراجعه کنید و اگر اون هم تاثیری نداشت بهتره با طلاقتون موافقت کنید چون وضعیتی که الان دارید خیلی بدتر از جداییه
      و در مورد خودتون هم باید بگم که انسان خیلی قدرتمندتر از چیزیه که فکر میکنه پس براحتی میتونی شرایط رو همونطوری که خودت دوست داری تغییر بدی
      از هیچی نترس و انتخاب درستی انجام بده که قطعا هم به نفع شماست هم به نفع اینده فرزندتون

  • توسطعامل بدبختی خانواده
    Posted 2022-02-09 2:41 ق.ظ

    سلام به همه منم از همونایی بودم که میگفتم من فرق میکنم با اونا و واقعا هم فرق میکردم یه پسر۲۲ساله بودم و باقدهیکل خوب نمیدونم چی شد کی شد چطوری شد تو۵سال کارگاه بابام رو دود کردم کارگاهی که 5نفراز اون نون میبردن غیرخودمون الانم من بدبخت شدم عامل معتادی برادرم خواهرم پدرم به شربت متادون وقتی بهشون نگا میکنم میرم اقدام به خودکشی که هربار مادرم نجاتم میده الانم باخوندن این مطالب به فکرم رسیده که اونا رو بتونم پاک کنم بعد خلاص کنم خودمو ناگفته نماند که خودمم الان در مرحله شیشه زدن هستم وشروع به شیشه کردم ولی خونوادم سیگارهم نکشیده بودن برای اولین بار به پیشنهاد من احمق شربت متادون دادم بهشون وشروع کردن بنظرتون راهی هس۰۰۰

  • توسطلیالی
    Posted 2022-02-12 3:58 ب.ظ

    سلام من شوهرم بیست ساله تریاک وشیره می کشه این ده روزه با کمک بچه ای آن ای ترک کرده شبها خیلی درد داره تورو خدا راهنمای کنید ممنونم چی بخوره تشنج نکنه

  • توسطاحمد
    Posted 2022-02-12 8:54 ب.ظ

    سلام کامران جان بلاخره چی کردی موفق شدی ترک کنی و زندگیت و بسازی دوباره؟
    اگه کمکی از دستم برمیاد بگو بهم

  • توسطابوالفضل
    Posted 2022-03-07 1:54 ق.ظ

    سلام
    ابوالفضل هستم یه بدبخت یه بی آبرو یه بی چاره
    من کل بدبختیم بخاطر پول داشتن بود
    موتور سنگین خریدم واسه حال بیشتر اپیوم خوردم ماشین مدل بالا خریدم واسه دختر بازی دور دور کردن اپیوم می خوردم .تو این هفته ۲ بار تصمیم به ترک گرفتم روش سقوط آزاد یابویی اما ۲ روز دوام آوردم کم آوردم نشد.خیلی خسته هستم تو ترک گریم می گیره استرس کل وجودمو می گیره.داشتم کامنت هایه دوستان رو می خوندم گریم گرفت با گریه دارم می نویسم.من می‌خوام اما نمی تونم.بخدا این هفته ۲ بار سعی کردم‌.من کرج زندگی می کنم. تورو خدا کمکم کنه هر بار ترک سخت تر میشه واسم .ترک تو خونه واسم راحت تره بخدا شبا تو استخر می خوابیدم نگهبان یا همسایه ها همه بهم شک کردن جدیدا.خسته شدم .جدیدا وقتی ترک شروع می کنم خودکشی تو فکرم می‌ره جدیدا.خیلی بده .خیلی بدبختم

    • توسطسجاد
      Posted 2022-04-26 3:36 ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      ترک یهویی و غیر اصولی بعدش کشیدن یهودیه
      حتما باید مشاور داشته باشی برای ترک تا نسبت به مواد مصرفی و سن و نوع مصرف به طرقی که هست بتونه راهنمایی کنه تا ترک کنی و علاوه برترک دوره بعد اون هست که خیلی مهمه تا بدونی چه دامهایی داری تا توش نیفتی و بتونی ترک کنی
      انشالله پاک میشی نگران نباش

    • توسطحسن مقدم
      Posted 2022-05-05 1:03 ب.ظ

      سلام رفیق خدارو شکر ک وضع مالیت خوبه. انشاالله خدا برات بیشترش کنه. شما یه کاری کن.این دفعه ک شربت گرفتی، از همون اول با یه سرنگ ازش بردار و بخور. بعدش اگه مثلا پنج سی سی خوردی. پنج سی سی اب جوشیده سرد شده بهش اضافه کن.

    • توسطHossein
      Posted 2022-05-25 7:01 ب.ظ

      سلام داداش گلم ابوالفضل جان ،
      کاملا درست میگی و درکت میکنم اما مطمئن باش شما با این شرایط از خیلی‌ها خیلی جلوتر هستید برای رهایی ، فقط مسیر رو داری اشتباهی میری ، وگرنه اگر زمان بزاری و به خودت فرصت بدی برای همیشه نجات پیدا می‌کنی ،، فقط نباید به تنهایی این مسیر ادامه بدی بنظرم اگه شرایط مالیشو داری یک همدم پیدا کن و باهاش برو یک مسافرت و در شهر خودت نباش ی مدتی و با کاهش دوز تدریجی ترک کن و صد درصد موفق خواهی شد شک نکن، 95 درصد ترک اعتیاد روحی روانی هست ،

  • توسطحمید رضا
    Posted 2022-03-18 7:17 ق.ظ

    منم به فنا رفتم تلی شدم کمکککککککککککک

  • توسطخانم
    Posted 2022-03-24 6:20 ب.ظ

    سلام،من یه خانم ۲۶ ساله هستم،دوستان من درگیر بیماری ام اس هستم،یکی بهم گفت تریاک بخورم برام خوبه،انقدر رو مخم رفت که خوردم،حس و حالشو دوست داشتم،الان ۴ماهه شده عادتم هرروز روزی یه تیکه اندازه نخود کوچیک میخورم،دیگه نمیخوام ادامه بدم، بدم میاد که معتاد چیزی باشم،خیلی زندگی سالمی داشتم،گول خوردم و درگیر شدم. بنظر شما چقدر باید دردتحمل کنم، باتوجه به بیماریم نمیتونم قرص مصرف کنم. بنظرتون چقدر باید درد بکشم تا تموم بشه؟

  • توسطحامی
    Posted 2022-03-29 3:18 ق.ظ

    سلام. ب -نظرتون با قرص متادون 20 هفته اول ترک بعد متادون 10 افته دوم ترک بعد یک چهارم 10 هفته سوم و بعد یک هشتم تو یک ماه بهتر نیست ترک تریاک؟؟؟؟؟

  • توسطمحمد جواد
    Posted 2022-04-03 5:47 ق.ظ

    سلام من امروز تصمیم به ترک یابویی کردم پنج شیش ساله که دارم مورفین مصرف میکنم یکی دوسال اول صنعتی میزدم و به بعد گیاهی جای گزین صنعتی کردم و الان بعد 6 سال مصرف تریاک میخوام ترک کنم و حقیقت ازش متنفر شدم دعا کنید که بتونم ترک کنم امید به حق

  • توسطبینام
    Posted 2022-04-07 3:04 ق.ظ

    بعد از ده سال پاکی به خاطر کرونا مصرف کردم الان چهار ماهه تو مصرفم دهنم سرویس شده تو مصرف هیچی نیست یکبار ک بزنی ترست میریزه حواستون باشه اون یکبار رو نزنید

  • توسطشیرزاد
    Posted 2022-04-21 1:03 ق.ظ

    آقا تنها راهش آوردن کمپ اجباری تو یک روز نرسیده به صبحه.ببرنت کمپ آب سرد و کتک و با کارتون خوابهاو انواع اقسام مواد آشنا بشی هست بهترین روش

    • توسطهانا
      Posted 2022-09-08 4:23 ب.ظ

      اینقدر نگید خماری سخته و طاقت نمیارین من یه خانمم و ۱۰ سال میشه که روزی ۴ گرم شیره خوراکی مصرف میکردم همسرمم اهل مصرف مواد نیست
      فقط با اراده و خواست خودمم اقدام به ترک کردم امروز ۶ روزه با عشق خماری پس دادم و امروز حالم خیلی بهتر شده … فقط بگم فعل خواستن توانستن رو باید صرف کنید که به خودتون ثابت کنید قدرت انسان فراتر از این حرفاست
      امیدوارم من و بقیه ی همدردام حافظ پاکیمون باشیم
      یا علی

  • توسطH.F.A
    Posted 2022-04-26 10:30 ق.ظ

    سلام فقط باید اول خود شخص بخواد بدش بیاد دل بکنه از این لعنتی،همه چیز ب فکر و روان بستگی داره هرچقدر بترسی و گندش کنی اذیتت میکنه هرچقدر بهش بها ندی باخودت بگی بدون تو هم میشه .ی حالت روان درمانی خودت با خودت انجام بدی خیلی کم اذیت میشی.ترک فقط ترک تدریجی،کم کم خودت خودتو مدیریت کنی هی کمش کنی هیچی نمیشه نهایتا ۱۰ روز میخوای سختی بکشی.آیا ۱۰ روز ب کل عمرو جوانی و خانواده و لذتا نمی ارزه،ب این فکر کنیم چیزای قشنگتری داریم،بجای اینکه پول رو صرف از دست دادن خودمون وسلامتیمون و همه چیز و همه کس کنیم برای خوشگذرونیمون خرج کنیم بجای مواد آرایشی و بهداشتی بخریم ب خودمون برسیم غذاهای خوشمزه و عالی بخوریم لذت ببریم هر روز پول مواد رو ی چیز بخریم ب خودمون هدیه بدیم این حال آدمو خوب میکنه ن چن ساعت حال خوش کاذب،،سگ برینه تو اول تا آخر هرچی مواد صنعتی و سنتی

  • توسطحمید
    Posted 2022-05-07 8:01 ق.ظ

    سلام
    حمیدم 6سال معتاد به شیره بودم که حدود 10روزه شده که شروع کردم ب ترک توی خونه.
    ناخواسته اومدم توی این راه سال اول قبول نداشتم معتادم تا اینکه چشم بازکردم دیدم 6ساله معتادم وزندگیم بهم ریخته…
    این شیره لامصب باهرکس یک کاری میکنه یکی از خواب میفته یکی از خراک یکی از رابطه زناشویی و میلش کم میشه…
    اولش خوشحالیم که کمک میکنه به رابطه زناشویی بعدش که معتادش میشیم گند میزنه به همچی… توی خونه نه اخلاق داشتم نه به زنم توجه داشتم با کوچکترین بحث عصبی میشدم وسریع میپریدم به زنم و میزدم اون بنده خدارو…
    10روزه که بازنم بحث کردم دوریم ازهم منم تصمیم گرفتم بزارم کنار این لامصبه خانه سوز رو…
    امیدوارم همه جوون ها ترک کنن قدر خودشون و زنو زندگیشون رو بدونن.
    این ده روز به زندگیم و کارام فکر میکنم میبینم تمام مشکلات زندگی بخاطر من و بی توجهی من بوده…عاقبت معتادی رسوایی بیش نیس
    خداکنه همه ترک کنن و زندگیاشون درست شه

  • توسطعلی
    Posted 2022-05-10 7:09 ب.ظ

    من یک سال شیره تریاک کشیدم با استفاده از متادون ۵ ترک کردم تو خونه .
    به اون صورت هم ک میگن خیلی سخت نیست .
    خداوکیلی نکشید هیچ فایده ای ک نداره کلی آسیب هم همراهش هست .
    هیچ بهتر از پاک بودن نیست .
    بعدش هم اینا تریاک نیستند ک همشون آشغال فقط کل بدن و داغون میکنه .
    بزارید کنار . تا بدبخت نشدید .
    هر وقت بزاریش کنار سود کردب هیچوقت هم نگذشته تلقین نکنید.

  • توسطAli
    Posted 2022-05-12 9:00 ق.ظ

    سلام، دوستان 80درصد کسایی ک معتاد شدن پیش زمینه اعصاب و روان داشتن، گزشته سخت داشتن، خاطرات تلخ داشتن پدر و مادر نامرد داشتن، بخاطر تسکین و فراموشی رفتن سراغش، اگه از این دسته آدما هستین ب هر دلیلی سراغش رفتین اول برین پیش روانشناس و بگین ک افسرده بودم ب این رو آوردم وقتی قرصا و شروع کنید میبینین دیگه ب این شیطان احریمنی نیازی نداری و حتما حتما حتما تاکید می‌کنم برین جلسات از روز 3وم برین جلسه، خودتونو تو خونه نندازین صبح پاشین ب ین یک قهوه دوبل بزنین برا زندگیتون ب نامه بریزین،
    دارم

  • توسطایران
    Posted 2022-05-18 8:14 ب.ظ

    برای خودم کسی بودم تریاک ناکسم کرد …اگر غرور و زندگی و خانواده و عمرتون براتون مهمه هیچ وقت سراغ مواد نرید من شیر بودم روباهم کرد بترسید که بلایی بدتر از این نیست سراغش نرید از من بشما خواهش حتی برای تفریح سراغش نرید که ذلیل و خوار میشید

  • توسطعلی
    Posted 2022-06-16 8:23 ب.ظ

    با سلام من 26 سالمه روزای اول فقط با ترامادول شروع کردم اونم بخاطر شادی کاذب و مذخرف بعدش که رفتیم سرکار بخاطر کار زیاد شروع به خوردن تریاک کردم .اخلاق که خود سگ رفتار ک نگو همش شعره که حال میده .یه توکل و یه یا علی شروع به پاکی حتی کلمه پاکی قشنگه جه برسه به حالتش

  • توسطعلی
    Posted 2022-06-16 8:24 ب.ظ

    با سلام من 26 سالمه روزای اول فقط با ترامادول شروع کردم اونم بخاطر شادی کاذب و مذخرف بعدش که رفتیم سرکار بخاطر کار زیاد شروع به خوردن تریاک کردم .اخلاق که خود سگ رفتار ک نگو همش شعره که حال میده .یه توکل و یه یا علی شروع به پاکی حتی کلمه پاکی قشنگه جه برسه به حالتش

  • توسطسجاد قبادی
    Posted 2022-06-23 2:48 ق.ظ

    نظرتون خیلی واسم مهم و جذاب بود خودم اعتیاد به شیره دارم و تصمیم دارم ترک کنم اگه میشه کمکم کنید خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم بخدا قسم بدون مواد هم زندگی قشنگ تره

  • توسطسجاد قبادی
    Posted 2022-06-23 2:49 ق.ظ

    سلام .من مصرف به شیره تریاک دارم لطفا کمک و راهنمایی کنید در مدت کم ترک کنم

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2022-06-24 5:38 ب.ظ

      سلام. جهت دریافت مشاوره لطفا با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید.

  • توسطمرتضی
    Posted 2022-07-11 2:38 ب.ظ

    باسلام و خسته نباشید
    ایا با خون دادن مورفین داخل بدن کم میشود یا نه؟؟؟

  • توسطشایان
    Posted 2022-07-16 10:28 ق.ظ

    سلام به همه وارزوی پاکی و سلامتی برای همه??
    بنده ۲۸ سالمه و ۴ ساله شدید به شیره تریاک معتاد شدم الان که دارم این متن و یادداشت میکنم
    در ۶ امین روز پاکی هستم خدارو شکر
    تقریبا ۲ سال هر روز ، روزی ۳ الی ۵ گرم مصرف میکردم و میخوردم ،
    ولی به دلیل خستگی شدید ناشی از مصرف و تاثیر اون روی مادرم و همسرم
    یهو تصمیم ب‌ترک گرفتم !
    دوستان در منزل به شدت سخته ترک کردن اول باید واقعا خودت بخوای و‌باور‌کنی که بزاری کنار و بعد کمک های خانواده و عزیزان بی تاثیر نیست تو این راه درک متقابل طرفین باعث کمتر شدن حداقل فقط استرس بعد از ترک میشه ، بدن درد و که باید تحمل کرد ، فقط میمونه اراده ی خودتون عزیزان !
    خواستم بگم لطفا ترس رو کنار بزارید
    و عاجزانه ازتون میخوام دوستانی که گرفتاره این مخدر هستند هرچه زودتر اقدام به ترک کنند،
    هرچی دوره ی مصرف و مقدار مصرف اضافه شه به مراتب ترک سخت تره براتون

    امیدوارم و از خدا میخوام هرچه زودتر جوونای ما دست از این قبیل اشتباهات بردارن ❤️
    مخلص همگی شما عزیزان هستم

  • توسطحمید سیاری
    Posted 2022-08-15 9:55 ب.ظ

    باسلام بنده ۲۲سال تریاک وشیره مصرف کردم الان توی خونه خودم زیر نظر پزشک ترک اعتیاد دارم ترک میکنم روز ۱۵هم هستش اماهنوز درد پا وبیخابی شبانه داره اذیتم میکنه وحتی بعضاامانم رومیبره اما چون پشتش غیرت وتعصب داره بخرج میدم ازجان برام شیرینتره بستگی به این داره چندسال بکشی وچندسالت باشه .بخوای میشه فقط یکنفربایدباشه بهت سرویس بده. اب سرد به پابرای خوابتون ضمنناعالیه .فقط بدونین هنوز بعدپانزده روز دوروز درمیون دوساعت میخوابم تصمیمتون رومیخوای بگیری بهش فکرکن امکان داره ده کیلو وزن کم کنی همه اینها رو درنظربگیرین امامیشه دارم تموم میکنم دوره رو.فدای روی ماهتون

    • توسطمهرداد
      Posted 2022-09-02 7:33 ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      منم ۵سال شیره و‌تریاک مصرف کردم الان روزه ۱۱هستش امروز کلا دیوونم کرد هر موقع حالم بده میشه یعنی پادرد اعصاب خوردی دوش آب سرد میگیرم راحت یکی دوساعت آروم میشم اینم بگم بعضی شبها از بی خوابی میزنم بیرون روزای اول شب قرص خواب می‌خوردم دوسه ساعت می‌خوابیدم الان خدارو شکر بهترم
      و دوست دارم همه پاک بشن به امید روزای خوب
      در ضمن سیگارو بعد۲۰سال ۵۰روزه گذاشتم کنار

  • توسطبینام
    Posted 2022-08-28 8:15 ق.ظ

    من حدود ۶ ماه تریاک رو ترک کردم البته با متادون اما گرفتار متادون شدم در نهایت تصمیم به ترک متادون گرفتم حدودا بعد از ۶ روز نخوردن متادون یک بار وسوسه شدم و مقداری تریاک مصرف کردم خیلی هم پشیمانم ایا دوباره باید خماری تریاک رو بکشم؟

  • توسطامیر
    Posted 2022-09-05 1:05 ق.ظ

    سلام. من حدودا بالایه یک سال هست که روزی نیم گرم شیره مصرف می کنم. 30 سالمم هست ایا من هنگام ترک اذیت میشم ؟ چون تو این مدت بعد از 3ماه مصرف یکبار تا 12 روز مصرف نکردم و هیچ مشکلی هم برام پیش نیومد. ورزشکار هم هم هستم و روزی یک تا دوساعت تمرین سنگین دارم

  • توسطمبین
    Posted 2022-09-06 10:30 ب.ظ

    من مبین 18سالمه از موقع که کرونا اومد من شروع کردم به شیره کشیدن روزی 40هزار میکشیدم چند بار میخواستم ترک کنم نشد ولی دیگه خسته شدم دو روز که تصمیم به ترک گرفتم خیلی درد دارم نمیدونین که تا کی درد ادامه داره میخوام روز تولدم با یک ماه پاکی برابر باشه کمکم کنید لطفاً

  • توسطمحمد
    Posted 2022-09-17 12:08 ق.ظ

    سلام .من ۲۳سالمه یک سال و نیمه افتادم تو مصرف . ولی مصرفی ندارم روزی ۲ گرم تریاک مصرف میکنم‌. ولی ازش خسته شدم
    قصد ترک دارم میخواستم بپرسم تو خونه میتونم ترکش کنم یا ن؟

  • توسطپارسا
    Posted 2022-09-21 3:12 ب.ظ

    با سلام خدمت همه عزیزان بهتره اینجا تجربیات خودمو ب اشتراک بزاریم و حس ناامیدی نکنیم اگه کسی در پروسه ترک شکست خورده بستگی به طرز زندگی و اراده خودش داره تجربه شخصی خودم اینه ترک تریاک و شیره ده برابر آسونتر و راحت تر از ب۲ و صدبرابر راحت تر از متااااادووون هست کسایی که شیره و تریاک مصرف میکنن حتی برای یبار سمت این سرطان ها نرین من خودم با روزی چندگرم شیره ب اصرار پزشک شروع ب خوردن متادون کردم ک بزرگترین اشتباه عمرمو انجام دادم بااینکه من شیره رو دو بار ترک کردم و واقعا مدت زمان خماریش خیلی کمتر از متادون بود و بعد ده روز صبح ک از خواب پاشدم انگار تازه متولد شدم ولی خماری متادون بعد روز دهم ب اوج خودش میرسه و بعد دوماه هنوز آثار خماری رو دارم البته خیلی کمتر از ماه اول فقط اینو بگم ک مقدار مصرفی موادتونو کم کنین و سراغ داروهای گیاهی برین سمت متادون نیایین ک بعدترک بشدت افسرده میشین

  • توسطتنها
    Posted 2022-10-24 7:15 ب.ظ

    سلام من الان غریب به۲۶سال هست که دارم مصرف میکنم و ۳۸سالمه و همیشه نعشم و خماری نمیدونم چجوریه ولی خستم خسته از این کار خستم میخوام ترک کنم لطفا کمکم کنین دیگه نعشه نباشم و حال معمولی که یادم رفته چه شکلیه به زندگیم برگرده ممنون داداشا

  • توسطAmir
    Posted 2022-10-25 5:54 ق.ظ

    سلام،آقای اکبرعبدی توشبکه نسیم برنامه چهل تیکه نشست وگفت ۲۰سال تریاک مصرف کررم یه لیوان ازروی میزبرداشت گفت،عین آب خوردنه،واقعا عین آبه خوردنه ۸۰درصدفقط بایدبخوای که ترکش کنی بقیه اش سادس همین سخت نگیرمشتی،من خودم کمکت میکنم،هرکاری ازدستم بربیادبرلت انجام میدم

  • توسطحاجی
    Posted 2022-10-30 9:33 ب.ظ

    سلام من چند ساله میکشم اولا خیلی بهم خوش می‌گذشت با دوستام دور هم بودیم الان به خودم اومدم میبینم هرچی آدم دورم هستن همه معتاد چند بار هم ترک کردم ولی به خاطر کسایی که دورم هستن لغزش کردم ولی اول از همه مهم نیت دوم آدمای اطرافت رو بشناس با کسایی که قبلا میکشیدی قطع رابطه کن سوم اراده و ی دلخوشی که جاشو بگیره

  • توسطBahramam
    Posted 2022-11-16 1:02 ق.ظ

    سلام می‌خوام ترک کنم ‌‌بصورت بابویی ب قول معروف
    عمل شیره سوخته دارم
    از کی و کجا کمک بگیرم
    دوستام ازم می‌خوان تو اتاق باغ حبس بشم
    اگه کسی تجربه دارد کمکم کنه

    چه چیزای همراهم باشه منظورم دارو یا غیره
    چند روز کافیه حبس باشم
    تورا بخدا اگه کسی تجربه دارد بگه لطفا

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2022-11-28 4:20 ق.ظ

      سلام به شما دوست عزیز، مطمئنا تصمیم به ترک اعتیاد یکی از بهترین تصمیمات شما در زندگیتون هست. برای ترک اعتیاد موفق با کمترین عوارض بهترین کار مشورت با پزشک و ترک اعتیاد تحت نظر متخصص هست. حتی اگر تصمیم دارید در منزل برای ترک اقدام کنید مشورت با پزشکان کلینیک تهران پاک می تونه به شما کمک کنه که راحت تر ترک کنید.

  • توسطفردین
    Posted 2022-12-04 4:24 ب.ظ

    درود دوستان من سال سوم دبیرستان بخاطر مشکل مالی دیگه نتونستم درس بخونم و باید میرفتم سر کار وگرنه زندگیم و پدر و مادرم سیاه میشد / ناراضی نیستم از ترک تحصیل و رفتم سر کار ولی بعد ی مدت دیگه داشتم کم میاوردم (فرض کنین با هیجده سال سن اندازه اوستا گچ کار ، کار کنی ) و شروع کردم به مصرف شیره و تا چهار روز پیش کشیدم، ده روز پیش یکی از دوستامو ک توی اعتراضات خیابونی گرفته بودن دیدم گفت توی زندان بخاطر اینکه خماری و درد داشته مثل خر ازش سواری گرفتن و هرچی گفتن قبول کرده ، این دلیلی شد ک من تصمیم بگیرم ک بذارمش کنار ، چهار روزه حتی یک دود هم نگرفتم و کارمم چونکه زمستونه و توی خیابون شلوغی شده دیگه تعطیله، پس نگرانی کار ندارم ، به سر تک تکتون قسم حاضرم تک تک استخونام بشکنه ولی بخاطر خماری شیره کسی ازم سواری نگیره ، نه قرص جانبی مصرف کردم نه دمنوش نه هیچی ، توی این هشت سالی ک مصرفی کردم کلی از نعشگی لذت بردم حالا هم بااااااید همونقدر زجر بکشم ، خدامیدونه چند روز دیگه باید درد بکشم ولی هرچی باشه قبولش میکنم ، دنیا برام ب آخر نمیرسه اگرم نتونم از پس خماریش بر بیام وبمیرم پس حیف این ی متر خاکی ک من توش زندگی میکنم و حیف نونی ک میذارم تو دهنم ، جرات داشته باشید مردم ، من چهار روزه خمارم ولی بذارید بگم خماریم مثل این بوده ک من هر روز صبح ک از خواب پامیشدم شدیدا خمار بودم و دهنم تا پاشنه باز میشده ، توی این چهار روز هم شدت خماریم دقیقا همونقدر بوده و بیشتر نشده ک بگیم مثلا از درد دیوانه شدم ، نع ، پس نترسین ، بذارینش کنار و گرنه اگر خانواده نداشته باشید شرمنده خودتون میشید ، شمارو نمیدونم ولی من دوست ندارم شرمنده هیچ بنی بشری باشم ،،،، من روزی دو تا سه گرم شیره با سیم و سنجاق میکشیدم ولی از یک روز مصرفمو نصفه کردم و تا سه روز همینجوری رفتم و بعد از اون به کلی گذاشتمش کنار تا الان چهار روزه ک لب نزدم ، درد داشتم ، بی تابی هم داشتم ، خیلی هم دلم میخواسته دوباره برم اقلا یک دود دیگه بگیرم ولی نکردم ، با خودم گفتم اگر حتی یک دود هم بگیرم نامردم و بی شرف و سر قول خودم به خودم موندم ، مادرم از مصرف خبر داشته داداشمم هم و حالا هم جفتشون میدونن دارم ترک میکنم ولی بهشون گفتم دلشون واسم نسوزه، میدونم ناراحتن ولی خودم خواستم اینجوری بشه حالا هم پاش هستم.
    سرتون رو درد آوردم دوستان ببخشید ، چون تجربه نداشتم به هیچکی راهنمایی ندادم توی نظرات ولی از تجربه فعلیم هرچی داشتم رو گفتم بهتون ، قراره چندبار دیگه بیام همینجا و نظرات رو بخونم کسی اگر حرفی داشت خوشحال میشم یا تونست به هر روشی راهنماییم کنه ، مثلا الان برام خیلی سواله ک چند روز دیگه قراره بی تابی بکشم (اصلا دنبال این نیستم که دردم رو کم کنم یا دارو و مسکن گیاهی مصرف کنم ) فقط میخوام تایمش دستم بیاد

    • توسطمهدی
      Posted 2022-12-13 3:06 ق.ظ

      داداش تو فکرش نباش تا آروم بشی هر چیزی که تو فکرت منع گذاشتی بی‌تابی میاره مثلا اگر دولت بگه هیچ کس حق نداره بره مسجد به قرآن همه میرن چون منع آورده وسط ولی اگر بگی باید همه برن مسجد دباره منع آورده و کسی نمیره
      پس اصلا تو فکرش نباش بخدا معتاد مثل یک جاده ی هستش که آخرش نابودی و بی غیرتی و تن فروش و هر چیز بدی که تو فکر میکنی هستش یکی تو این جاده میدوه و یکی پیاده میره و آخرش هر دو بد بخت میشن فقط رفیقات و شماره تلفنت رو عوض کن

  • توسطMelika
    Posted 2022-12-05 9:05 ق.ظ

    سلام من ۲۳ سالمه و بعد از عمل جراحی کیست بخاطر درد زیاد از ۳ ماه پیش تریاک میکشم.
    هفته اول روزی ۳ بار هربار ۷-۸ تا کام میگرفتم و از اون موقع تا الان هرروز صبح و شب در حد ۳-۴ تا کام دارم میکشم.
    صبحا که بیدار میشم سردمه تا همون ۴ تا رو بگیرم و شبام نکشم خوابم نمیبره کلافه میشم.
    در ضمن چون پدرم میکشه دزدکی این کارو میکنم ولی فکر میکنم مادرم فهمیده.
    یکی از دوستام بهم گفت صبحا که بیدار میشی قهوه سنگین بخور و شبام برا اینکه خوابت ببره ۳ کام گل بکش چون اعتیاد نداره اذیتت نمیکنه.
    لطفا راهنماییم کنین نمیتونم برم پیش مشاور خانوادم میفهمن

    • توسطرامین
      Posted 2023-01-30 4:05 ب.ظ

      هنوز اول راهی و تاثیر اساسی روی بدنت نگذاشته، به نظر من تلقین میکنی برای خوابیدن، سعی کن بخوابی، اما خوابت نبرد هم مهم نیست تا روز بعد بیدار بمون، شب بعدش بیهوش میشی، این وسط هم سعی کن استفاده نکنی، چون توی خونه ای بودی که می‌کشیدن، بدنت عادت داره و اذیت نمیشی. سعی کن با جملات تاکیدی مثبت، مثل من سالمم و اینا بازی ذهن هست راحت بخوابی… من امتحان کردم برای خوابیدن جواب بود.

  • توسطمهدی
    Posted 2022-12-13 3:08 ق.ظ

    داداش تو فکرش نباش تا آروم بشی هر چیزی که تو فکرت منع گذاشتی بی‌تابی میاره مثلا اگر دولت بگه هیچ کس حق نداره بره مسجد به قرآن همه میرن چون منع آورده وسط ولی اگر بگی باید همه برن مسجد دباره منع آورده و کسی نمیره
    پس اصلا تو فکرش نباش بخدا معتاد مثل یک جاده ی هستش که آخرش نابودی و بی غیرتی و تن فروش و هر چیز بدی که تو فکر میکنی هستش یکی تو این جاده میدوه و یکی پیاده میره و آخرش هر دو بد بخت میشن فقط رفیقات و شماره تلفنت رو عوض کن

نظر خود را اضافه کنید