ترک اعتیاد به هروئین در خانه | عواض و نشانه‌های ترک هروئین

ترک اعتیاد هروئین در خانه به مهارت، سختی و صبر زیادی نیاز دارد. هروئین یا دی استیل مورفین ماده ای مخدر با منشا گیاهی است. مصرف این پودر سفید رنگ با مزه تلخ که از گیاه خشخاش به دست می آید، تاثیر آرام بخش، شادی و سرخوشی را در فرد ایجاد می کند. این ماده مصرف پزشکی نیز دارد و به صورت قرص یا محلول تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده مخدر هروئین علاوه بر دود کردن به صورت استنشاقی و تزریقی نیز مصرف می شود. روش تزریقی و استفاده از سرنگ های آلوده و استفاده مکرر از یک سرنگ رایج ترین روش بین مصرف کنندگان این ماده است. به همین دلیل مصرف هروئین یکی از راه های گسترش ویروس HIV و بیماری ایدز در جهان شناخته می شود. در ادامه با کلینیک ترک اعتیاد تهران همراه شوید تا بیشتر به معرفی این ماده و روش ترک اعتیاد هروئین در منزل بپردازیم.

بیشتر بخوانید: ترک اعتیاد در منزل

اعتیاد به هروئین

یک بار مصرف هروئین کافیست تا فرد معتاد و وابسته این ماده افیونی شود. گرفتار شدن در دام این ماده بسیار آسان است. اما ترک اعتیاد به هروئین در خانه یکی از دشوارترین انواع ترک اعتیاد است.

حالت سرخوشی بعد از مصرف چند ساعتی باقی می ماند. برخی مصرف کنندگان دچار خارش، ضربان قلب، اختلال دو قطبی، اختلال تنفسی و بیش فعالی می شوند و در صورت اوردوز سکته قلبی اتفاق می افتد.

فرد معتاد تقریبا هر 12 ساعت یکبار خود را نیازمند مصرف مجدد می بیند و صورت عدم مصرف علائمی مانند عطسه، آبریزش بینی، حالت تهوع، بیقراری و استرس در وی بروز می کند که نشانه های ترک است.

بهترین روش ترک هروئین در منزل

علائم مصرف هروئین

مهمترین عوارض و علائم مصرف هروئین که در فرد بروز می کند به شرح زیر است:

  • تسکین دردهای جسمانی
  • سرخوشی (در مدت کوتاهی بعد از مصرف)
  • خواب آلودگی، رخوت و سنگینی (بعد از گذشت مدت طولانی از زمان مصرف)
  • فرورفتگی یا زخم متعدد در بازوها و پاها (بعد از مصرف طولانی مدت)
  • آبسته و ورم های چرکی در سطح پوست
  • تنگ شدن مردمک چشم
  • خارش شدید پوست
  • خشکی دهان
  • تهوع و استفراغ
  • تکرر ادرار
  • تنفس کند
  • تعریق زیاد

بیشتر بخوانید: نحوه مصرف دیکلوفناک برای ترک اعتیاد و نکات مصرف آن

ترک هروئین در خانه

هروئین مخدری بسیار قوی و ترک آن دشوار است. برخی افراد برای ترک اعتیاد به هروئین در خانه اقدام می کنند. اما دلیل درد و عوارض قطع مصرف، تصمیم به ترک آنها تنها چند روز دوام دارد و دوباره به مصرف روی می آورند. ترک اعتیاد به هروئین در منزل اغلب با شکست مواجه می شود. مگر آنکه تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد صورت گیرد.

حالات و علائم ترک ماده مخدر هروئین بسیار ناخوشایند است. بیماری که تصمیم به ترک دارد در زمان قطع مصرف و ترک هروئین نیازمند مراقبت های دائم و ویژه است. مراقبت در مرحله سم زدایی هروئین که حدود 10 تا 14 روز طول می کشد بسیار مهم بوده و باید بهع گونه ای باشد که فرد مجدد به مصرف بر نگردد.

در صورتی که فرد تمایل دارد مراحل ترک هروئین را در خانه سپری کند لازم است یکی از اعضای خانواده دائما در حال پرستاری از وی باشد. تغذیه سالم و مقوی و ورزش تا حد زیادی در روند بهبودی و عدم میل به مصرف موثر است.

بیشتر بخوانید: ترک اعتیاد با دارو چقدر موثر است؟

علائم ترک اعتیاد به هروئین

علائم ترک ماده مخدر هروئین ممکن است چند ساعت یا چند روز بعداز قطع مصرف در فرد بروز کند:

  • میل شدید به مصرف بیشتر
  • پرخاشگری
  • درد مفاصل
  • حالت تهوع
  • تعریق
  • لرزش بدن
  • احساس ضعف
  • حالت رخوت
  • بیخوابی یا کم خوابی
  • از دست دادن میل جنسی
  • بی نظمی قاعدگی در زنان
  • بی اشتهایی
  • اسهال
  • عطسه و آبریزش بینی

بهترین روش ترک هروئین در منزل

امروزه روش های زیادی برای ترک اعتیاد به هروئین در خانه پیشنهاد می شود که در اغلب موارد با شکست مواجه می شوند. عوارض فیزیکی قطع مصرف هروئین معمولا شدید بوده و به همین دلیل ترک آن دشوار است.

برخی افراد تصور می کنند با مصرف داروهایی مانند متادون یا B2 می توانند در منزل اعتیاد به هروئین را ترک کنند. مصرف این دارو ها در صورتی اثر بخش است که با تجویز و دستور پزشک مصرف شوند. در غیر این صورت با توجه به اعتیادآور بودن خود این داروها مشکلات بعدی و اعتیاد جدید برای فرد ایجاد می شود.

بهترین روش برای ترک هروئین مراجعه به مراکز تخصصی ترک اعتیاد و کمک گرفتن از افراد متخصص و مجرب است.

حتی اگر بیمار تمایل دارد مراحل ترک اعتیاد را در منزل سپری کند نخست باید با پزشک متخصص مشورت کرده و با توجه به شرایط جسمانی که دارد ممکن است درمانگر برای او دارو تجویز نماید. در ترک اعتیاد به هروئین در منزل یا کلینیک ترک اعتیاد علاوه بر جنبه فیزیکی و سم زدایی مواد، جنبه های روحی و روانی اعتیاد به مواد مخدر نیز در نظر گرفته شود.

در صورت بستری بیمار در منزل نیز لازم است برای درمان بیماری های روانی و اختلالات شخصیت در فرد بیمار که عامل اصلی اعتیاد بوده اند با روانشناس متخصص ترک اعتیاد مشورت شود.

اطلاعات تماس با کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک

روش ترک هروئین در خانه

برای ترک هروئین در خانه در گام نخست لازم است وابستگی فیزیکی به هروئین تحت نظر پزشک و با استفاده از روش های جدید متناسب با وضعیت فیزیکی و سن بیمار از بین برود که همان مرحله سم زدایی است.

همچنین برای ریشه یابی و درمان مشکلات و اختلالات روانی، بیمار باید به طور همزمان در جلسات مشاوره و روان درمانی شرکت نماید.

به منظور جلوگیری از مصرف مجدد، پس از بهبودی و درمان اعتیاد به هروئین حضور بیمار در جلسات مشاوره فردی و گروهی برای آگاهی از جوانب بیماری و افزایش اعتماد به نفس ضروری است.

فراموش نکنیم بیمار معتادی که تصمیم به ترک دارد برای به پایان رساندن راه، نیاز به محیطی آرام و بدون تنش و حمایت و پشتیبانی اطرافیان به ویژه خانواده خود دارد. در صورتی که برقراری چنین محیطی در منزل امکان پذیر نیس یه هیچ وجه نباید اقدام به ترک در خانه صورت پذیرد.

متاسفانه هر چه تعداد دفعات شکست در ترک هروئین بیشتر شود، عزم و اراده فرد برای ترک دوباره و رهایی از دام اعتیاد ضعیف تر می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین راهکارهای ترک تریاک در منزل

آیا یکبار مصرف هروئین باعث اعتیاد می شود؟

شاید بعید به نظر برسد که یکبار مصرف هروئین باعث اعتیاد و وابستگی به مصرف آن شود! اما مطالعات نشان می دهد یک بار تجربه مصرف هروئین می تواند آغاز یک راه اشتباه منجر به اعتیاد شدید شود. طبق این تحقیقات حدود 23 درصد (تقریبا یک چهارم) افرادی که یکبار هروئین را امتحان می کنند به اعتیاد مبتلا می شود.

حس و حالی که فرد در اولین مصرف هر ماده مخدر تجربه می کند هیچگاه تکرار نمی شود. از این رو کسی که یک بار هروئین مصرف می کند در نوبت های بعدی برای رسیدن به حال و هوای تجربه اول، میزان مصرف خود را افزایش می دهد.

با افزایش میزان مصرف مغز و سیستم عصبی با سرعت بیشتری با تغییرات شیمیایی ایجاد شده سازگار شده و اعتیاد به هروئین به شدت پیشرفت می کند.

به عبارت دیگر اگر می خواهید هرگز در دام اعتیاد به هروئین گرفتار نشوید هیچگاه تصمیم نگیرید که حتی برای یک بار هروئین را امتحان کنید.

چرا هروئین به شدت اعتیادآور است؟

هروئین یک ماده مخدر نیمه صنعتی بوده و از مورفین که نوعی ضد درد قوی است، بدست می آید. هروئین به هر روشی (تزریق، استنشاق و دود کردن) که مصرف شود، گیرنده های مخصوص مواد افیونی در مغز و سیستم عصبی با ترشح دوپامین نسبت به آن واکنش نشان می دهند. ترشح دوپامین در مغر باعث ایجاد حس لذت و سرخوشی در فرد می شود.

به تدریج و با تداوم مصرف، مغز به سرخوشی ناشی از مصرف هروئین عادت کرده و تمایل فرد به مصرف دوزهای بالاتر افزایش می یابد. این امر در مدت کوتاهی منجر به اعتیاد به هروئین خواهد شد. به همین دلیل است که هروئین به شدت اعتیادآور است.

از طرفی هروئین یک کاهنده سیستم عصبی مرکزی است که باعث آرامش می شود. لذا مصرف کننده هروئین اغلب در دچار خواب آلودگی و  چرت زدن مداوم است.

با وجود آگاهی از خطرات و عوارض سوء مصرف هروئین، متاسفانه باز هم افرادی به تجربه این ماده خطرناک روی آورده و در دام اعتیاد به هروئین گرفتار می شوند.

معتادان و مصرف کنندگان دائمی هروئین با کاهش میزان مصرف و تلاش برای ترک و قطع مصرف هروئین معمولا علائم ترک را تجربه می کنند. اگرچه ترک هروئین معمولا کشنده نیست، اما شدت عوارض و علائم ترک ممکن است آنقدر شدید باشد که فرد را از ادامه درمان ناامید کند. از این رو ترک هروئین تحت نظر پزشک درمانگر امری ضروری است.

ترک اعتیاد به هروئین در خانه

ترک اعتیاد به هروئین با متادون

درمان دارویی اعتیاد به هروئین یکی از روش های موثر و کارآمد است. یکی از مهمترین داروهایی که برای ترک مواد مخدری مانند هروئین، تریاک، شیره و مورفین استفاده می شود متادون است.

مصرف متادون در دوره ترک هروئین باعث تخفیف علائم و عوارض ترک به ویژه کاهش دردهای جسمانی می شود. متادون در بدن به مدت طولانی ماندگار اثر بخش است و نیازی به مصرف مکرر این دارو نیست.

دوره و دوز مصرف متادون برای ترک هروئین باید با توجه به شرایط جسمی و میزان اعتیاد بیمار توسط پزشک متخصص تعیین شود.در صورتی که متادون را بدون برنامه و به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف شود می تواند دردسر ساز باشد. چرا که متادون خود اعتیاد آور است و ممکن است فرد بعد از ترک هروئین به متادون معتاد شود.

حتما بخوانید: ترک هروئین چند روز طول می کشد؟

سخن پایانی

ترک اعتیاد هروئین در خانه با توجه به تاثیرات مخرب این ماده به مشاور نیاز دارد. مصرف دراز مدت هروئین اثرات جبران ناپذیری بر عملکرد مغز بیمار دارد که می تواند پس از درمان نیز زندگی روزمره و خانوادگی و اجتماعی وی را به مخاطره اندازد. برای کاهش عوارض ترک و احتمال عود بیماری بهترین راه درمان اعتیاد در کلنیک تخصصی ترک اعتیاد است.به این ترتیب فرد کمترین آسیب جسمی و روانشناختی را متحمل خواهد شد.

126 نظرات

  • توسطعلی
    Posted 2021-10-23 3:27 ق.ظ

    این مقاله طوری نوشته شده انگار از زبان کسیه که واقعا همه چیز رو از قیب میدونه و جای خدا داره تصمیم میگیره اونجا که گفته به مصرف مجدد .انقدر میترسونید که اینایی میخان ترک کنن پشیمون میشن.کسانی که اولین بار ترکشون هست خونه مناسبه اما به همراه جلسه رفتن

    • توسطوحید خطر
      Posted 2022-06-10 7:33 ق.ظ

      میدونی من یه آدم خیلی موفق بودم که فقط 21 سالم بود که بعداز طلاق زنم از دادگاه که اومدم چون برادم مصرف داشت و تهیش راهت بود ازش دزدیدم و رفتم خونه خودم نشستم بدون این که به بلای که سرم میارم فک کنم مصرف کردم چون باورداشتم که همین امروز میخوام خودمو بیخیال کنم الان 12 ساله من مصرف میکنم جونیمو ازم گرفت خدا لعنت کنه به کسی که اینو میسازه
      الانم دارم مصرف میکنم که این پیامو میدم فقط توصیم به هم وطنام اینه که
      خواهش میکنم این تجربه رو تو زندگیشون هیچ وقت نکنن واقعن سخته من فقط نفس میکشم احساساتم مرده جسمم فقط در اختیار مواده و هیچی ازم باقی نمونده اگه کسی بهم کاری بده ترک میکنم مشکل من بیکاری هست فقط و علاقه چندانی به مصرف ندارم فقط ترکم میکنم که تا 1سال سابقه ترک داشتم ولی بیکاری باعث شده بازم مصرف کنم
      برای منم دعا کنید من خاک پای همیه ایرانیا و هم وطنام هستم گرچه ناقابل و عددی نیستم ولی…

      • توسطامید
        Posted 2022-10-24 1:47 ق.ظ

        تمومش کن،زمان میگذره

      • توسطکیوان
        Posted 2022-12-27 6:37 ب.ظ

        سلام برادر هم درد منم چند سال اعتیاد شدید داشتم . بلاهای زیادی هم سرم آمد همیشه با خودم میگفتم از فردا ترک میکنم ولی نمیشد وهربار یه چیزیو بهانه میکردم واسه مصرف. داداش گلم اینا بهانه هاییه که بیماری اعتیاد برای ما درست میکنه که مصرف کنیم اگه کار داشته باشم، اگه فلان کارم درست بشه و غیره و غیره. ما بیماریم باید اول بیماری رو درمان کنیم بعدش مطئمن باش همه چیز درست میشه و بهترین راه درمان هم کلینیک های ترک اعتیاد هست باقی کارها مثل مصرف متادون فقط اعتیاد رو زیاد میکنه.

    • توسطشاهرخ
      Posted 2022-07-03 1:13 ب.ظ

      آفرین، دقیقا آقا علی. همیشه فرد رو از ترک ترسوندن و ازش توی ذهن بیمار یه غول بی شاخ و دم ساختن که این باعث سخت یا غیر ممکن نشون دادن سهولت ترک میشه

      • توسطمهسا
        Posted 2022-08-22 1:10 ب.ظ

        موضوع این مقاله و مقاله های اینجوری بحث بیست و یک روز پاکی اولیه که جسمانی هست نیست،موضوع دقیقا از بعد این اتفاق میفته ،دقیقا جایی که تازه اعتیاد روانی به این داستان وارد یه فاز جدیدی میشه شخص بیمار .ببین من شخصا میتونم ساعت ها راجب درد خماری بگم ولی درد روانی خیلی وضعیت بدتری داره که اغلب ترک‌ها ناموفق بودنش صرفا برای درد خماری روانی هست.

  • توسطعلی
    Posted 2021-10-23 3:33 ق.ظ

    معتاد مجرم نیست معتاد بیماره.درگیر بیماری که همه انسانها دارن اما چن مخدر مصرف میکنه بیشتر توی چشمه هستن کسانی که به کار وابستگی دارن به ورزش وابستگی دارن به کفتر بازی ماشین بازی موتور بازی خانم بازی غمار مشروب وابستگی دارند

    • توسطمحمد
      Posted 2021-11-14 4:38 ب.ظ

      بله درسته به یه چیزایی اعتیاد دارن که مواد در مقابلش هیچی حساب میشه من ادم میشناسم که به خانوم بازی اعتیاد داره اونم از نوع متاهل مجرد ننباشه خوب این خوبه یا مواد

  • توسططهماسبی
    Posted 2021-11-07 9:38 ق.ظ

    شمای که راهکار ترک دادی خداوکیلی بلد نیستی چرا راهکار غلط میدی.گفتی موقع ترک ورزش کردن مهمترین کاره درصورتیکه کسی که در حال ترک کردن است نیاز به انرژی داره که ورزش بدنش خالی میشه وضعف شدید میشه باید انرژی در بدن ذخیره بشه تا ضعف نکنه که بره دنبال مواد باید تا ۶ ماه ورزش سنگین نکنه بعد از دو ماه تازه ورزش در حد کششی باشه

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2021-11-07 10:15 ب.ظ

      سپس از همراهی تون

    • توسطsobhan
      Posted 2021-12-08 3:02 ق.ظ

      دقیقا ….کی حال ورزش داره تو دوران فیزیکی …کار سنگین و خستگی بیش از حد خودش باعث لغزش خیلیا شده ….من بعد ۱۳ سال پاکی لغزش کردم تو ۳ ماه ده بار ترک کردم ….از کمپ بگیر تا توی خونه ولی چند نفر بالا سرم بودن تو خونه ب هیچ وجه تنها نبودم …ولی بازم لغزش کردم …عذاب وژدان داره منو میکشه …ولی ی امیدی تو تاریکی زندگی م هنوز هست ک بهم میگ اخرش میزارمش کنار مثل ۱۳ سال پیش ….واسم دعا کنین ….محتاج دعا تک تکتونم..

      • توسطرویا
        Posted 2022-01-28 7:03 ب.ظ

        الهی که هرچی زودتر حالتون خوب شه

      • توسطاریا
        Posted 2023-01-05 1:03 ب.ظ

        تو میتونی رفیق

  • توسطمحمد
    Posted 2021-11-14 4:41 ب.ظ

    نظر داده راهکار مگه اینه اینجوری باشه یه معتاد پیدا نمیشه

    • توسطMajid
      Posted 2022-10-27 5:27 ب.ظ

      تازه فهمیدم که داداشم هروئن مصرف میکنه یه دخترکوچیکم داره منومتهم میکنه که من باعثشم چون توبچگی نزاشتم توجمع قلیون بکشه ازوقتی که فهمیدم بدنم میلرزه پیشنهاددادم ببرم ترک ولی فحاشی میکنه لطفا راهنمایی کنیدو بگید چه زمانی فرد مستعد ترک هست چون براین باورم تافرد نخواد نمیتونه ترک کنه وبعدترک احتمال ۹۰ درصد دوباره مصرف کننده میشه آیاواقعا ترک مثمرثمرهست یا نه

      • توسطآرش
        Posted 2023-03-28 5:01 ق.ظ

        سلام دوستان وقت شما بخیر ببخشید من یه سوال داشتم کسی بتونه کمکم کنه ثواب داره و ممنونش میشم من چند ماه پاک بودم الان نزدیک یه هفته کمترهست که لغزش کردم نمبخوام خانوادم بفهمن جون زندگیم نابود میشه زنم قسم خورده طلاق بگیره یه بار دیگه بکشم کسی میتونه کمکم کنه که جطور باز ترک کنم سریع قبل رفتم کمپ ولی اینبار بخاطر خانوادم نمیتونم برم دوس ندارم بفهمن.این جندروزهم کشیدم خماری اومد سراغم تروخدا اگه کسی میدونه وهزینه اش کم باشه کمکم کنه ممنون

  • توسطاقای x
    Posted 2021-11-18 2:12 ق.ظ

    من الان در یکی از بیمارستانهای خوب المان بستری هستم۰ و مدت ترک من به ۳۵ روز صول کشیده ۰در صورتی که من فقط نصف نیم گرم مصرف میکردم۰بعد از ۳۵ روز بمن اجازه ۱ ساعت پیاده روی میدهند۰ میتوند بامن مشورت کنید

    • توسطسیدمحمدرضاموسوی
      Posted 2021-11-26 6:20 ب.ظ

      سلام منو کمک کن و راهکار بده من روزی نیم تا یک گرم هرویین مصرف میکنم و ۲۵سالمه میترسم ترک کنم ک تابلو بسم تو زمان ترک خواهش میکنم دستمو بگیرید

      • توسطبرو کمپ
        Posted 2022-01-14 9:37 ق.ظ

        برو کمپ پنجاه روز بمون و جلسه برو اگر این کارو نکنی تا سن سی سالگی کارتن خواب میشی همه چیتو میفروشی هرویین هیچ راهی نداره

      • توسطرویا
        Posted 2022-01-28 7:05 ب.ظ

        تورو قران برو‌ کلینیک جون خودتو‌ نجات بده

      • توسطممل
        Posted 2022-03-21 11:52 ب.ظ

        من خودم الان ۲ساله این کثافت رو ترک کردم ولی هنوز نمیگم که راحت شدم ولی باید خسته بشی ازش تا زمانی که زوری بخوایی ترک کنی نمیشه وقتی نعشه میشی میگی دیگه نمیکشم ولی زمانی که خمار میشی همه چی یادت میره .اگه خسته شدی واقعا بگو تا بگم چیکار کنی

        • توسطMohammad137782
          Posted 2022-07-02 9:41 ق.ظ

          سلام داداش من چندتا سوال دارم

        • توسطفاطمه شفیعی
          Posted 2022-12-04 2:04 ق.ظ

          کمکم کن

        • توسطمحمد
          Posted 2023-03-03 9:10 ب.ظ

          داداش من ۲۸ سالمه تقریبا یک ساله اجبار در مصرفم کمتر از نیم گرم در روز مصرف دارم یعنی یه ربعی هروعین مصرف دارم اصلا فک نمیکردم بیفتم تو این موادالانم میخوام بکشم بیرون حقیقتش شرایطم داغونه از لحاظ مالی و فکری جون زندونیم ۵ روز بیرونم ۵ روزم زندان چیکار کنم ترک کنم مخم نمیکشه از خماریم میترسم چون هنوز خونوادم نمیدونن خماری بکشم ببینن ابروم رفته

        • توسطناصری
          Posted 2023-03-14 12:12 ق.ظ

          س خسته نباشید من دو گرم روزی هرویین میکشم میتونم متادون جایگزینش کنم که نه خماری داشته باشم نه توان کار کردن باتشکر

      • توسطنیلوفر
        Posted 2022-08-21 2:43 ق.ظ

        حتما برو پیش متخصص اعصاب و روان با دارو ترک کن همسر من اینکارو کرد

      • توسطMohsen
        Posted 2022-11-29 4:44 ب.ظ

        سلام
        ممنون میشم از برنامه روزانه ای که بیمارستان برای خواب و خوراکتون در نظر گرفته برام بنویسید
        باتشکر

    • توسطعلی
      Posted 2021-11-30 2:59 ق.ظ

      میشه در ارتباط باشیم؟

    • توسطsobhan
      Posted 2021-12-08 3:05 ق.ظ

      سلام …میشه توضیح بدی تو دوره ی خماری چطوری دردهای بدنی تو کنترل میکنن؟؟واسه جنگ اعصاب ها ،وسوسه شدید،عصبانیت،خشم ،چ راهکارهایی دارن

    • توسطفرشته
      Posted 2021-12-18 9:46 ق.ظ

      تنها برادرم گرفتار مواد مخدر هست بارها کمپ بردم ولی باز هم درگیر مواد هست واقعا خسته شدم

    • توسطزری
      Posted 2022-01-07 7:13 ب.ظ

      سلام من دوستی دارم ک ۱۰۰بارم بردنش کمپ تعویض خون انجام داده ولی بازم ترک نکرده چکار باید کرد ک واقعا ترک کنه؟؟؟

      • توسطمدیر سایت
        Posted 2022-01-09 4:16 ب.ظ

        سلام. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان کلینیک تهران پاک تماس بگیرید. (مشاوره شبانه روزی : 09121762259)

      • توسطحسین
        Posted 2022-01-25 7:28 ق.ظ

        هیچ راهی نداره تا نخواد

      • توسطناشناس
        Posted 2022-02-22 5:27 ق.ظ

        دوست عزیز تا خودش نخواد نمیشه

    • توسطنیما
      Posted 2022-02-03 10:50 ب.ظ

      سلام داش خداوند کمکت کنه یه لطف میکنی اطلاعاتی راجع به ترکت و چگونه ترک کردی به من بدی ممنون میشم،من ده سالی هست درگیر اعتیادم وخلاصه مثل اکثر از ترامادول برا بالا بردن تایم لذت جنسی شروع کردم و بعد تریاک و شیره و کراک و متادون و هرویین در نهایت که مابین این ها ۶ماه یکسال هم نکشیدم بعد شروع کردم البته همه ترک ها توی خونه بود فقط یکبار کمپ رفتم و اونم ۳سال قبل بود ۱/۵سال ترک کردم و باز شروع کردم البته آخرین نبود همین امسال هم ۳ماه نکشیدم باز شروع کردم دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم؟خونه بخوام ترک کنم چیکار کنم از چه داروهای برا کم کردن عوارض درد فیزیکی و مخصوصا دوران بیخوابی و بیقراری استفاده میکنن اونجا؟خلاصه هر چی که فک میکنید بدرد ترک میخوره بگین ممنون میشم?از خدا میخوام بهتون کمک کنه و آخرین ترکتون باشه وات آخر عمر پاک و سالم زندگی کنید??

      • توسطجواد
        Posted 2022-08-21 2:46 ق.ظ

        حتما متخصص اعصاب و روان برید برای ترک دارو میده مسکن بدون مورفین میدن

        • توسطمجید
          Posted 2023-04-03 1:50 ق.ظ

          سلام میشه تجربتون رو از ترک بگید که چطور شد بعد ۱۳سال مصرف ترک کردین ممنون

      • توسطبهمن
        Posted 2022-10-16 5:02 ب.ظ

        سلام من میتونم کمکت کنم

    • توسطA
      Posted 2022-05-13 9:14 ب.ظ

      میشه بگید چجوری باید ترک کرد من میخام به برادرم کمک کنم

    • توسطامین
      Posted 2022-05-21 2:15 ب.ظ

      سلام میشه یه مشورت بدی که تو خونه چطور ترک کنم چه دارویی استفاده کنم

    • توسطالیاس
      Posted 2022-06-10 8:30 ب.ظ

      اقای x سلام
      منم دقیقا مصرفم مثل خودته اما دوروز میشه تو خونم خوابم و نکشیدم
      چه داروهایی مصرف کردی با چه دوزی

    • توسطفریدتیموری
      Posted 2022-09-14 1:25 ق.ظ

      میشه کمکم کنید منم مث شما روزی نیم گرم مصرف دارم توروخدا کمکم کن

    • توسطAbed
      Posted 2022-09-15 5:08 ق.ظ

      سلام، بهت دارو یا قرص هم دادن برای ترک؟ منم سوئد هستم، یه ساله دوباره شروع کردم و مصرفم تقریبا روزی یک گرمه، میشه بکم راهنمایی کنی که چجوری ترک کردی؟

    • توسطMohsen
      Posted 2022-11-29 4:42 ب.ظ

      سلام
      ممنون میشم از برنامه روزانه ای که بیمارستان برای خواب و خوراکتون در نظر گرفته برام بنویسید
      باتشکر

    • توسطنفس
      Posted 2023-04-18 8:31 ب.ظ

      میتونید به من کمک کنید؟ برادرم ۶ ساله مصرف داره .‌۱ بارم ترک کرده ولی به محض بیرون اومدن دوباره شروع کرد.‌از دیشبم خوابیده توی خونه میگه میخوام ترک کنم .‌تو رو خدا کمکم کنید.‌بگید چه کار کنم

  • توسطRoya
    Posted 2021-11-19 8:18 ب.ظ

    سلام.پارتنر من داره تو خونه ترک میکنه و این خیلی نگرانم میکنه بهش پیشنهاد دادم ارامبخش بخوره بخوابه بظرتون درسته اینکار؟

    • توسطسلام تا جایی که من میدونم آرامبخش رو شب هافقط بخوره اونم نه همیشه موقت که فقط چندروز فیزیکی رو بگذرونه .ایشالا شمع یک سال پاکی شو فوت کنه
      Posted 2021-11-22 12:54 ق.ظ

      سلام تاجایی که من میدونم آرامبخش رو شب ها فقط بخوره اونم نه همیشه موقت که فقط چندروز فیزیکی رو بگذرونه،ایشالا جشن یک سال پاکی شو فوت کنه؟

    • توسطعلی اصغر
      Posted 2021-11-22 12:57 ق.ظ

      بله اگه تاچند روز باشه اشکال نداره اونم فقط شب ها چون فیزیکی شو بگذرونه ایشالا که پاکی شو جشن بگیری

    • توسطسهیل
      Posted 2021-11-27 5:25 ب.ظ

      سلام بانو درست که نیست ولی زیاد اشکال تم ندارد

    • توسطحسین
      Posted 2022-01-25 7:32 ق.ظ

      وقتی باهاش حرف میزنی جواب درست میده باهات شوخی می‌کنه اگر این رفتار داره بدون سرکاری آدم تو ترک جرات میخواد کسی سمتش بره اما فرض ترک قرص خواب فقط شب یک ساعت مشخص فقط 3شب اول همین بعد مطمیین باش کسی اعتیاد داره یک دوره داروشناسی پاس کرده خودش ترکیبی درست می‌کنه هرویین جلوش زانو بزنه

    • توسطاحمد
      Posted 2022-04-10 5:32 ب.ظ

      دارم از تب و لرز شدید میمیرم

  • توسطعلی اصغر
    Posted 2021-11-22 12:55 ق.ظ

    می‌بخشید

  • توسطس .مقسومی
    Posted 2021-11-24 4:00 ب.ظ

    تو خونه ترک کردن سخته خیلی سخته ولی اگر از راه و روشش بریم جلو و انگیزه چرا که نه به امید اینکه ماه به ماه شمع پاک بودنمونو جشن بگیریم ارزو میکنم هیچ وقت هیچ وقت نه خودم نه خانوادم و نه حتی دشمنام اسیر این داستان بشن

  • توسطashkan
    Posted 2021-11-26 9:57 ب.ظ

    قول میدم ترک میکنم تو اون پاییزاعه زرد سرد میشدم آخرین روز ترک با آرامش.

  • توسطسهیل
    Posted 2021-11-27 5:27 ب.ظ

    سلام به همه دوستان عزیزی که میخوان داخل خانه ترک بکنن به هردلیلی نمیخوان وارد کمپ بشن من تجربه ترک در منزل دارم و ریا نباشه تجربه دارم درزمینه ترک سوالی کمکی خواستین درخدمت با روش خیلی عالی میشه ترک کرد با کمترین عوارض

    • توسطعلی
      Posted 2021-11-30 3:01 ق.ظ

      میشه کمکی ب من بدید؟

      • توسطنادیا
        Posted 2022-10-05 12:34 ب.ظ

        لطف میکنید کمک کنید شوهرمو ترک بدم

    • توسطابراهیم
      Posted 2021-11-30 5:22 ق.ظ

      سلام. دوست عزیز من می خوام در منزل ترک کنم بهم راهکار میدی. ممنون میشم

    • توسطمحمد
      Posted 2021-11-30 5:44 ق.ظ

      داداش من خونه میخام ترک کنم قبلا سابقه کمپو داشتم الان دوماه لعزش کردم میشه یه راهنمایی کنی

    • توسطمینا
      Posted 2021-11-30 8:14 ب.ظ

      سلام در رابطه با ترک هروئن مرد ۵۰ساله در منزل راهنمایی میخوام

      • توسطمرتضی
        Posted 2022-01-30 2:50 ق.ظ

        دوست عزیز من پسرک گرفتاره و میخوام تو خونه ترکش بدم میشه کمک کنید

    • توسطآرش
      Posted 2021-12-01 3:38 ب.ظ

      منم دارم هرییینو ترک میکنم. یک ماه مصرف کردم هر دو روز یک بار. افسردگی دارم فقط

    • توسطعلی رضا
      Posted 2021-12-04 1:40 ق.ظ

      درود به شما منم مصرف کننده هروئین هستم تمایل به ترک در خانه دارم میشه کمکم کنید که درد و بی خوابی کمتر داشته باشم؟

    • توسطمحسن
      Posted 2021-12-08 1:54 ق.ظ

      سلام بفرماییدمن چکارکنم دوروزه پاکم

    • توسطمحمد
      Posted 2021-12-12 7:08 ب.ظ

      سلام بارها ترک کردم الان واقعا از تر س خماری ترک نمیکنم موقع ترک کردن چیکار کنم که کمتر درد بکشم و کلافه نباشم

    • توسطسلام میشه کمکم کنید؟
      Posted 2021-12-16 11:49 ق.ظ

      کمک میخوام برای ترک سرپایی. هرویین. پاک بودم ۱ماهه لغزش کردم. دارویی چیزی پیشنهاد دارید برای درد و بیقراری و آرامش

    • توسطرضا
      Posted 2022-01-14 3:32 ب.ظ

      رفیق میشه به منم راهکار بدی زیاد اذیت نشم و جلو زنم تابلو نباشم که دارم ترک میکنم.

    • توسطرسول
      Posted 2022-01-20 11:54 ب.ظ

      من الان ۴ روزه توی خونه خوابیدم بدن درد خیلی اذیتم می کنه و واقعا می‌خوام مصرف نکنم راهنمایی کنین

      • توسطصادق
        Posted 2022-01-30 12:36 ب.ظ

        رسول جان ماشالله که اراده کردی پاک بشی سخت ترین قسمتش همینه که تو انجام دادی یادت باشه تو چهار روزه معتاد نشدی پس توقع نداشته باش چهار روزه خوب بشی اونایی که میگن کار سختی نیست حرف مفت میزنن اصلا کار آسونی نیست ترک اعتیاد سخته اما نه به اندازه نابودکردن خودت انجام این یکی سخت تره تو سخت ترو انجام دادی دلیلی نداره نتونی ترک کنی این از این یه راهکار واست دارم تا اونجا که میتونی مایعات بخور خصوصا” آب دوش آب سرد خیلی مفیده روزی چند بار پاهام تب میکنه مرتب با آب سرد خنکش کن میدونم اشتها نداری ولی به زورم که شده غذا بخور که انرژی تامین بشه قبلا مواد بهت انرژی میداد الان غذا بهت انرژی میده شبا سیب زمینی جو فل فل واز این قبیل خوراکی ها که باعث میشه تب کنی نخور خدا پشت و پناهت

    • توسطصدف
      Posted 2022-01-23 11:22 ب.ظ

      سلام من دارم عمومو تو خونه ترک میدم ،درگیر هرویین هست خودش میخواد،البته سنش بالاس چه راهکاری هست کمتر اذیت بشه

    • توسطBehnam
      Posted 2022-02-28 5:20 ب.ظ

      دادلش یه قرصی چیزی با راهکار مصرف که بتونم دوزسرو پاین بارم و غذف کنمبهمپیشنهاد بدین منم خودم یه دنیا تجربه ترک دارم بدون خماری فقطباید پشت کار داشت اگه شما روشدیگه ای بلد هستید ممنون میشم بشنوم و اجام بدم و تجربه ی جدید کسب کنم

    • توسطامیر
      Posted 2022-04-04 12:04 ق.ظ

      داداش کمکم میکنی خسته شدمممم

    • توسطبابک
      Posted 2022-05-11 1:26 ب.ظ

      من حدود ۱۲ ساله اعتیاد به هرویین دارم ، چند ماه شروع کردم متادون خوردم ، دوباره شروع کردم به مصرف هرویین ، دو ماهی میشه خیلی کمش کردم ، در حده هر ۲۴ ساعت ربع گرم ، حالا هم ۹ روزه کلا گذاشتم کنار تو خونه ، ۵ روز اول هر شش ساعت دیکلوفناک و استمینفن کدیین میخوردم ، چند روز اونم نمیخورم ، حالا دل درد دارم و ول نمیکنه دل دردم ، اگر کسی راه کتر داره ارائه بده مرسی .

    • توسطA.A
      Posted 2022-05-13 9:16 ب.ظ

      میشه راهکار بدید لطفا
      من برادرم درگیر این بیماری هست الان بعد ارز یک سال ترک کردن داره میکشه میشه کمکم کنید

    • توسطالیاس
      Posted 2022-06-10 8:34 ب.ظ

      سلام مصرف من نصف نیم گرم در روز بوده الانم دوروز میشه تو خونه نکشیدم اصلا هم تاالان قرص نخوردم چیکار کنم لرز نداشته باشم راحت بخوابم

    • توسطاشرفی
      Posted 2022-09-10 11:06 ب.ظ

      سلام میشه منو راهنمایی کنید

    • توسطسلام چجوری درمنزل تونسی پاک بشی می‌شه به من بگی
      Posted 2022-10-16 3:35 ب.ظ

      چجوری بدون کمپ توخونه پاک شدین بهم بگین توروخدا

      • توسطرضا
        Posted 2023-03-17 3:03 ب.ظ

        سلام به همه دوستان وهمدردان عرصه بی‌رحم اعتیاد
        من تجربه یک سال مصرف هروئین داشتم تا اینکه دیگه بدن حتی به خود هرویین هم جواب نمی‌داد ترک در منزل دقت کنید چه با قرص چه بی قرص فرق ندارد باید ترکنید دو راه بیشتر ندارید یکی مصرف تا
        حد مرگ دو ترک مواد ترک درمنزل خیلی سخت و زوگذره باور کنید 48 الی72 ساعت بعدش تمام 90 درصد دردها ساکت میشه بعدش دیگه اراده خودتان هست که ادامه بدهید یا نه زنده باشید و زندگی کنید

    • توسطY
      Posted 2023-02-26 1:40 ق.ظ

      سلام به چه روش

    • توسطگلی هستم
      Posted 2023-04-09 8:29 ق.ظ

      سلام ، همسر من چند روزه تصمیم به ترک‌ در منزل گرفته میشه راهنماییم‌کنید چطور میتونن‌کمکش کنم ، ممنون میشم به من‌اگهی بدید اخه من اصلا در خانواده تجربه چنین‌چیزی رو نداشتم . با تشکر

    • توسطنفس
      Posted 2023-04-18 8:50 ب.ظ

      من برادرم میخواد توی خونه ترک کنه میشخ راهنمایم کنید.‌
      چه کارابی باید براش انجام بدم که راحت تر ترک کنه .‌خواهش میکنم کمکم کنید

  • توسطمینا
    Posted 2021-11-30 8:14 ب.ظ

    سلام در رابطه با ترک هروئن مرد ۵۰ساله در منزل راهنمایی میخوام

    • توسطناشناس
      Posted 2023-02-23 2:19 ب.ظ

      زیر نظر روان پزشک و متخصص حتما باید باشه و دائم تو خونه بهش رسیدگی کنید و بهش امید بدید

  • توسطمحسن
    Posted 2021-12-08 1:57 ق.ظ

    سلام دوستان من درمنزل شروع کردم دوروزه راردکردم مصرفم هروئین استشنام بوده باتصمیم قاطع میشه ترکش بکنید فقط 3روز

    • توسطفرشته
      Posted 2021-12-18 9:49 ق.ظ

      چطوری

      • توسط…..
        Posted 2021-12-27 8:12 ب.ظ

        درد فیریکی فقط ۳ روزه . بعدش همش مخ مخس . من بعنوان یک خانم الان دومین روزیه که پاکم و حالت افسردگی پیدا کردم . همش دلم میخاد بکشم. میخابم که فقط زمان و روز بگذره

      • توسط….
        Posted 2021-12-27 8:14 ب.ظ

        ۳ روز ، هر روز یک چهارم متادون ۴۰ یا نصفش میخورم که سرپا باشم و. دردم کمتر شه . روز چهارم شاید یک هشتم بخورم . تو این روزا کاش باشن کسایی که حالتونو خوب کنن . باید تفریح کنید . خودتونو سرگرم کنید.خدا لعنت کنه هرکسیو باعث ک بانی میشه که کسی مصرف کنه

    • توسطحسین
      Posted 2022-01-25 7:38 ق.ظ

      عزیزم ما همه اینکاره هستیم شما روز سوم اگر حال داشتی نفس بکشی و جز مخدر به چیز دیگه فکر کنی مردی بعد با چی اراده ما اگر مال این حرفا بودیم معتاد نمی‌شویم شما که آنقدر انرژی داری برو دست کاسب بوس کن احتمالا بفک میداده

      • توسطپر پرواز
        Posted 2022-11-29 5:05 ب.ظ

        دل درد هم زود تموم میشه تو ۸۰درصد راه ترک رفتی چیزی به آخرش نمونده رفیق وا نده
        رژیم غذایی تو فقط مراقب باش سبک بخور و مقوی از مغزی ها غافل نشو مخصوصا مغز گردو

    • توسطBehi
      Posted 2022-02-28 5:53 ب.ظ

      دوستان نت تجربه زیادی با ترک و قطع مصرف انواع دارو و مخدر هارو داشتم خوشحال میشم با هم تبا دل اطلاعات داشته باشم. و من هم چیز های جدید یاد بگیرم مرررسی

  • توسطالهام
    Posted 2022-01-21 4:57 ب.ظ

    سلام میشه کمکم کنید

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2022-01-22 7:39 ق.ظ

      سلام. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید. (تلفن تماس : 09121762259)

      • توسطرها
        Posted 2022-05-26 9:23 ب.ظ

        سلام خسته نباشید . من یه کمک میخواستم پدرم ۶۷ سالشه و به گفته ی خودش ۴۰ ساله ک مصرف کننده ی اونواع و اقسام مواد هستش و الان دو ساله ک هرویین مصرف کرده و الان با التماسهای ما ۴۰ روزه ک مصرف نداشته ولی چیزی ک شدید داره اذیتش میکنه کمر درد هستش و خیلی از لحاظ اعصاب و روان بهم ریخته و دو بینی و تاری دید داره و یکی از چشماش وقتی نگاه میکنه چپ میشه و یه رفتارای عجیب و بی منطق از خودش نشون میده و همش خودش هم هزیون میگه و یا موقعی هم ک حالش طبیعیه همش میگه من دیوونه شدم . میخواستم راهنماییم کنید ک این رفتار موقع ترک برای سنین بالا طبیعیه یا نه؟؟؟

        • توسطمدیر سایت
          Posted 2022-06-02 2:29 ق.ظ

          سلام. جهت دریافت مشاوره لطفا با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید.

  • توسطحسین
    Posted 2022-01-25 7:49 ق.ظ

    همه ما میدونیم ترک خماری داره همه می‌خوابیم یک جوری از زیرش در بریم و همه ما میدونیم معتاد مال ترک با دارو نیست چون اگر بود معتاد نبود یک هفته درست میخوری هفته دوم بخاطر حوادث خاص یک زره دارو بیشتر میخوری دوباره سه روز درست دوبار یک زره حالت یکجور بیشتر میخوری خلاصه هرویین می‌زدی متادون بغل کردی میای هرویین با شیشه ترک کنی بعد میشی دو عمله باید خماری پس بدی حتی دارو درست مصرف کنی یک روز باید قطع کنی و آن روز خمار میشی گلم و مشکل ما خماری بدن نیست وقتی سرما میخوری تحمل می‌کنی مثل همون خماری مشکل مغزه

    • توسطسایه سفید
      Posted 2022-02-16 11:14 ب.ظ

      آره والا حرفت کااااااااااااااملا درسته.
      فقط باید چوب بالا سرمون باشه، محیط کاملا باید عاری از مواد باشه، دکتر هم کمکی نمیکنه، فقط ی همدرد میتونه کمک کنه، اونم هر چه گفت بگی چششششششم.

  • توسطحسین
    Posted 2022-01-25 7:53 ق.ظ

    معذرت می‌خوام خانومی که هر ماه یک هفته درد ماهانگی تحمل می‌کنه درد خماری می‌ترسه تازه اون خونریزی داره خماری ندارد اما یک فرق هست در اولی جسم پریود میشه اما در خماری مغز پریود میشه برای همین تحملش سخته

  • توسطامير على
    Posted 2022-04-29 7:35 ب.ظ

    سلام دوستان، من مصرفم هرويين هست و از طريق مشامى مصرف ميكنم، خودم كمش كردم تا رسيدم به روزى دو گرم، خدايى ميخوام صادقانه بگم: الان نه هزينه كاينيك رو دارم و نه كمپ رو. از كمپ كه اصلا جواب نگرفتم، خيلى كمپ خوابيدم. الان خرج عملم رو يكى از دوستام كه يه عمر هم بازى و نود درصد خرج عملش رو من ميدادم، حالا از روى مردونگى يا عذاب وجدان جنسم رو ميده. ديگه خسته شده و به آخر خط رسيدم، يكى بياد راهنمايى درست كنه كه خودش تجربه اش رو داره كه چطورى اين چند روز اول خمارى و اصطلاحا سم زدايى و فيزيكى پس دادن رو رد كنم؟؟؟ اين دوره رو رد كنم ميدونم خلاص ميشم چون ميدونم بىخوابى و پا درد و كمر درد و غيره داره، اين ها رو تحمل ميكنم، فقط فقط اين چند روز سم زدايى و خماريش مشكل من است، منم خيلى خيلى بد خمارم، شما رو جون عزيز تون هر كسى تجربه داره كمكم كنه و دستم رو بگيره كه دستش رو ميبوسم????

    • توسطآذر
      Posted 2023-04-18 12:01 ق.ظ

      سلام همسر من داره ترک می‌کنه برای اینکه شبها دردش بیشتر میشه پنج تا دونه بهش کلونازپام دادن که شبی یه دونه بخوره بیشتر از پنج تا خودش اعتیاد بدی داره اما با تمام این حرفا انگیزه، تحمل درد و بالا می‌بره به زندگی ای فکر کنین که میتونستین اگه اعتیاد نداشتین ،داشته باشین برنامه ریزی. کنین برای بعد ترک ان شالله که کارایی که دوست داشتین و انجام بدین فکرتونو درگیر چیزای خوب بکنین لذتهای زندگی فقط مصرف مواد نیست از صمیم قلب آرزو دارم زودتر از شر این شیطان راحت بشین و آرامش واقعی رو درک کنین

  • توسطرضا
    Posted 2022-05-15 3:39 ق.ظ

    سلام متاسفانه با تجربه مصرف مواد که اشنا بشی در موقع مصرف یا ترک و پاکی تقریبا از مشکلات و معضلات و بدبختیهای کم و بیش همشکل و قیافه ای رنج میبریم. و تقریبا هر کدوممون یه پرفسوریم چه در وقت مصرف (که چطوری و چه مقدار و چه تایمی بزنیم ) و چه زمان قطع مصرف و پاکی ( که انشاالله پاکی و دوری کامل ) نصیب همه ما حتی دشمنانمون از این معضل. بشه ، من خودم هم هرویین مصرفمه و الان واسه چندمین باره که قصد پاک و دور شدن ازش رو دارم و مصرفم رو رسوندم ب روزی یک میلی یعنی یک گرم (۱۰ میلی) واسه ۱۰ روز و هر بار خواستم ترک کنم ( طی این چند بار ) سعی کردم در طی زمان پروسه ترک مقدار. مصرفم رو کم و زیاد نکنم و بعد از رسیدن ب روزی ۱ میلی که از طریق کشیدن مصرف میکردم میومدم نهایتا ۳ تا قرص متادون ۴۰ میگرفتم و سه روز اول یه ربعی هر ۱۲ ساعت و روز چهارم میکردمش ربعی هر ۱۸ ساعت و بعد

  • توسطیک خواهر بدبخت
    Posted 2022-06-08 3:08 ق.ظ

    با احترام به همه کسانی که زحمت گذاشتن مطلب و کشیدن ، روی صحبتم با شماهایی هست که یک خانواده رو بدبخت کردید به خاطر بی عرضه گی خودتون یک پدر و مادر و عذاب میدید زن و بچه خواهر و برادر
    خدا از رو زمین برتون داره که به خاطر به لحظه لذت زود گذر که میدونید چه آینده ای داره همه رو به سیاهی کشوندید بعد اومدید خبرتون اینجا میگید دارویی هست درد نکشیم دردمون نیاد ولی ترک کنیم ، ما درد نمیکشیم توی عوضی و هر روز با این قیافه و این چرت و پرت هایی که میگی و خودت خبر نداری میبینبم ،

  • توسطیک خواهر بدبخت
    Posted 2022-06-08 3:10 ق.ظ

    ‎اون مادر و پدر تو آدم نبستن زن بدبختت آدم نیست
    ‎توی یه لا قبا تازه مواد هم می زنی
    ‎کاش همتون همون بار اول بعد مصرف از بین می رفتید کاش ما میمردیم شماهارو نمیدیدیم انقدر گستاخ شدید و توی خانواده با جسارت تمام از مواد مصرفی حرف می زنید ، پدرومادر این همه زحمت کشیدن که توی بیشعور سر پیری این همه عذابشون بدی
    ‎خدا از ریشه همتون و از بین ببره
    ‎اره دیگه از ته دل میگم
    ‎اختلال‌های شخصیتی شما دامن گیر یک خانواده میشه
    ‎شخصا برادری دارم که از گل نازک تر نگفتیم بهش مبادا بهشون بر بخوره ناراحت بشن ، شخصیتا همیشه طلبکار و عقده و کینه از تمام افراد داشت و داره
    ‎انقدر آدم ضعیف که با داشتن زن و بچه خوب بازم رفت سراغ مواد
    ‎پدر مادر دیگه کاری نیست که برای این انگل نکرده باشن
    ‎نکنید این کثافت کاریارو خودتون و توجیه نکنید مواد توجیه نداره شما یک معتادید
    ‎و در آخر خدا همه تون و لعنت کنه که روز به روز شاهد آب شدن پدر مادرم هستم به خاطر داشتن یه بچه معتاد از جنس شماها

    • توسطیه آدم پشیمان
      Posted 2022-07-22 6:17 ق.ظ

      حق داری خواهر عزیز واقعاً من و امثال من که با اعتیادمون خانواده و اطرافیانمون رو گرفتار و بیمار کردیم لیاقت از این حرفها بدتر رو داریم من خودم شرمنده و نادم هستم از کرده خودم از اینکه به خاطر لذت طلبی خودم یه جامعه رو بیچاره کردم ولی منم یه بیمارم منم درمانده ام امثال منو برادر شما از مادرمون معتاد به دنیا نیومدیم. خواهش میکنم با همه ناراحتی که از قشر معتاد و برادر خودتون داریدکمکشون کنید بهشون امید بدید و درآخر براشون دعا کنید .

  • توسطMoody
    Posted 2022-07-16 10:43 ب.ظ

    خربزه میخوری پای لرزشم باید بشینی
    ی ذره وجود داشته باشین ی هفته اولو بگذرونید.طرف میگه ۱۰سال مصرفیه ولی نمیتونه ی هفته سم زدایی بگذرونه.چیزی نیس ک بشه ازش فرار کنی بخوای قرص بخوری قرصو بزاری کنار دردشو میکشی دندونه لقو بکن بنداز کنار تموم کن این بازی کثیفو.تا خودتونم نخواید هیچ رقمه ترک نمیکنید‌.من خودم بعد سه بار ترک دو ساله پاکی دارم هر بار ک وسوسه میشم عوارضشو تو این سایتا میخونم بیشتر جری میشم واس عدم مصرف

  • توسط@helen
    Posted 2022-07-25 1:42 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    برادرم ۲۵ سالشه و چند ماهه هرویین مصرف میکنه و الان میخواد ترک‌کنه و به خاطر اینکه زنش نفهمه میخواد تو خونه ترکش بدیم ممنون میشم کمکمون کنین و بگین جیکار کنیم

    • توسطمدیر سایت
      Posted 2022-07-29 1:23 ق.ظ

      سلام. برای دریافت مشاوره با کارشناسان کلینیک تهران پاک تماس بگیرید.

    • توسطحسن
      Posted 2022-08-18 12:28 ب.ظ

      ما بیشترمون از بی کسی و تنهایی و بی پولی و فشار زندگی معتاد شدیم و حقمون این نبود واقعا. چه ادمایی رفتن دنبال زندگیشون و ما موندیمو همه کسمون شد مواد. هر کسی میخواد ترک کنه و واقعا خسته شده یه یا علی بگو بلند شو

      • توسطمدبر
        Posted 2022-08-20 4:31 ق.ظ

        سلام به همگی وتشکر از ادمین محترم که وقت میزارن و مطالب رو میزارن. هرکاری که مکررا انجام بشه میشه اعتیاد حالا هرکاری. اما اعتیاد به مواد مخدر یه بحث جداست و اینکه پایان راه نیست همونطور که من تونستم بعد از ۱۳سال مصرف هرگونه ماده مخدر الان ۷ساله پاک باشم بدون مصرف حتی یه قرص پس دوست عزیزتو هم که اینو میخونی میتونی.
        اما ترک مواد یه \روسه زمانی داره و مهم نیست شما چطور سپریش کنی مهم توی ترک موندن هستش. یکی با دارو یکی توخونه یکی کلینیک بالاخره ترک میکنه. اما برای ادامه مسیر باید فکری کنی اما اینو بگم مصرف موادمخدر همیشه ختم نمیشه به ترک. گاهی میکشه تورو. تا فرصتش هست بیا اگه متاهلی به خانوادت اگه محردی به پدرمادرت و خودت کمک کن و از این منجلاب خودتو بکش بیرون.به خدا اصلا سخت نیست. اما بعد ترک لذت زندکی بدون مواد رو میچشی و تازه متوجه میشی اصلا زندگی نکردی و فقط زنده بودی.

  • توسطعلی ..
    Posted 2022-08-25 4:51 ق.ظ

    سلام عرض ادب واحترام عزیز چیزی ک چاره نداره مرگه فقط یه ادم که باخت روقبول کنه بله درسته اینه سرنوشتش.ولی کساییم هستن ک خیلیم خوب ترک کردن.یسری چیزالازمه اینکاره یکیش (اشتیاق سوزانه) یعنی به اندازه هواکه ضرورت حیاطه برای بقای زندگی بایدبخوای خواستن درونت موج بزنه.نه بااه وناله چه کنم گریه یاقبول کنی تموم شدس کارم.باورهات رودرست کنی که اساس وپایه خواستن وبودنه که اگه هراتفاق هرپیش امدنتیجه باورهایی هستش که قبلاداشتیم.پس فرق نداره اگه باورروتغییربدی نتیجم تغییرمیکنه.اگه اطلاعات داشته باشین متوجه میشین اگرم ندارین حتماحتماسرچ کنیدواطلاعات کسب کنیدکه مثل هوا/اب ضرورت داره.بعدشم سخت نگیرین هرچیزکوجکی روبزرگ بشماری بزرگ اید وهرچیزبزرگی روکوچک بشماری کوچک.پول دادی بوقتش لذتشم بردی حالشم کردی خودتوسرزنش نکن رفیق.باوراحساس گناه سدبزرگیه جلوی تغییر ..نفس عمیق حتمابکشیدهرروزچندین بارنحوه صحیح روسرچ کنید.دوش اب سرد هرروز لازمه عاالیه اب درمانی میگن بهش سم زدایی میکنه..

    • توسطعلی ..
      Posted 2022-08-25 4:52 ق.ظ

      واستن مساوی ساختن.هیچ غیرممکنی وجودنداره.فقط کاملاکاملاازمتادون پرهیزکنیدبه هیچ وجه قول نخورین اره برای ترک اعتیاده جهت اطلاع ترک متادون90روزطول میکشه میبینیئ توترک بعد80روزیهوبدنت خالی میکنه برای ترک فقط اراده لازمه افکارمثبت لازمه وسه چیزکه حتماحتماقبل اقدام اوکی کنی.(زمین بازی.یاربازی.توپ بازی)این 3تاروخط بزن کامل.یه کاغذبردارکلاهمه جاش بنویس من میتوانم من میتوانم. من مصرفم روزانه کفش نیم گرم بود روبه بالاهمزمان قرصم روزی یدونه متادون40.ایناییکه گفتم دلداری امیدیاشعرنیستن تجربه شخصی خودمن تواتاقم خوابیدم تحمل کردم وخدای متعال روستایش کردم عبادت کردم سجده کردم طلب امرزش کردم وخداوند دستاموگرفت خداعندلطافت عندمرام عند رفاقته خودموسپردم بهش باایمان کامل قوت قلب گرفتم تونستم

  • توسطعلی ..
    Posted 2022-08-25 4:53 ق.ظ

    کلاتو3روزازبدنم خارج شد بعداون روزامیگذشتن چندروزبیقراربودم تظیم خوابم یکم بهم خوردبعد 10روزتموم بودامامحض احتیاط خودموتوفشارنزاشتم.لپ مطلبم عزیزای دلم داداشای بزرگم تاج های سرم ایمان داشته باشین یقین داشته باشین که درحدسرماخوردگیه وچندروزسرماخوردی بعدش تمومه ادمای اطرافتون که مهمن براتون تناسب اندام اهدافتون رو هرثانیه تجسم ومرورکنین قوت قلب بگیرین ازادمای منفی باافکارمنفی وضعیف دوری کنین شمامثل هیچکس نیستین شمااشرف مخلوقات هستین دوستای گلم به من هی گفتن نمیشه ای فلانه گفتم اگه توجهان 1نفرم نتونسته باشه من میشم اولین نفر.مثل بقیه جازدن ترسیدن بهونه تراشی هنرنمیخواد چیزی ک بقیه نتونن توانحامش بدی بخودت افتخارمیکنی عزت نفست اوکی میشه.همتونوبه خداوندمتعال خداوند یزرگ ومهربان میسپارم وبرای همتون ارزوی موفقیت توکل مراحل زندگی میکنم یاعلی

    • توسطحسن
      Posted 2022-10-19 10:44 ق.ظ

      دعا کن برام امشب شب اخر زندگیمه چون نتونستم ترک کنم یاعلی

  • توسطSina
    Posted 2022-08-28 12:09 ق.ظ

    معتاد مجرم نیست ، یه بیماریه ک انتخاب کرده زندگی اطرافیان رو به لجن بکشه

  • توسطبهمن
    Posted 2022-10-16 5:15 ب.ظ

    بنظر من مهمترین عاملی که میشه باهاش هرویین رو ترک کرد نه متادونه نه ب۲نه کم کردن نه ان ای نه کنگره نه جلسه اولین ومهمترین چیز تصمیم به نکشیدن خود فرد است اگر احساسی تصمیم ترک بگیره یا بخاطر حرف دیگران یا ازناچاری وبی پولی مطمن باش دوباره میزنه بنده ۸سال سابقه سنتی و۹سال صنعتی دارم اون هم کوکایین که بندرت تو ایران پیدا میشه وراحترین سم زدایی در مواد ومورفین هرویینی هست که درایران میکشند که ۶۰درصد مواد قرص وهمه نوع آشغالی داخلش هست وبه چشم دیدم کسی که ده سال سابقه داشت روز چهارم فقط بی قراری داشت وبدون درد فیزیکی من راننده ترانزیتم از گرجستان وارمنستان وبلاروس و روسیه وصربستان ویونان تا بندر مارسی فرانسه همه نوع امتحان کردم مرغوب ساقه ترک داشتم وکمپ لاکچری و کمپ اجباری و اردوگاه وهمه مدلی دیدم بهترین دکترها رفتم ولی تا خودت نخوای نمیشه وبهترین و راحترینش خونه هست راهکارش هم کسی خواست درخدمتم بی منت بی پول بدون هزینه تا تبلیغ قرص ترک اعتیاد وبا کمترین درد وخماری آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیزم

    • توسطس
      Posted 2023-02-05 3:27 ب.ظ

      سلام
      راهنمایی کنید لطفا
      معتاد هرویین
      مدت 10 سال
      میزان مصرف روزانه یک گرم

  • توسطحسن
    Posted 2022-10-19 10:46 ق.ظ

    منم آرزوی ترک کردن دارم از ترس تنهایی پناه بردم ب مواد و الان که میبینم خیلی تنها شدم و زنده بودنم شده خاری و ذلت تصمیم گرفتم دیگه خودمو راحت کنم خسته شدم شماها پاک بمونید انگیزه خیلی مهمه انگیزه پیدا کنید من انگیزه نداشتم هیچی نداشتم تو سری خور بودم و امشب همه این دردام تموم میشه یاعلی مواظب خودتون باشید

  • توسطخواستن
    Posted 2022-11-21 5:04 ق.ظ

    بزرگش نکنین

  • توسطدوست سما
    Posted 2023-01-15 8:38 ب.ظ

    سلام به همگی..
    بچه ها دنبال دارو نباشید ، فقط تصمیم بگیرید و به خودتان بگید بخاطر مادرم و یا همه عزیزانم که نگران من هستن و اذیتشون کردم ترک میکنم و از دردش لذت میبرم و مادرم ، عزیزان و خدا رو خوشحال میکنم. فقط اراده کن و بسم الله بگو و شروع کن ، هیچ کار سختی نیس و مطمعن باش میتونی یک هفته ده روز تحمل کنی و بعدش دیگه میمونه مبارزه با وسوسه که هیچ کاری نداره ، الکی نترسید اصلانم کار دشواری نیس.
    تو برنامه های تلویزیونی خیلی ها هستن که میان میگن ما با سرطان مبارزه کردیم و بیماریمون رو شکست دادیم ، اونا که جسمشون داغونه .
    ولی عزیزای من ما اگه بخوایم ترک کنیم از همون اول مطمعنیم که بعد یک ماه مبارزه با بیماریمون سلامتی کامل بدست میاریم و این انگیزمونو بالا میبره.
    فکرشو بکن سرطان داری و حالا باید باهاش مبارزه کنی که معلومم نیس خوب بشی یا نه .
    ولی بیماری شما از همون اول امید داری که خوبه خوبه خوب میشی بعد یه مدت.
    پس یا علی بگو و تصمیم بگیر.
    خدا پشتو پناهتون.
    برا منم دعا کنید

    • توسطممل
      Posted 2023-10-05 7:11 ق.ظ

      جوونا حیفه بقرآن به فکر کسایی که دوستون دارن دوسشون دارین باشین ترک میکنین من به شخصه عزیزترین کسم مادرمه که هیچی برام کم نزاشت و لیاقت همچین بچه ای رو نداشت بخاطر همین هرجور شده ترک کردم به خودتون بگین اگه ذره ای آبرو براتون مونده کاری نکنین همینم از بین بره پیش خانواده و آشناتون یا علی هرچی میدونستم از خودم بهتون گفتم ایشاالله ماه به ماه از ترکتون لذت ببرین چشم رو هم گذاشتین شده باشه یک سال دو سال پنج سال ده سال تا آخر عمرتون که دیگه از یه جایی به بعد یادتون نیاد معتاد بودین اصلا

      • توسطعلی روان‌بد
        Posted 2023-10-10 3:15 ب.ظ

        اميدواريم هميشه تن درست و سلامت باشيد، ممنون از ثبت نظرتون

  • توسطMAX
    Posted 2023-10-04 9:59 ب.ظ

    منم یه همدرد،منم یه معتاد،منم یه بیمار،منم یه……..تازگی ها پا به ۳۳ سالگی گزاشتم و تقریبن یه ۷ سالی میشه که تخریب دارم.نمیخوام حرف های مشابه و کلیشه ای رو که بقیه گفتن رو هم منم تکرار کنم،همه ما همدرد ها قصه زندگیمون،دردهامون،بدبختی هامون و……شبیه همدیگه هس.خلاصه که منم مثه خیلی های دیگه که اینجا کامنت گزاشتن از یه سری مشکلات روحی که مثه عقده شده بود واسم و تنهایی و…..و همچنین نکته اصلی اراده بی ظرفیتم گرفتار مواد مخدر شدم(اولش واسه خنده و دورهمی دوستانه ماهی دو سه بار گل یا حشیش،بعدش شد خونه خالی و سمفونی موسیقی ویالون و ویالون سل زن ها و کم کم پله های طرقی رو یکی یکی طی کشیدم و رسیدم به شیشه و هرویین و متادون (: )خلااااصه

    • توسطعلی روان‌بد
      Posted 2023-10-10 3:21 ب.ظ

      سلام
      مطمئنا شما اطلاعات خوب و كافي در اين زمينه داريد و اميدواريم كه هر چه زودتر به مسير زندگي سالم و پاك برسيد، ما در كنار شما هستيم

  • توسطممل
    Posted 2023-10-05 7:10 ق.ظ

    سلام خدمت همه عزیزانی که تو این نظرات دنبال کور سو امیدی هستن که ترک کنن و برای اینکه درد کمتری بکشن دنبال راه حل هستن من 24 سالمه تقریبا دو سال میشه گفت از 20 سالگی تا 22 سالگی هرویین اسنیف کردم الانم دو ساله پاکم هرچندماه یک بار که میام تو سایت های مختلف کامنت ها و نظرات شما عزیزان رو میخونم و خداروشکر میکنم از چیزی که انداختمش دور اونم با ترک تو خونه و تصمیم یهویی و قطعی از روی خستگی شدید یه آدم بدنساز خوشتیپ و خوشگل که خودشو نابود کرده بود ولی خداروشکر تو سایت ها مثل شما عزیزان دنبال این بودم که درزمان ترک چه چیز هایی کمکم میکنن اول اینکه برید از دکتر بیمارستان مشاوره بگیرید یه سری مسکن بهتون میده شیاف هم تاثیر خوبی داره روی تب و لرز و درد باید اینکار رو هفته ای یک بار انجام بدین درکل سه هفته که میشه سه بار این سه بار خیلی برای روند بهبودیتون کمک میکنه بیشتر از جنبه روانی شو میگم بهتون وگرنه بترکه یه هفته ای برای من که دو سال نیم گرم مصرف داشتم تموم شد درد و خماری و از روز سوم چهارم با یه گشنگی عجیبی از خواب پریدم و اشتهام برگشته بود هیچ چیزه سختی نیست

    • توسطعلی روان‌بد
      Posted 2023-10-10 3:18 ب.ظ

      سلام
      خوشحاليم كه به زندگي سالم برگشتيد و اميدواريم در اين مسير ثابت قدم بمونيد

  • توسطممل
    Posted 2023-10-05 7:11 ق.ظ

    مایعات زیاد بخورین دوش آب سرد خیلی خوبه ولی سخته نتونستین آب گرم هم جواب میده هندوانه خیلی خوبه زیاد بخورین آب زیاد بخورین سوپ سوپ سوپ خیلی تاثیر داره چون هم انرژی میده هم جای وعده غذایی رو میشه گفت میگیره توی چهار پنج روز بترکه یه هفته تحمل کنین پرس و جو کنین از تو سایت ها و دکتر ها اگه واقعا مثل من خسته شدین مطمئن باشین ترک میکنین هیچی نیست ولی بعد از ترک حتما یه ورزش رو انتخاب کنید روزی نیم ساعت شده ورزش سبک هم کنید و برای خودتون یه کاری جفت و جور کنید دوران ترک نباید فکرتون اونقدری آزاد باشه که بخواین دوباره به مواد فکر کنید خواهشا دوست عزیز اراده قوی بشین تو خونه بگو یه سرما خوردگیه اصلا کرونا گرفتم ده روز بگایی ولی ترک میکنی بخدا من کرونا گرفتم خوب شدنم بیشتر از ترکم طول کشید تازه بیشتر افسرده شده بودم الان دوساله پاکم

    • توسطعلی روان‌بد
      Posted 2023-10-10 3:16 ب.ظ

      اميدواريم هميشه همينطور مصمم و ثابت قدم باشيد

نظر خود را اضافه کنید